[B4 2.0 ABK] Króciec wodny od głowicy do nagrzewnicy
[B4 2.0 ABK] Króciec wodny od głowicy do nagrzewnicy
Witam moja niunia trochę popuszcza z tego miejsca. powiedzcie czy to jest dokładnie ten króciec?
http://e-katalog.intercars.com.pl/#/pro ... zenia.html
http://e-katalog.intercars.com.pl/#/pro ... zenia.html
-
- Forum Audi 80
- Posty: 606
- Rejestracja: 14 wrz 2013, 20:56
- Lokalizacja: Łódź
-
- Forum Audi 80
- Posty: 606
- Rejestracja: 14 wrz 2013, 20:56
- Lokalizacja: Łódź
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
Nie mów o małych kosztach bo koszty mogą być mega duże dolicz płyn i niech coś w trasie się rozszczelni a nowy wąż toprama nie jest zły i nie jest zbyt drogi a mamy spokój . Stare ściśnięte węzę już ciężko uszczelnić bo w miejscu ściśnięć są już za cienkie guma zbita. A zbyt mocne przykręcenie opaski morze spowodować złamanie króćca lub zdeformowania jego.Zresztą, zrób jak uważasz ryzyko i koszty niewielkie.
Wszystko świeżo założone może się rozszczelnić. Czy to stare czy nowe, zawsze trzeba po rozgrzaniu sprawdzać.
Uszczelka pod filtrem oleju i ta miedziana pod korkiem też mogą puszczać bo są jeszcze nie ugniecione i trzeba docisnąć.
Nie namawiam do pchania na siłę zmurszałych staroci , ale i wymieniactwo na siłę też nie jest konieczne.
Uszczelka pod filtrem oleju i ta miedziana pod korkiem też mogą puszczać bo są jeszcze nie ugniecione i trzeba docisnąć.
Nie namawiam do pchania na siłę zmurszałych staroci , ale i wymieniactwo na siłę też nie jest konieczne.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 216
- Rejestracja: 04 mar 2013, 23:19
-
- Forum Audi 80
- Posty: 216
- Rejestracja: 04 mar 2013, 23:19