MUNIOR pisze:hudy pisze:Krzysiek to miejsce jest jednym z wielu gdzie może być nieszczelność ale moim zdaniem przekonanie które krąży na forum że to główne miejsce zapowietrzania się układu jest trochę przesadzone
Nie jest ani trochę przesadzone 8-)
hudy pisze:Zresztą jeśli jest tam nieszczelność to wystraszy wymienić oring lub dać grubszy.
Niestety nie jest to takie kolorowe jak ci się wydaje ,bo trochę tych badziewnych orginałów wywaliłem ,walcząc z notorycznym powietrzem w przewodzie zasilajacym pompę . Prucz oringu, zdarza się ze powietrze ciągnie z poluzowanego króćca na przewód .Czasem trafi się felerny filtr ,z żle wykonanym gwintem ,który uniemożliwia szczelne dokręcenie . Pewne i potwierdzone jest to ,że ten ori filtr a raczej jego górna część , to w 99% przypadków sprawca powietrza w paliwie ,i należy się go pozbyć w pierwszej kolejności w razie jakichkolwiek problemów z zapowietrzaniem ...potem dopiero można sobie podociągać ,czy powymieniać opaski ,choć rzadko kiedy to one są winne

Nie jest przesadzone jeśli ktoś wcześniej nieumiejętnie się z tym miejscem obchodził. Wtedy możesz stawać na głowie a i tak będzie powietrze w przewodach. Jeśli natomiast nic nie jest pokrzywione, pęknięte itp to wystarczy wymienić oring i tyle.
A o pozostałych miejscach o których wspominasz to oczywiście że mogą puszczać powietrze ale nie są niczym związane z tym całym podgrzewaczem.
Do tej listy należy jeszcze dołożyć spust wody pod filtrem i łączenie gumowych przewodów przy baku.
[ Dodano: 2015-03-05, 12:13 ]
Krzysiek 84, przy tych czarnych przewodach skąd wiesz że nie masz powietrza w przewodach? <ok>