Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[NG 2.3 90] montaz kompresora

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
emanuel33

Post autor: emanuel33 » 23 mar 2015, 00:25

Każde turbo zasili. Ja osobiście szukam T16 do 250KM dmuchnie. Na wszelki wypadem zmieniam wał tłoki i korby, panewki i pierścionki.

rumker28
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6
Rejestracja: 03 cze 2009, 20:33
Lokalizacja: lublin

Post autor: rumker28 » 23 mar 2015, 22:00

Dzięki za odpowiedź. Znaczy się że jakbym włożył malutką turbinę np. z passata 1.9 tdi 90KM to z tym ciśnieniem sobie bez problemu poradzi? Nie chcę dużo z tego silnika wykręcać, bo w mojej babci mam napędy z 1.8 jn i nie chce na razie ich zmieniać na mocniejsze, to i tłoki te same zostawię. Remont oczywiście, ale z takim doładowaniem nie powinno się nic przytrafić.. A pytam, o turbo co od dołu wstanie, bo w planie mam na razie liniową charakterystykę zasilania. Dół będzie podlewało, ale coś za coś. Czy coś nie namieszałem?

emanuel33

Post autor: emanuel33 » 24 mar 2015, 07:00

Ale żeby mieć turbo, musisz mieć efi. Jak wstawisz elektroniczny wtrysk, to turbo nie będzie potrzebne, bo moc odzyska i może trochę przybędzie. Moc zabiera zużyty wtrysk mechaniczny. Dobrze wystroić auto i lataj. Potem możesz montować i od tira <ok>

rumker28
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6
Rejestracja: 03 cze 2009, 20:33
Lokalizacja: lublin

Post autor: rumker28 » 09 wrz 2015, 22:22

i tu się z Tobą nie zgodzę. bo jak stare a200 jezdziły z k24, albo 26 i mechanicznym wtryskiem? A zamiast Twojego efi już lepiej digiI założyc. taniej wychodzi;P A co do mojego poprzedniego pytania, to małe turbo szybko max napompuje, ale wyżej krecac przegrzewa powietrze i bardzo hamuje przepływ spalin. Do ng możesz dołożyc kompresor, ale pompowa max 0.3. no chyba że go odprężyszbo przy stopniu sprężania 10:1 to przy 0.4 Ci tłoki popłyną. i dobrze wystroisz Był gdzieś temat o ng właśnie doładowanym, co mu tłoki spłyneły

emanuel33

Post autor: emanuel33 » 09 wrz 2015, 22:33

Co do efi nie masz racji, ale co ja Ci będę tłumaczył. Mówisz o starym typie silnika, kiedyś a nie teraźniejszych gdzie te przestarzałe wtryski już nie działają.
A od czego chcesz zakładać Digi I ? Zwłaszcza do ng.

rumker28
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6
Rejestracja: 03 cze 2009, 20:33
Lokalizacja: lublin

Post autor: rumker28 » 04 lis 2015, 21:32

Cały czas piszemy o tym samym, przestarzałym typie silnika. sam zresztą go posiadasz Kolego, to nie wiem po co ta spina. Digi Inp z pg, bo jest jak dla mnie najbardziej podatny na strojenie. Przynajmniej ja tylko ten sterownik w miarę ogarniam. Dokłada się jeden wtrysk więcej. I na jeden cykl pracy przypada o jeden cylinder więcej, czyli trzeba odcinkę trochę przesunąc i trochę dawki w tabeli poprzestawiac co do ori. Bo sterownik mysli ze to dalej 4 cylindry i ze obroty sa o 1/4 wyzsze.. Na polskich stronach i tak nie idzie znalezc zadnych opisow. ale na anglojezycznych owszem. U nas albo sa ludzie co to robią za $, albo jak Ty proponują efi. tylko czym jest digi, jak nie elektronicznym wtrynkiem? W zestawie efi co proponujesz jest gotowiec pod silnik ng. Nie wiem co chcesz ociągnąc próbując mi wytłumaczyc ze moj mechaniczny wtrysk jest zużyty, jak niecały rok go regenerowałem w jednym z niewielu zakładów co to potrafi zrobic w lublinie. Albo tłumacząc że digi to nie efi... ta konwersacja do niczego nie prowadzi. Pozdrawiam

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl