Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4 2.0 ABT] Po zmianie oleju z minealnego na półsyntetyk

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
OGr
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1706
Rejestracja: 07 sty 2007, 00:10
Lokalizacja: Kraków

Post autor: OGr » 13 gru 2007, 12:25

W zasadzie to po moich odczuciach, w zimie silnik bierze mniej oleju niż w lecie.

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 13 gru 2007, 12:32

OGr pisze:W zasadzie to po moich odczuciach, w zimie silnik bierze mniej oleju niż w lecie.
W lato może się bardziej nagrzewać i dlatego olej ciut szybciej paruje, albo w lato więcej ciskasz :mrgreen:

Awatar użytkownika
OGr
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1706
Rejestracja: 07 sty 2007, 00:10
Lokalizacja: Kraków

Post autor: OGr » 13 gru 2007, 12:35

To akurat chyba bardziej kwestia tego że gaz spala się w wyższej temperaturze, przez co i silnik pewnie jest cieplejszy, a przez to też pewnie więcej oleju wciąga.

Awatar użytkownika
k44761
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 684
Rejestracja: 16 kwie 2007, 21:41
Lokalizacja: DLU / DKA

Post autor: k44761 » 14 gru 2007, 11:45

@ Labiel , w mocniejszych benzyniakach rowniez jest chlodnica oleju <ok>

knocke
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 77
Rejestracja: 24 kwie 2007, 12:26
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: knocke » 14 gru 2007, 12:09

k44761 pisze:@ Labiel , w mocniejszych benzyniakach rowniez jest chlodnica oleju <ok>
a w audi - od jakiej pojemności?

a.g179

Post autor: a.g179 » 14 gru 2007, 18:17

Witam wszystkich mam olej Castrol 15W/40 mineralny na wiosne wymiana oleju zostac przy tym co mam czy wlac inny np półsyntetyk przejechane 250 tys 3 rok na gazie pozdrawiam

Awatar użytkownika
kamilB4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 277
Rejestracja: 01 lip 2007, 20:19
Lokalizacja: Brzozów

Post autor: kamilB4 » 14 gru 2007, 20:51

knocke, np 1,8T był IC

master72
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 224
Rejestracja: 18 lut 2007, 20:47
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: master72 » 14 gru 2007, 22:38

knocke pisze:a w audi - od jakiej pojemności?
np. w 1.9e - chłodnica oleju ,przy podstawie filtra oleju

a.g179 pisze:Witam wszystkich mam olej Castrol 15W/40 mineralny na wiosne wymiana oleju zostac przy tym co mam czy wlac inny np półsyntetyk przejechane 250 tys 3 rok na gazie pozdrawiam
ja bym pozostał przy mineralnym

Awatar użytkownika
k44761
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 684
Rejestracja: 16 kwie 2007, 21:41
Lokalizacja: DLU / DKA

Post autor: k44761 » 15 gru 2007, 00:00

we wiekszosci dwulitrowek byla chlodnica oleju. Oczywiscie nie pisze tutaj o ABT, bo dla mnie ten silnik to nieporozumienie.
I nie piszcie mi tutaj ze jest niby bardziej zywotny itp. Sorry za OT

Awatar użytkownika
kamilB4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 277
Rejestracja: 01 lip 2007, 20:19
Lokalizacja: Brzozów

Post autor: kamilB4 » 15 gru 2007, 19:41

Ja bym nigdy nie zalał mineralnego oleju. :lol:

rafales83
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 46
Rejestracja: 29 maja 2007, 12:28
Lokalizacja: łódzkie

Post autor: rafales83 » 16 gru 2007, 17:28

witam, w moim 2.0 ABK na bagnecie oleju sa sladowe ilosci plynu o kolorze kawy z mlekiem podobny osad jest na korku od wlewu oleju, plynu mi nie ubywa, najprawdopodobniej jest to spowodowane uzywaniem samochodu na krotkich odcinkach, silniok sie nie rozgrzewa, jakiemoga byc skutki takiej eksploatacji?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl