[B4 1.9 1Z] Urwane śruby głowiczki 11 mm
[B4 1.9 1Z] Urwane śruby głowiczki 11 mm
Witam, :mrgreen:
Mam dośc nie typowy problem, kilka msc temu, przy uszczelnianiu pompy w zetorze , wpadła mi sekcja tłocząca z reno za fajna kasę, bez wiekszego zastanowienia założyłem ją poskładałem pompę , potem całą resztę, i balanga auto odżyło, łądnie chodziło aż do wczoraj.
Dziwna usterka , urwane 3 na 4 śruby trzymające tłokorozdzielacz do korpusu pompy, może dlatego że zmieniałem je na inne wzmacniane (8,8), za chwilę będę wykrecał pompe i moze uda się wykrecić urwane sruby, jak nie to korpus do wymiany.
Zasadnicze pytanie, czy urwały się poprzez zastosowanie innych śrub ?
Czy poprzez siły skretne jakie stawia tłokorozdzielacz ? Ale jezdza ludzie na takich zestawich i działa?
Mam dośc nie typowy problem, kilka msc temu, przy uszczelnianiu pompy w zetorze , wpadła mi sekcja tłocząca z reno za fajna kasę, bez wiekszego zastanowienia założyłem ją poskładałem pompę , potem całą resztę, i balanga auto odżyło, łądnie chodziło aż do wczoraj.
Dziwna usterka , urwane 3 na 4 śruby trzymające tłokorozdzielacz do korpusu pompy, może dlatego że zmieniałem je na inne wzmacniane (8,8), za chwilę będę wykrecał pompe i moze uda się wykrecić urwane sruby, jak nie to korpus do wymiany.
Zasadnicze pytanie, czy urwały się poprzez zastosowanie innych śrub ?
Czy poprzez siły skretne jakie stawia tłokorozdzielacz ? Ale jezdza ludzie na takich zestawich i działa?
Ze stacji, zadnych wynalazków nie było , gdzies może popełniłem błąd czy przekładce pompy na 11 mm, bo z tego co pamiętam, nie było do końca p&p i musiałem jakąs podkładkę z 10 mm dołożyć czy coś . dokłądnie nie pamietam.
Głowiczkę z tłokiem była kompletem bo sam wyciagałem na szrocie z reno.
Coś mi mowi, ze może przez to że wtryski były seryjne 185 mm , i stawiały za duzy opór, chociaż, nie wiem
Głowiczkę z tłokiem była kompletem bo sam wyciagałem na szrocie z reno.
Coś mi mowi, ze może przez to że wtryski były seryjne 185 mm , i stawiały za duzy opór, chociaż, nie wiem
Ostatnio zmieniony 19 lut 2015, 20:27 przez Aldon, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Tej podkładki chyba nie dałeś do środka pompy :?: :shock: bo jeśli tak ,to nie mogło się to dobrze skończyć :roll:Aldon pisze: gdzies może popełniłem błąd czy przekładce pompy na 11 mm, bo z tego co pamiętam, nie było do końca p&p i musiałem jakąs podkładkę z 10 mm dołożyć czy coś .
Ostatnio zmieniony 19 lut 2015, 20:41 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 1 raz.
Czy podkadkę, nie do końca, walę foty zaraz to zobaczysz jak to było poskałdane
[ Dodano: 2015-02-19, 20:39 ]
Tak jak widać
Nr : 1 tłoczek
2,3 te podkadki co były , nie pamietam które były zakłądane czy reno czy audi,
4 blaszka trzymajaca sprezyny
5 tam wchodzi ten bolec od nastawnika
A sprężyny i podkładki pod nimi zostały ori z audi, nururki renowskie
[ Dodano: 2015-02-19, 20:39 ]
Tak jak widać
Nr : 1 tłoczek
2,3 te podkadki co były , nie pamietam które były zakłądane czy reno czy audi,
4 blaszka trzymajaca sprezyny
5 tam wchodzi ten bolec od nastawnika
A sprężyny i podkładki pod nimi zostały ori z audi, nururki renowskie
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Jeżeli popełniłeś jakiś błąd ,to dochodzenie jaki ,teraz i tak juz w niczym nie pomoże W pompie wszystko musi być dokładnie na swoim miejscu ,jakakolwiek zmiana połozenia czegokolwiek ,musi skończyć się żle . Głowiczka nieodwracalnie zniszczona ,więc musisz z powrotem założyć oriAldon pisze:walę foty zaraz to zobaczysz jak to było poskałdane