[B4 2.3 NG] wysokie obroty i palacza sie kontrolka oleju.
- sebek04343
- Forum Audi 80
- Posty: 57
- Rejestracja: 07 sie 2013, 01:03
- Lokalizacja: Radom
[B4 2.3 NG] wysokie obroty i palacza sie kontrolka oleju.
Witam. Po wymianie sprzegla zmontowaniu wszystkiego odpalilem silnik i problem obroty caly czas są na 1200 i po odpaleniu nie zgasla kontrolka . Mam dodatkowe zegary i ciśnienie na zimnym wskazuje 5 a jak się rozgrzeje prawe 3 bary. Cos mogłem zle zlozyc?
Ostatnio zmieniony 15 mar 2015, 11:46 przez sebek04343, łącznie zmieniany 1 raz.
- sebek04343
- Forum Audi 80
- Posty: 57
- Rejestracja: 07 sie 2013, 01:03
- Lokalizacja: Radom
Sprawdzalem ale jutro sprawdzę dokladnie i sprawdzę miernikiem czujnieki i wszystkie przewody podciśnienia. Jak podpiolem akumulator na wyjętej skrzyni bo czekal na sprzeglo. To wszystko się wlaczylo. Szyby się domknely pompa paliwa wentylator chlodnicy. Czy mogli się zrobić wtedy jakies zwarcie i cos się przepalilo.? A i jak przed silniczkiem krokowym sciskam węża to silnik gaśnie. A znowu jak odlaczam od kostki silniczek krokowy to nie ma żadnej reakcji.
- sebek04343
- Forum Audi 80
- Posty: 57
- Rejestracja: 07 sie 2013, 01:03
- Lokalizacja: Radom
Masz tez mase przy silniku. Miedzy baranami kektora. Druga jest wlasnie przy skrzyni. Mogla sie uszkodzic. Mi kable przelamaly sie kiedys w coupe. Na gole oko bylo ok. Sprawdz dokladnie. Bezpieczniki, nieszczelnosci sprawdziles? Czy nie masz przeswitu miedzy kolektorem a przepustnica? Masz efi ode mnie o ile nie myle sie. Jesli zakladales tps, to nie dales podkladki ktora odsunie ja od kolektora i mozesz miec przeswit. Sprawdz i to. Obroty, to szukaj krokowy, przepustnica, ustawienia dec. Nie wiem co tam zes cudowal na dobra spr.
- sebek04343
- Forum Audi 80
- Posty: 57
- Rejestracja: 07 sie 2013, 01:03
- Lokalizacja: Radom
- sebek04343
- Forum Audi 80
- Posty: 57
- Rejestracja: 07 sie 2013, 01:03
- Lokalizacja: Radom
- sebek04343
- Forum Audi 80
- Posty: 57
- Rejestracja: 07 sie 2013, 01:03
- Lokalizacja: Radom
Ok to powiedz mi zeby się odezwał jak możesz.
[ Dodano: 2015-03-17, 14:06 ]
Masa jest ok. Czy jest jakiś bezpiecznik od ciśnienia oleju? Albo przekaźnik?
[ Dodano: 2015-03-22, 15:21 ]
Winowajca palącej sie kontrolki oleju są zegary i to juz naprawilem. Zostaja tylko wysokie obroty. Na zimnym jest w miare ok ale jak sie rozgrzeje to 1200. Krokowy podmieniany oba czujniki plynu dwu pinowy i 3 pinowy wymienione odlaczalem akumulator i nadal to samo. Pomoże ktos?
[ Dodano: 2015-03-17, 14:06 ]
Masa jest ok. Czy jest jakiś bezpiecznik od ciśnienia oleju? Albo przekaźnik?
[ Dodano: 2015-03-22, 15:21 ]
Winowajca palącej sie kontrolki oleju są zegary i to juz naprawilem. Zostaja tylko wysokie obroty. Na zimnym jest w miare ok ale jak sie rozgrzeje to 1200. Krokowy podmieniany oba czujniki plynu dwu pinowy i 3 pinowy wymienione odlaczalem akumulator i nadal to samo. Pomoże ktos?