Pewny jesteś że to gruszka stoi a nie klapa WG w wydechu :?: odłaczałeś cięgło gruszki od ramienia klapki w wydechu ,podczas sprawdzania kompresorem :?: Bo coś mi się nie chce wierzyć że to gruszka stoi ...jak na dzień dzisiejszy jeszcze takiej nie spotkałem co by stanęła ...ale zapieczone WG w wydechu widziałem nie raz 8-)maxwwy pisze:Sprawdzone, pod kompresorem gruszeczka ani drgnie o milimetr stoi ;/
[B4 1.9 1Z 90KM] Wymieniona gruszka, dalej brak mocy
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
MUNIOR pisze:Pewny jesteś że to gruszka stoi a nie klapa WG w wydechu :?: odłaczałeś cięgło gruszki od ramienia klapki w wydechu ,podczas sprawdzania kompresorem :?: Bo coś mi się nie chce wierzyć że to gruszka stoi ...jak na dzień dzisiejszy jeszcze takiej nie spotkałem co by stanęła ...ale zapieczone WG w wydechu widziałem nie raz 8-)maxwwy pisze:Sprawdzone, pod kompresorem gruszeczka ani drgnie o milimetr stoi ;/
Odłączałem cięgło od ramienia i nie ruszała się. Sprawdzałem też na odpalonym silniku i ani drgnie. Co to jest ta klapa "WG" bo za dużo mi to nie mówi Da radę jakoś ją sprawdzić ?
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Odkręcając mocowanie tej gruszki od strony zimnej turbo, następnie poruszasz nią w strone przedniej szyby i w turbo powinna lekko pracować klapa upustowa spalin.maxwwy pisze: Co to jest ta klapa "WG" bo za dużo mi to nie mówi Da radę jakoś ją sprawdzić ?
Tak to najprościej wygląda.
Na ostatnim zdjęciu strzałka pokazuje kierunek w którą strone powinna uchylić sie klapka upustowa i musi to działać płynnie w obu kierunkach.
Kolor czerwony strzałki pokazuje kierunek otwierania klapy a zielony domykania.
Ostatnio zmieniony 06 mar 2015, 00:07 przez Krzysiek 84, łącznie zmieniany 1 raz.
Dzięki wielkie, strasznie pomogło mi to
Po raz kolejny postanowiłem wyjąć sprawdzić gruszkę, na 99% to ona jest uszkodzona. Teraz tylko znaleźć odpowiednią i zamówić, przejrzałem Alledrogo w poszukiwaniu i żadne hasła czy to T2 czy audi 80 nie pomagają mi w wybraniu odpowiedniej.
Pytanie czy ta gruszka będzie odpowiednia do mojego turbo, co prawda koleś pisze że do aut grupy VAG 90KM, ale nie chciał bym zakupić czegoś co później będzie mi nie pasowało. Zawór Turbiny Gruszka
Po raz kolejny postanowiłem wyjąć sprawdzić gruszkę, na 99% to ona jest uszkodzona. Teraz tylko znaleźć odpowiednią i zamówić, przejrzałem Alledrogo w poszukiwaniu i żadne hasła czy to T2 czy audi 80 nie pomagają mi w wybraniu odpowiedniej.
Pytanie czy ta gruszka będzie odpowiednia do mojego turbo, co prawda koleś pisze że do aut grupy VAG 90KM, ale nie chciał bym zakupić czegoś co później będzie mi nie pasowało. Zawór Turbiny Gruszka
Jeśli możesz to poczekaj jeszcze z zakupem - niech się wypowie na temat tej gruszki z aukcji ktoś z większym doświadczeniem.
Być może się mylę, ale jak dla mnie to ta grucha z aukcji to jest do sterowania zmienną geometrią łopatek (i działa na podciśnienie), a nie klapą WG (nadciśnienie). Porównaj sobie zdjęcie z aukcji i zdjęcie nr 4 zamieszczone wyżej przez Krzyśka. Mocowanie jest inne (w naszych gruszkach prostopadłe do cięgna, w gruszce z aukcji - równoległe) i inne jest cięgno gruszki (wydaje mi się że u nas jest sporo dłuższe).
Być może się mylę, ale jak dla mnie to ta grucha z aukcji to jest do sterowania zmienną geometrią łopatek (i działa na podciśnienie), a nie klapą WG (nadciśnienie). Porównaj sobie zdjęcie z aukcji i zdjęcie nr 4 zamieszczone wyżej przez Krzyśka. Mocowanie jest inne (w naszych gruszkach prostopadłe do cięgna, w gruszce z aukcji - równoległe) i inne jest cięgno gruszki (wydaje mi się że u nas jest sporo dłuższe).
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Mnie ta gruszka wygląda na podcisnieniową z turbiny VNT ...do naszych musi być taka która wysuwa cięgło pod wpływem ciśnienia ,a ta wciąga pod wpływem podcisnienia ....po szybkim zerknięciu na aledrogo widzę że będzie problem z nową :roll: bo same podciśnieniowemaxwwy pisze:Pytanie czy ta gruszka będzie odpowiednia do mojego turbo,
-
- Forum Audi 80
- Posty: 334
- Rejestracja: 20 paź 2013, 22:52
- Lokalizacja: Siedlce
Gruszka zakupiona od MarcinexB4 zamontowana, niestety efekt mizerny, auto jedynie się lepiej zbiera lecz V-max = 120km/h a obroty dochodzą do 3tys czasami więcej.
Czego to może być wina? Co może odcinać?
Auto kopci na Biało, czasami jasno niebiesko, a czasami po prostu czarne chmury.
I jedna z rzeczy o którą już wcześniej chciałem zapytać. Od zakupu w aucie świeci się kontrolka oleju. I działa to następująco gdy nie ma oleju kontrolka się nie świeci, gdy olej jest kontrolka się świeci, . I przy hamowaniu ostrzejszym kontrolka lubi zgasnąć,
Czego to może być wina? Co może odcinać?
Auto kopci na Biało, czasami jasno niebiesko, a czasami po prostu czarne chmury.
I jedna z rzeczy o którą już wcześniej chciałem zapytać. Od zakupu w aucie świeci się kontrolka oleju. I działa to następująco gdy nie ma oleju kontrolka się nie świeci, gdy olej jest kontrolka się świeci, . I przy hamowaniu ostrzejszym kontrolka lubi zgasnąć,