Niekoniecznie, choć ja założyłem zaworekelbula pisze:przymieżam sie do zmiany filtra na polecany przez ,was ,podłącze powrót bezp.do baku i czy trzeba tam dać jakis zaworek zwrotny?
[B4 1.9 1Z] jak odpowietrzyc układ paliwowy w 1.9 tdi
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
- hudy
- Forum Audi 80
- Posty: 4865
- Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
- Imię: Robert
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Alwernia
- Kontakt:
Nie jest przesadzone jeśli ktoś wcześniej nieumiejętnie się z tym miejscem obchodził. Wtedy możesz stawać na głowie a i tak będzie powietrze w przewodach. Jeśli natomiast nic nie jest pokrzywione, pęknięte itp to wystarczy wymienić oring i tyle.MUNIOR pisze:Nie jest ani trochę przesadzone 8-)hudy pisze:Krzysiek to miejsce jest jednym z wielu gdzie może być nieszczelność ale moim zdaniem przekonanie które krąży na forum że to główne miejsce zapowietrzania się układu jest trochę przesadzoneNiestety nie jest to takie kolorowe jak ci się wydaje ,bo trochę tych badziewnych orginałów wywaliłem ,walcząc z notorycznym powietrzem w przewodzie zasilajacym pompę . Prucz oringu, zdarza się ze powietrze ciągnie z poluzowanego króćca na przewód .Czasem trafi się felerny filtr ,z żle wykonanym gwintem ,który uniemożliwia szczelne dokręcenie . Pewne i potwierdzone jest to ,że ten ori filtr a raczej jego górna część , to w 99% przypadków sprawca powietrza w paliwie ,i należy się go pozbyć w pierwszej kolejności w razie jakichkolwiek problemów z zapowietrzaniem ...potem dopiero można sobie podociągać ,czy powymieniać opaski ,choć rzadko kiedy to one są winnehudy pisze:Zresztą jeśli jest tam nieszczelność to wystraszy wymienić oring lub dać grubszy.
A o pozostałych miejscach o których wspominasz to oczywiście że mogą puszczać powietrze ale nie są niczym związane z tym całym podgrzewaczem.
Do tej listy należy jeszcze dołożyć spust wody pod filtrem i łączenie gumowych przewodów przy baku.
[ Dodano: 2015-03-05, 12:13 ]
Krzysiek 84, przy tych czarnych przewodach skąd wiesz że nie masz powietrza w przewodach? <ok>
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
- andrzejsz23
- Forum Audi 80
- Posty: 700
- Rejestracja: 31 sie 2011, 23:28
- Imię: Andrzej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Ryn/Mazury (NGI)
- Kontakt:
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
- hudy
- Forum Audi 80
- Posty: 4865
- Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
- Imię: Robert
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Alwernia
- Kontakt:
Panowie mam jeszcze pytanko związane z filtrami. Kupiłem w tamtym roku filtr montowany przed głównym filtrem na przewody paliwowe, taki siatkowy. W przyszłym miesiącu będę zmieniał filtr wiec może zamontuję także ten. Czy jest jakaś zasada w jego montażu gdyż pasuje mi tylko zamontować go w pozycji pionowej. Czy może tak być montowany czy musi być w poziomie? Druga sprawa czy macie takie filtry i czy w ogóle w czymś pomagają?
ja uzywam i trzy znajome mi osoby i jest ok, wyłapuje syf z paliwa. co to pozycji to bez roznicyhudy pisze:Panowie mam jeszcze pytanko związane z filtrami. Kupiłem w tamtym roku filtr montowany przed głównym filtrem na przewody paliwowe, taki siatkowy. W przyszłym miesiącu będę zmieniał filtr wiec może zamontuję także ten. Czy jest jakaś zasada w jego montażu gdyż pasuje mi tylko zamontować go w pozycji pionowej. Czy może tak być montowany czy musi być w poziomie? Druga sprawa czy macie takie filtry i czy w ogóle w czymś pomagają?