i będzie coraz gorzej:monti pisze:Tym bardziej bo teraz paliwo robią na bio-komponentach i jest w mróz gęste.
http://moto.onet.pl/1658466,1,czy-nowe- ... ml?node=13
i będzie coraz gorzej:monti pisze:Tym bardziej bo teraz paliwo robią na bio-komponentach i jest w mróz gęste.
Jak znajdziesz takiego tedeika nastoletniego ,baa nawet znacznie młodszego ,w którym jest sucho w wężach od dolotu ,to daj znać ,bedziesz chyba pierwszy ,bo chyba nikt takiego nie widział i nie zobaczy Tam zawsze bedzie trochę oleju na ściankach ,choćby z odmy ...ale piasek nie ma prawa tam się znależć ...chest pisze:odkręc sobie przewody przy turbinie i sprawdź czy przewod idący do intercolera jest suchy czy jest na nim osad z oleju z piaskiem i będziesz wiedzial. w najgorszym przypadku w intercolerze gromadzi się olej z turbiny.
chest napisał/a:Krzysiek 84 pisze:
raczej nic nie rozjasni ,bo niebieski dym ,to problem z olejem ,a tego na vagu nie zobaczysz choć jak bedą duże korekcje na wtryskach w 013 ,to też może być przyczyną...winne może być takze paliwo ,jak lejesz jakieś z niepewnego zródłaMarcinexB4 pisze:Jutro mam zamiar zapiąć VAG ale czy coś rozjaśni ?
Ostatnio ciągle latam na paliwie z Orlenu, ale jakoś za bardzo żółtawe jest.. Korekcje oczywiście sprawdzę..MUNIOR pisze:raczej nic nie rozjasni ,bo niebieski dym ,to problem z olejem ,a tego na vagu nie zobaczysz choć jak bedą duże korekcje na wtryskach w 013 ,to też może być przyczyną...winne może być takze paliwo ,jak lejesz jakieś z niepewnego zródłaMarcinexB4 pisze:Jutro mam zamiar zapiąć VAG ale czy coś rozjaśni ?