Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 ABK] Króciec wodny od głowicy do nagrzewnicy

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
sean93
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 41
Rejestracja: 01 paź 2014, 09:21

[B4 2.0 ABK] Króciec wodny od głowicy do nagrzewnicy

Post autor: sean93 » 07 lut 2015, 15:37

Witam moja niunia trochę popuszcza z tego miejsca. powiedzcie czy to jest dokładnie ten króciec?

http://e-katalog.intercars.com.pl/#/pro ... zenia.html
Liczy się klasyk a nie plastik

Damian80b4LDZ
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 606
Rejestracja: 14 wrz 2013, 20:56
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Damian80b4LDZ » 07 lut 2015, 15:48

A nie mowa o tym co ma 2 czujniki ? niebieski i szary ?

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8387
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 07 lut 2015, 17:06

ten z czujnikami boczny idzie do chłodnicy, a ten z obrazka jest z tyłu i idzie do nagrzewnicy

Damian80b4LDZ
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 606
Rejestracja: 14 wrz 2013, 20:56
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Damian80b4LDZ » 07 lut 2015, 17:56

Ok, dobrze wiedzieć, bo nie miałem zbytnio pojęcia :)

majkel1987
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 216
Rejestracja: 04 mar 2013, 23:19

Post autor: majkel1987 » 07 lut 2015, 19:56

tak to ten

zbychu

Post autor: zbychu » 07 lut 2015, 20:47

Cześć. Czy wymieniacie przy okazji też ten przewód co na ten króciec idzie. Pytam bo mnie też ten zabieg czeka,a wydaje mi sie że ten przewód z tego końca co nachodzi na ten króciec jakby był grubszy i czy można bez problemu go dokupić . :roll:

antoni
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 698
Rejestracja: 30 gru 2007, 13:31

Post autor: antoni » 07 lut 2015, 21:24

Jeśli nie jest popękany i nie przecieka to nie ma potrzeby jego wymiany.
Nowy na pewno drogi nie jest, ale może być z gorszej jakości gumy bo podróba i zaczną sie problema. Obrazek Obrazek

zbychu

Post autor: zbychu » 07 lut 2015, 21:53

Zgadzam sie z tym że nie bedzie tak dobry ale jest już zagnieciony przez obiemke i może sie nie dać ponownie dobrze dociągnąć ,mogą być wycieki .

antoni
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 698
Rejestracja: 30 gru 2007, 13:31

Post autor: antoni » 07 lut 2015, 22:50

Jak dasz nowy zacisk i ustawisz na wygniecionym na wężu miejscu to będzie trzymać. Prędzej będzie ciekło na łączeniu króćca z głowicą albo samym króćcu jeśli pęknie.
Zresztą, zrób jak uważasz ryzyko i koszty niewielkie.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8387
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 08 lut 2015, 11:33

Zresztą, zrób jak uważasz ryzyko i koszty niewielkie.
Nie mów o małych kosztach bo koszty mogą być mega duże dolicz płyn i niech coś w trasie się rozszczelni a nowy wąż toprama nie jest zły i nie jest zbyt drogi a mamy spokój . Stare ściśnięte węzę już ciężko uszczelnić bo w miejscu ściśnięć są już za cienkie guma zbita. A zbyt mocne przykręcenie opaski morze spowodować złamanie króćca lub zdeformowania jego.

antoni
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 698
Rejestracja: 30 gru 2007, 13:31

Post autor: antoni » 08 lut 2015, 14:45

Wszystko świeżo założone może się rozszczelnić. Czy to stare czy nowe, zawsze trzeba po rozgrzaniu sprawdzać.
Uszczelka pod filtrem oleju i ta miedziana pod korkiem też mogą puszczać bo są jeszcze nie ugniecione i trzeba docisnąć.
Nie namawiam do pchania na siłę zmurszałych staroci , ale i wymieniactwo na siłę też nie jest konieczne.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8387
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 08 lut 2015, 18:22

Przy nowych jest mniejsze zjawisko przecieku powiedział bym ze zerowe, dość często to robię i życie uczy jednak ze stare nigdy nie jest pewne nawet jak często już na silikon robię.

majkel1987
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 216
Rejestracja: 04 mar 2013, 23:19

Post autor: majkel1987 » 09 lut 2015, 14:22

Wymieniałem. Stary wężyk zostawiłem. Odciśnięty itp. nie mam tam najmniejszych problemów już chyba 3 lata.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8387
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 09 lut 2015, 20:33

Wymieniałem. Stary wężyk zostawiłem. Odciśnięty itp. nie mam tam najmniejszych problemów już chyba 3 lata.
Patrząc się na twoje posty trochę bym się powstrzymał, nie to że jestem upierdliwy.

majkel1987
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 216
Rejestracja: 04 mar 2013, 23:19

Post autor: majkel1987 » 09 lut 2015, 21:56

Patrząc się na twoje posty trochę bym się powstrzymał, nie to że jestem upierdliwy.
Z czym jeśli można wiedzieć?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga