Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1.9 1Z] Urwane śruby głowiczki 11 mm

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Aldon
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 64
Rejestracja: 04 cze 2012, 16:54
Lokalizacja: Harta/Rzeszów

[B4 1.9 1Z] Urwane śruby głowiczki 11 mm

Post autor: Aldon » 19 lut 2015, 10:19

Witam, :mrgreen:
Mam dośc nie typowy problem, kilka msc temu, przy uszczelnianiu pompy w zetorze , wpadła mi sekcja tłocząca z reno za fajna kasę, bez wiekszego zastanowienia założyłem ją poskładałem pompę , potem całą resztę, i balanga auto odżyło, łądnie chodziło aż do wczoraj.
Dziwna usterka , urwane 3 na 4 śruby trzymające tłokorozdzielacz do korpusu pompy, może dlatego że zmieniałem je na inne wzmacniane (8,8), za chwilę będę wykrecał pompe i moze uda się wykrecić urwane sruby, jak nie to korpus do wymiany.
Zasadnicze pytanie, czy urwały się poprzez zastosowanie innych śrub ?
Czy poprzez siły skretne jakie stawia tłokorozdzielacz ? Ale jezdza ludzie na takich zestawich i działa?

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 19 lut 2015, 15:24

Aldon pisze:Zasadnicze pytanie, czy urwały się poprzez zastosowanie innych śrub ?
Ori śrub nie ma potrzeby zmieniać o ile nie są zmasakrowane wejscia na torxa ...albo urwały się ,bo ktoś użył za dużo siły przy ich dokręcaniu,co jest bardziej prawdopodobne ;-)

Awatar użytkownika
Aldon
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 64
Rejestracja: 04 cze 2012, 16:54
Lokalizacja: Harta/Rzeszów

Post autor: Aldon » 19 lut 2015, 18:32

Obrazek
Obrazek
Chyba juz komentować nie muszę <rotfl>

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 19 lut 2015, 20:17

Aldon pisze:Chyba juz komentować nie muszę
Zacierający się tłoczek ,po prostu pękł :roll: .Ale takie rzeczy nie dzieją się bez przyczyny ....czym poiłeś auto :?: na pewno ropą ze stacji paliw :?: Głowiczka z tłoczkiem na pewno była jednym kompletem :?:

Awatar użytkownika
Aldon
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 64
Rejestracja: 04 cze 2012, 16:54
Lokalizacja: Harta/Rzeszów

Post autor: Aldon » 19 lut 2015, 20:23

Ze stacji, zadnych wynalazków nie było , gdzies może popełniłem błąd czy przekładce pompy na 11 mm, bo z tego co pamiętam, nie było do końca p&p i musiałem jakąs podkładkę z 10 mm dołożyć czy coś . dokłądnie nie pamietam.
Głowiczkę z tłokiem była kompletem bo sam wyciagałem na szrocie z reno.

Coś mi mowi, ze może przez to że wtryski były seryjne 185 mm , i stawiały za duzy opór, chociaż, nie wiem
Ostatnio zmieniony 19 lut 2015, 20:27 przez Aldon, łącznie zmieniany 1 raz.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 19 lut 2015, 20:26

Aldon pisze: gdzies może popełniłem błąd czy przekładce pompy na 11 mm, bo z tego co pamiętam, nie było do końca p&p i musiałem jakąs podkładkę z 10 mm dołożyć czy coś .
Tej podkładki chyba nie dałeś do środka pompy :?: :shock: bo jeśli tak ,to nie mogło się to dobrze skończyć :roll:
Ostatnio zmieniony 19 lut 2015, 20:41 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Aldon
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 64
Rejestracja: 04 cze 2012, 16:54
Lokalizacja: Harta/Rzeszów

Post autor: Aldon » 19 lut 2015, 20:28

Czy podkadkę, nie do końca, walę foty zaraz to zobaczysz jak to było poskałdane

[ Dodano: 2015-02-19, 20:39 ]
Obrazek
Tak jak widać
Nr : 1 tłoczek
2,3 te podkadki co były , nie pamietam które były zakłądane czy reno czy audi,
4 blaszka trzymajaca sprezyny
5 tam wchodzi ten bolec od nastawnika

A sprężyny i podkładki pod nimi zostały ori z audi, nururki renowskie

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 19 lut 2015, 20:44

Aldon pisze:walę foty zaraz to zobaczysz jak to było poskałdane
Jeżeli popełniłeś jakiś błąd ,to dochodzenie jaki ,teraz i tak juz w niczym nie pomoże :-/ W pompie wszystko musi być dokładnie na swoim miejscu ,jakakolwiek zmiana połozenia czegokolwiek ,musi skończyć się żle . Głowiczka nieodwracalnie zniszczona ,więc musisz z powrotem założyć ori

Awatar użytkownika
Aldon
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 64
Rejestracja: 04 cze 2012, 16:54
Lokalizacja: Harta/Rzeszów

Post autor: Aldon » 19 lut 2015, 20:48

Na przyszłość bede wiedział :-)
żadna strata jak dla mnie 40 zł zapłaciłem więc poł biedy :mrgreen:
tylko teraz jak to było w ori poskładane ;d nie wiem czy nie lepiej bedzie kupić pompe z uwalonym nastawnikiem i przerzućić sam nastawnik , plus uszczelki

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 19 lut 2015, 20:59

Aldon pisze:nie wiem czy nie lepiej bedzie kupić pompe z uwalonym nastawnikiem
Indukcyjnego nie da się uwalić 8-) chyba że młotkiem ;-)

Awatar użytkownika
Aldon
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 64
Rejestracja: 04 cze 2012, 16:54
Lokalizacja: Harta/Rzeszów

Post autor: Aldon » 19 lut 2015, 21:03

O tym to ja wiem :-P Ale ten kto sprzedaje to nie wie co sprzedaje :D
Pytanie , czy pompa z nastawnikiem indukcyjnym bedzie p&p do potencjometrycznego ? Jesli przerzucę sam nastawnik

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 19 lut 2015, 21:05

Aldon pisze:czy pompa z nastawnikiem indukcyjnym bedzie p&p do potencjometrycznego ?
Dół pompy niczym się nie rózni ...pod warunkiem że bedzie to starszy typ pompy z regulacją kąta na "fasolach "

Awatar użytkownika
Aldon
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 64
Rejestracja: 04 cze 2012, 16:54
Lokalizacja: Harta/Rzeszów

Post autor: Aldon » 19 lut 2015, 21:19

Racja, bo albo regulujesz kołem na :fasolkach: albo cała pompą tak jak u mnie 8-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Pompy wtryskowe i wtryskiwacze”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl