[B4 1Z] dużo pali po zmianie nastawnika
[B4 1Z] dużo pali po zmianie nastawnika
Siema. Niedawno padł mi nastawnik potencjometryczny. Udało mi się kupić całą pompę z samochodu którym mogłem sie przejechać wiec wszystko sprawdziłem. Odziwo pompa miała takie same numery ale chodzilo o nastawnik. Tak wiec po powrocie do domu zamontowałem ten nastawnik i autko chodzi bez błędnie. Wieczorem pojechałem na cpn i zalalem do pelna vervy ( 62litry ). Dzisiaj mam na blacie przejechane od tankowania 500km a wskazówka jest juz na rezerwie. Dawka jest ustawiona taka jaka była bo w pompie ten taki dzyndzel jeszcze był ( zdziwienie ze go nikt nie usunal jak to w innych przypadkach widziałem. ) pytanie czemu tyle pali? Paliwo nigdzie nie ucieka. Sprawdzałem milion razy. Wszystko jest suchutkie i nie czuć ropy. Filtr paliwa nowy bo po zmianie nastawnika problem pojawił sie z powietrzem z przewodach ( zapowietrzał sie ). Prosze o pomoc.
Dawka jest ustawiona febrycznie. Nawet bym ja troche zmniejszyl ale się nie da. Wycieku nie ma. Od samego zbiornika sprawdzałem do samej pompy. Przewody no wszystko suchutkie. Dzisiaj nabilem na cyferblacie 560km i zszedł do polowy rezerwy. Może to czasem być uszkodzony pływak? Kupie 10l w baniak i pojeżdżę aż wskazówka calkiem spadnie
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Zawsze powtarzam ,że szacowanie zużycia paliwa po wskażniku w naszych 80 tkach ,jest mocno przybliżone ....wiec nie ma co panikować po takiej obserwacji że za duzo pali ...ten silnik nie jest w stanie w orginale spalić wiecej niż 7 litrów ,nawet w miescie_razor_ pisze:Dzisiaj nabilem na cyferblacie 560km i zszedł do polowy rezerwy.