[B4 1.9 1Z] problem z wtryskiem
[B4 1.9 1Z] problem z wtryskiem
Witam od miesiaca mam problem ze stukami (cykaniem) silnika ,po pewnym czasie doszedłem do problemu a tym problemem jest wtrysk sterujacy .Na zimnym silniku stuka(cyka) mniej ale po nagrzaniu juz ten dzwiek jest głośny i denerwujacy,wydawało by się jak nie rowna praca silnika . o takie jest moje pytanie co jaka moze byc przyczyna tego stukajacego wtrysku i czy wystarczy wymienic ten sam sterujacy czy cały komplet ? :?:
Ostatnio zmieniony 20 lut 2015, 13:49 przez alma18, łącznie zmieniany 1 raz.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Re: problem z wtryskiem
Wystarczy sam sterujący, ale dołozysz troszke i bedziesz miał cały komplet, mozesz też wziąć pod uwage wtryski z afn'aalma18 pisze: czy wystarczy wymienic ten sam sterujacy czy cały komplet ? :?:
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Muszą być dwie osoby. Pierwsza wprowadza silnik na obroty rzędu 2500-3000 i trzyma cały czas na stałej ilosci obrotów, a druga Stuka młoteczkiem w wtrysk sterujący. Jeżeli silnik zacznie szarpać i nierówno pracować to masz uszkodzony wtryski sterujący,alma18 pisze:ok a na czym polega ten test "młoteczkowy"? :mrgreen:
Mozna tez podpiąć auto pod vaga i sprawdzić błędy.
Jak bedzie bład G80 to jest związane z wtryskiem sterującym.
po jezdzie postanowiłem zmierzyc opór wtrysku miernik wskazywał 135ohm i skakała wartosc Silnik miał jakies 75stopni .A przy tescie młoteczkowym nic sie nie działo ,jedynie na wolnych obrotach stukłem w wtrysk i zmieniła sie praca silnika .i jeszcze jedna przyczyna jak dodam gazu np do 2.5tys to obroty spadaj szybko do 1tys i sie zatrzymuja i pozniej juz powoli schodza
[ Dodano: 2015-02-21, 16:52 ]
chciałem jeszcze zapytac jakie siedza u mnie wtryski jednosprezynowe czy dwusprezynowe? <ok>
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/67a ... c334c.html
[ Dodano: 2015-02-21, 16:52 ]
chciałem jeszcze zapytac jakie siedza u mnie wtryski jednosprezynowe czy dwusprezynowe? <ok>
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/67a ... c334c.html
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
220 barów otwarcia we wtryskach z AHF ,to nie najlepsze wtryski do naszych pomp wtryskowych ,bo ori siedzą 190 barów ,z czego mało które otwierają się wyzej niż 175-180 barów ,takze zwykle po wymianie na 220 ,zauważalne jest dłuższe kręcenie do odpalenia ,że o twardszej pracy nie wspomnęalma18 pisze:postanowiłem wymienic wtryski z silnika ahf do mojego zetorka
[ Dodano: 2015-02-23, 15:37 ]
25 Nmalma18 pisze:z jaka siła powinien zem dokrecic wtryski?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Fizycznie pasują ,bo niczym się nie różnią ...różnią się za to ciśnieniem otwarcia ,które wynosi 220barów ,czyli o 30 barów więcej niż ori ,czy np.z AFN ...zwiększenie cisnienia otwarcia za dobre nie jest ,dla ori zwykle podmęczonej już pompy .Często ci którzy wymienili na takie wtryski ,skarżą się że silnik twardziej chodzi i nie odpala z półobrotualma18 pisze:a wtryski od asv beda pasowac do 1z? .Niektorzy mowia ze tak inny ze nie ,wiec jak to jest?
[ Dodano: 2015-03-02, 20:25 ]
Zbieranina 201S z AFN ,201 G z AHU ,1zalma18 pisze:od czego sa wtryski 201s-steryjacy i 201g zwykły?
ok,dzieki za info :mrgreen:
[ Dodano: 2015-03-03, 16:27 ]
kupiłem wtryski od golf IV 90km i czy one w porownaniu maja takie same otworki i czy zmieni sie praca silnika po ich załozeniu ,po sprawdzeniu rozpylaja bardzo dobrze a ich przedwtrysk to jakies 150-160bar czy opłaca sie takie cos załozyc ,dodam ze dostałem je w dosc dobre cenie
[ Dodano: 2015-03-03, 16:27 ]
kupiłem wtryski od golf IV 90km i czy one w porownaniu maja takie same otworki i czy zmieni sie praca silnika po ich załozeniu ,po sprawdzeniu rozpylaja bardzo dobrze a ich przedwtrysk to jakies 150-160bar czy opłaca sie takie cos załozyc ,dodam ze dostałem je w dosc dobre cenie