Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1Z] dużo pali po zmianie nastawnika

ODPOWIEDZ
_razor_
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 35
Rejestracja: 01 wrz 2014, 09:33

[B4 1Z] dużo pali po zmianie nastawnika

Post autor: _razor_ » 20 lut 2015, 10:30

Siema. Niedawno padł mi nastawnik potencjometryczny. Udało mi się kupić całą pompę z samochodu którym mogłem sie przejechać wiec wszystko sprawdziłem. Odziwo pompa miała takie same numery ale chodzilo o nastawnik. Tak wiec po powrocie do domu zamontowałem ten nastawnik i autko chodzi bez błędnie. Wieczorem pojechałem na cpn i zalalem do pelna vervy ( 62litry ). Dzisiaj mam na blacie przejechane od tankowania 500km a wskazówka jest juz na rezerwie. Dawka jest ustawiona taka jaka była bo w pompie ten taki dzyndzel jeszcze był ( zdziwienie ze go nikt nie usunal jak to w innych przypadkach widziałem. ) pytanie czemu tyle pali? Paliwo nigdzie nie ucieka. Sprawdzałem milion razy. Wszystko jest suchutkie i nie czuć ropy. Filtr paliwa nowy bo po zmianie nastawnika problem pojawił sie z powietrzem z przewodach ( zapowietrzał sie ). Prosze o pomoc.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 20 lut 2015, 14:43

Skoro dawka ustawiona jak wcześniej,to nie ma opcji żeby więcej spalił ...jeśli faktycznie spalił więcej ,to na pewno nie z tego powodu ,więc albo błąd pomiaru ,albo gdzieś jest wyciek...innej opcji nie ma

_razor_
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 35
Rejestracja: 01 wrz 2014, 09:33

Post autor: _razor_ » 20 lut 2015, 15:30

Dawka jest ustawiona febrycznie. Nawet bym ja troche zmniejszyl ale się nie da. Wycieku nie ma. Od samego zbiornika sprawdzałem do samej pompy. Przewody no wszystko suchutkie. Dzisiaj nabilem na cyferblacie 560km i zszedł do polowy rezerwy. Może to czasem być uszkodzony pływak? Kupie 10l w baniak i pojeżdżę aż wskazówka calkiem spadnie

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 20 lut 2015, 16:29

_razor_ pisze:Dzisiaj nabilem na cyferblacie 560km i zszedł do polowy rezerwy.
Zawsze powtarzam ,że szacowanie zużycia paliwa po wskażniku w naszych 80 tkach ,jest mocno przybliżone ....wiec nie ma co panikować po takiej obserwacji że za duzo pali ...ten silnik nie jest w stanie w orginale spalić wiecej niż 7 litrów ,nawet w miescie

_razor_
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 35
Rejestracja: 01 wrz 2014, 09:33

Post autor: _razor_ » 20 lut 2015, 18:44

Ogólnie to audi mam w oryginale ( kupiony 12 lat temu w Niemczech od pierwszego właściciela za cenę 16tyś. Zł z uszkodzonym pedałem gazu i od tego czasu w jednych rękach). Posiada nawet na lewym błotniku oryginalną rdze :P Tak wiec nie pozostaje mi nic innego jak jeździć 😊

Awatar użytkownika
Aldon
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 64
Rejestracja: 04 cze 2012, 16:54
Lokalizacja: Harta/Rzeszów

Post autor: Aldon » 20 lut 2015, 19:48

zrób 600 km, zatankuj do pełna to się dowiesz ile pali :D

ODPOWIEDZ

Wróć do „Pompy wtryskowe i wtryskiwacze”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl