Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.3 NG] Dziwne objawy silnika

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
Awatar użytkownika
luk448
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1493
Rejestracja: 21 lip 2007, 21:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: luk448 » 30 lis 2014, 20:56

Obstawiam ze pompa paliwa powoli sie juz z Toba zegna.Byc moze podaje paliwo przy zbyt malym cisnieniu i stad Twoj klopot.

emanuel33

Post autor: emanuel33 » 01 gru 2014, 11:56

Tak jak pisałem, warto ją sprawdzić. Opis masz w 1 z linków które podałem.

Awatar użytkownika
enzoo
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 974
Rejestracja: 28 wrz 2007, 14:53
Imię: Mirosław
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Legnica

Post autor: enzoo » 03 mar 2015, 10:52

a więc podobne problemy wróciły ale myślę wtedy się okazało że to niedociśnięte wtryski teraz najlepsze jest to że wtryski są dociśnięte a nadal ma nie raz problemy z odpalaniem i falują obroty na lpg jak się zrzuca z biegu wczasie jazdy bo na postoju po przygazowaniu obroty są równe także dalej szukam nieszczelności, szczerze już mam dość tego silnika heheh :) macie jakieś sprawdzone sposoby sprawdzania nieszczelności?

emanuel33

Post autor: emanuel33 » 03 mar 2015, 11:05

Butla z gazem, palnik i ogien. Dalesz juz znasz.... Zmien wtrysk i po sprawie. Albo swap.

Awatar użytkownika
enzoo
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 974
Rejestracja: 28 wrz 2007, 14:53
Imię: Mirosław
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Legnica

Post autor: enzoo » 04 mar 2015, 09:59

narazie chce z tym się pobawić a później zobaczymy :) pytanie jak jade z górki na luzie to obroty są na poziomie 400-500 a jak stoje to normalne, czyli jakaś nieszczelność jest w układzie? bo powietrze w czasie jazdy dostaje się do komory silnika i gdzieś je wssysa bokiem?

emanuel33

Post autor: emanuel33 » 04 mar 2015, 10:01

To zależy też od położenia przepustnicy czy zamknęła się do końca, czy nie koniecznie. Jakby była nieszczelność, to byś ją zauważył głownie na biegu jałowym, przy ruszaniu itd.

Awatar użytkownika
enzoo
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 974
Rejestracja: 28 wrz 2007, 14:53
Imię: Mirosław
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Legnica

Post autor: enzoo » 04 mar 2015, 16:58

ale też mam problemy z odpalaniem nie raz na benzynie także to chyba nieszczelność na 55% przy wtryskach bo tak podobnie wcześniej miałem

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 04 mar 2015, 18:24

pytanie jak jade z górki na luzie to obroty są na poziomie 400-500 a jak stoje to normalne, czyli jakaś nieszczelność jest w układzie?
Jeżeli to się dzieje na LPG to masz uszkodzony źle wyregulowany parownik.

Awatar użytkownika
enzoo
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 974
Rejestracja: 28 wrz 2007, 14:53
Imię: Mirosław
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Legnica

Post autor: enzoo » 04 mar 2015, 20:22

Jarewa pisze:
pytanie jak jade z górki na luzie to obroty są na poziomie 400-500 a jak stoje to normalne, czyli jakaś nieszczelność jest w układzie?
Jeżeli to się dzieje na LPG to masz uszkodzony źle wyregulowany parownik.
tylko czemu też nie raz jest problem z odpalaniem po dłuższy postoju? że muszę długo pokręcić i troche go zalać benzyną aby odpalić taki podobny objaw miałem przy nieszczelności

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 04 mar 2015, 20:42

Przy odpalaniu to moze byc problem z wtryskami jak i rozdzielaczem.

A co do tego problemu z obrotami to masz ori wlot powietrza?

piter123
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 40
Rejestracja: 21 gru 2014, 11:57

Post autor: piter123 » 04 mar 2015, 20:59

Ja bym zablokował kalpę ciepłe/zimne powietrze, może problemu ze spadaniem z obrotów ustąpią.

Awatar użytkownika
enzoo
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 974
Rejestracja: 28 wrz 2007, 14:53
Imię: Mirosław
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Legnica

Post autor: enzoo » 04 mar 2015, 21:25

Jarewa, wlot do komory z filtrem oryginalny

piter123, która to i gdzie się znajduje?

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 04 mar 2015, 21:50

Jak wlot oryginalny spróbuj na czas testów pozdejmować to koło lampy tak żeby powietrze brał ze środka sam a nie pchało. Nawet założyć kawałek rury zęby w druga stronę była dziura.

Bo powodem małych obrotu na luzie i prędkości spowodowane jest większym ciśnieniem w układzie dolot-przepustnica co powoduje małą ilość paliwa lpg.

Awatar użytkownika
enzoo
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 974
Rejestracja: 28 wrz 2007, 14:53
Imię: Mirosław
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Legnica

Post autor: enzoo » 05 mar 2015, 14:36

bez zmian nadal to samo, wziąłem do domu blosa aby go wyczyścić a i rozebrałem do wtrysków wszystkie leżą w gniazdach tylko mnie jedno zastanawia przy ostatnim wtrysku jest jakaś dziurka tam nic nie powinno być przykręcone?

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 05 mar 2015, 15:34

Ta dziurka jest w miejscu zaznaczonym na zdjęciu?:
Obrazek
Ostatnio zmieniony 05 mar 2015, 17:21 przez Audi 80 Polska, łącznie zmieniany 1 raz.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl