Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[2.8 V6 AAH] pompa dwuczlonowa hamulcow.

adrians8
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 17 lut 2015, 22:16
Lokalizacja: anglia

[2.8 V6 AAH] pompa dwuczlonowa hamulcow.

Post autor: adrians8 » 17 lut 2015, 22:42

WItam!
Mam problem z pompa do wspomagnai i hamulcow hydraulicznych...nie robi cisnienia i hamulec jest twardy przez caly czas,czy ktos moze mial juz z tym wczesniej problem?czy w gre wchodzi tylko wymiana/regeneracja?jesli ktos zna jakies namiary na taka pompe albo tez osobe ktora zregeneruje to prosil bym o info.
z gory dziekuje.
Ostatnio zmieniony 19 lut 2015, 07:27 przez adrians8, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 18 lut 2015, 16:14

adrians8, zastosuj tag w temacie _uwaga

A co do twojego tematu to raczej masz problem z sewo(wzmacniacz siły hamowania) a nie pompą hamulcową.

adrians8
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 17 lut 2015, 22:16
Lokalizacja: anglia

Post autor: adrians8 » 18 lut 2015, 20:17

no wlasnie w tym klopot,ze ja nie mam serwo tylko dwie pompy-hydrauliczne hamulce-tak mi powiedziano...
p.s. o co chodzi z zastosowaniem tagu?bo jestem tu nowy...dzieki.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 18 lut 2015, 20:22

adrians8, https://audi80.pl/-zanim-cos-tu-napi ... vt9608.htm
A po za tym chyba każda 80 miała wspomaganie, zapodaj fotkę jak możesz jak to jest u ciebie.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 18 lut 2015, 20:32

W 80 v6 bywały zamiast serwa podciśnieniowego, było wspomaganie hydrauliczne czyli pompa oleju kierowniczego miła dwie funkcje do układu kierowniczego i do układu hamulcowego A zamiast serwa był siłownik wspomagający czyli jak wyżej kolega pisze siłownik wspomagający i pompka hamulcowa jako jedność.


Będzie ci ciężko tylko regeneracja, bo to rzadkość.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 18 lut 2015, 20:34

Jarewa, a tak faktycznie teraz zerknąłem że w profilu ma 2,8 wpisane.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 18 lut 2015, 20:41

Wzmacniacz siły hamowania hydrauliczny w serwisie 2,5k ale jest oddzielny od pompki hamulcowej.

Pytanie czy ten który to naprawia się zna na tym. Jak akumulator ciśnienia? Jak z wspomaganiem układu kierowniczego?

adrians8
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 17 lut 2015, 22:16
Lokalizacja: anglia

Post autor: adrians8 » 18 lut 2015, 21:55

akumulator nowy,wspomaganie dziala jak powinno a pompka nie robi cisnienia na hamulce i pedal jest twardy no i na desce pali sie wykrzyknik tzn.miga caly czas(chyba,ze odlacze wtyczke od zbiorniczka plynu)Koles ktory mi to sklada jest ograniety w temacie a problem powstal chyba dlatego,ze ktos zalal caly uklad zlym plynem...dzis dostalem info na priva,ze jeden z uzytkownikow ma taka pompe i czekam na fotki aby potwierdzic bo chyba tylko wymiana...

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 18 lut 2015, 22:30

Moim Zdaniem kontrolka miga bo brak ciśnienia oleju dla układu hamulca (masz czujnik ciśnienia przy tym siłowniku)

W pompie jest zawór priorytetowy lub podzielnik ciśnienia i on poszedł. Oczywiście wymiana pompki pomoże, i każdy zakład zregeneruje który oferuje regeneracje pomp hydraulicznych.

Black86
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 184
Rejestracja: 05 wrz 2011, 18:23
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Black86 » 20 kwie 2015, 14:23

witam podepne sie pod temat. U mnie sytuacja podobna b3 2.3 20v Quattro. pedal twardy pompe juz znalazlem tylko mam pytanie gdzie kupie akumulator powietrza.? zastanawiam sie nad 2 opcja zeby przerobic to na zwykle servo i miec problem z glowy

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 20 kwie 2015, 15:44

W 2.3 było chyba zwykłe serwo podciśnieniowe?

Black86
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 184
Rejestracja: 05 wrz 2011, 18:23
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Black86 » 20 kwie 2015, 16:32

wspoganie hydrauliczne i taka smieszny akumulator powietrza "gruszka"

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 20 kwie 2015, 16:44

ej no nie mylcie!!!
Hydrauliczne wspomaganie objawia się brakiem podciśnieniowego serwo w grodzi. Kolega ma czy nie ma ?
bo hydrauliczne to było w każdym 20v. w 2.8 było podciśnieniowe.
Gruszka nie akumuluje powietrza tylko ciśnienie hydrauliki.

Black86
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 184
Rejestracja: 05 wrz 2011, 18:23
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Black86 » 20 kwie 2015, 16:53

serwa przy grodzi nie mam. we wczesniejszym 7a mialem normalne servo przy grodzi. to czyli tutaj musze na dobra sprawe kupic gruche i pewnie pompe? na ktos numer tej gruszki?

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 20 kwie 2015, 17:57

Leo pisze:w 2.8 było podciśnieniowe.
W 2.8 występowało tez hydrauliczne. Jak u autora ale nie wiem od czego zależało bo były i taki i takie w 2.8
Leo pisze:Gruszka nie akumuluje powietrza tylko ciśnienie hydrauliki.
Fachowo akumulator ciśnienia.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Hamulce tarczowe, bębnowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl