[B4 2.3 NG] Dziwne objawy silnika
- enzoo
- Audi 80 Klub
- Posty: 974
- Rejestracja: 28 wrz 2007, 14:53
- Imię: Mirosław
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Legnica
a więc podobne problemy wróciły ale myślę wtedy się okazało że to niedociśnięte wtryski teraz najlepsze jest to że wtryski są dociśnięte a nadal ma nie raz problemy z odpalaniem i falują obroty na lpg jak się zrzuca z biegu wczasie jazdy bo na postoju po przygazowaniu obroty są równe także dalej szukam nieszczelności, szczerze już mam dość tego silnika heheh macie jakieś sprawdzone sposoby sprawdzania nieszczelności?
- enzoo
- Audi 80 Klub
- Posty: 974
- Rejestracja: 28 wrz 2007, 14:53
- Imię: Mirosław
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Legnica
tylko czemu też nie raz jest problem z odpalaniem po dłuższy postoju? że muszę długo pokręcić i troche go zalać benzyną aby odpalić taki podobny objaw miałem przy nieszczelnościJarewa pisze:Jeżeli to się dzieje na LPG to masz uszkodzony źle wyregulowany parownik.pytanie jak jade z górki na luzie to obroty są na poziomie 400-500 a jak stoje to normalne, czyli jakaś nieszczelność jest w układzie?
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
Jak wlot oryginalny spróbuj na czas testów pozdejmować to koło lampy tak żeby powietrze brał ze środka sam a nie pchało. Nawet założyć kawałek rury zęby w druga stronę była dziura.
Bo powodem małych obrotu na luzie i prędkości spowodowane jest większym ciśnieniem w układzie dolot-przepustnica co powoduje małą ilość paliwa lpg.
Bo powodem małych obrotu na luzie i prędkości spowodowane jest większym ciśnieniem w układzie dolot-przepustnica co powoduje małą ilość paliwa lpg.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Ta dziurka jest w miejscu zaznaczonym na zdjęciu?:
Ostatnio zmieniony 05 mar 2015, 17:21 przez Audi 80 Polska, łącznie zmieniany 1 raz.