Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.3 NG] wysokie obroty i palacza sie kontrolka oleju.

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
sebek04343
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 57
Rejestracja: 07 sie 2013, 01:03
Lokalizacja: Radom

[B4 2.3 NG] wysokie obroty i palacza sie kontrolka oleju.

Post autor: sebek04343 » 15 mar 2015, 10:06

Witam. Po wymianie sprzegla zmontowaniu wszystkiego odpalilem silnik i problem obroty caly czas są na 1200 i po odpaleniu nie zgasla kontrolka . Mam dodatkowe zegary i ciśnienie na zimnym wskazuje 5 a jak się rozgrzeje prawe 3 bary. Cos mogłem zle zlozyc?
Ostatnio zmieniony 15 mar 2015, 11:46 przez sebek04343, łącznie zmieniany 1 raz.

krs
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 442
Rejestracja: 31 sie 2009, 10:14
Imię: Krzysztof
Model: Audi 90 B3
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.3 7A
Lokalizacja: Bochnia

Post autor: krs » 15 mar 2015, 11:34

Z obrotami to sprawdź czy nie ma gdzieś nie szczelności w układzie dolotowym, a co do kontrolki to zobacz czy kabel od czujnika ciśnienia oleju nie jest dotknięty do ''masy'' silnika, bo wtedy kontrolka będzie cały czas świecić, może się kabel wypiął i styka z silnikiem albo z karoserią.

Awatar użytkownika
sebek04343
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 57
Rejestracja: 07 sie 2013, 01:03
Lokalizacja: Radom

Post autor: sebek04343 » 15 mar 2015, 11:45

Sprawdzalem ale jutro sprawdzę dokladnie i sprawdzę miernikiem czujnieki i wszystkie przewody podciśnienia. Jak podpiolem akumulator na wyjętej skrzyni bo czekal na sprzeglo. To wszystko się wlaczylo. Szyby się domknely pompa paliwa wentylator chlodnicy. Czy mogli się zrobić wtedy jakies zwarcie i cos się przepalilo.? A i jak przed silniczkiem krokowym sciskam węża to silnik gaśnie. A znowu jak odlaczam od kostki silniczek krokowy to nie ma żadnej reakcji.

emanuel33

Post autor: emanuel33 » 15 mar 2015, 17:24

A sprawdzales mase przy silniku?

krs
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 442
Rejestracja: 31 sie 2009, 10:14
Imię: Krzysztof
Model: Audi 90 B3
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.3 7A
Lokalizacja: Bochnia

Post autor: krs » 15 mar 2015, 22:59

emanuel33 pisze:A sprawdzales mase przy silniku?
Właśnie może to masa bo chyba jest przykręcana do skrzyni biegów.

Awatar użytkownika
sebek04343
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 57
Rejestracja: 07 sie 2013, 01:03
Lokalizacja: Radom

Post autor: sebek04343 » 15 mar 2015, 23:58

Po pierwszym odpaleniu zauwarzylem ten kabelek. Ale jak go przykrecilem i drogi raz odpalilem to bylo to samo. <buu>

emanuel33

Post autor: emanuel33 » 16 mar 2015, 07:38

Masz tez mase przy silniku. Miedzy baranami kektora. Druga jest wlasnie przy skrzyni. Mogla sie uszkodzic. Mi kable przelamaly sie kiedys w coupe. Na gole oko bylo ok. Sprawdz dokladnie. Bezpieczniki, nieszczelnosci sprawdziles? Czy nie masz przeswitu miedzy kolektorem a przepustnica? Masz efi ode mnie o ile nie myle sie. Jesli zakladales tps, to nie dales podkladki ktora odsunie ja od kolektora i mozesz miec przeswit. Sprawdz i to. Obroty, to szukaj krokowy, przepustnica, ustawienia dec. Nie wiem co tam zes cudowal na dobra spr.

Awatar użytkownika
sebek04343
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 57
Rejestracja: 07 sie 2013, 01:03
Lokalizacja: Radom

Post autor: sebek04343 » 16 mar 2015, 09:11

Zmienaialem ustawiena w decu. Obroty mam ustawione ze dec nimi steruje i jak je zmieniam to nie reaguje a jak zmieniam dawkę paliwa to reaguje. A gdzie dokladnie jest ta droga masa? Mam flansze pod przepustnica

emanuel33

Post autor: emanuel33 » 16 mar 2015, 09:31

Na srobke do kolektora od str obudowy filtra powietrza. Z ustawieniami wal do Aldiego. On Master Plaster od konfiguracji deca.

Awatar użytkownika
sebek04343
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 57
Rejestracja: 07 sie 2013, 01:03
Lokalizacja: Radom

Post autor: sebek04343 » 16 mar 2015, 09:40

Aldi nie odp.

emanuel33

Post autor: emanuel33 » 16 mar 2015, 10:35

Silnik robi w A3 :mrgreen:

Awatar użytkownika
sebek04343
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 57
Rejestracja: 07 sie 2013, 01:03
Lokalizacja: Radom

Post autor: sebek04343 » 16 mar 2015, 12:20

Ok to powiedz mi zeby się odezwał jak możesz.

[ Dodano: 2015-03-17, 14:06 ]
Masa jest ok. Czy jest jakiś bezpiecznik od ciśnienia oleju? Albo przekaźnik?

[ Dodano: 2015-03-22, 15:21 ]
Winowajca palącej sie kontrolki oleju są zegary i to juz naprawilem. Zostaja tylko wysokie obroty. Na zimnym jest w miare ok ale jak sie rozgrzeje to 1200. Krokowy podmieniany oba czujniki plynu dwu pinowy i 3 pinowy wymienione odlaczalem akumulator i nadal to samo. Pomoże ktos?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl