Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive

[NG 2.3 90] montaz kompresora

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
emanuel33

Post autor: emanuel33 » 23 mar 2015, 00:25

Każde turbo zasili. Ja osobiście szukam T16 do 250KM dmuchnie. Na wszelki wypadem zmieniam wał tłoki i korby, panewki i pierścionki.

rumker28
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6
Rejestracja: 03 cze 2009, 20:33
Lokalizacja: lublin

Post autor: rumker28 » 23 mar 2015, 22:00

Dzięki za odpowiedź. Znaczy się że jakbym włożył malutką turbinę np. z passata 1.9 tdi 90KM to z tym ciśnieniem sobie bez problemu poradzi? Nie chcę dużo z tego silnika wykręcać, bo w mojej babci mam napędy z 1.8 jn i nie chce na razie ich zmieniać na mocniejsze, to i tłoki te same zostawię. Remont oczywiście, ale z takim doładowaniem nie powinno się nic przytrafić.. A pytam, o turbo co od dołu wstanie, bo w planie mam na razie liniową charakterystykę zasilania. Dół będzie podlewało, ale coś za coś. Czy coś nie namieszałem?

emanuel33

Post autor: emanuel33 » 24 mar 2015, 07:00

Ale żeby mieć turbo, musisz mieć efi. Jak wstawisz elektroniczny wtrysk, to turbo nie będzie potrzebne, bo moc odzyska i może trochę przybędzie. Moc zabiera zużyty wtrysk mechaniczny. Dobrze wystroić auto i lataj. Potem możesz montować i od tira <ok>

rumker28
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6
Rejestracja: 03 cze 2009, 20:33
Lokalizacja: lublin

Post autor: rumker28 » 09 wrz 2015, 22:22

i tu się z Tobą nie zgodzę. bo jak stare a200 jezdziły z k24, albo 26 i mechanicznym wtryskiem? A zamiast Twojego efi już lepiej digiI założyc. taniej wychodzi;P A co do mojego poprzedniego pytania, to małe turbo szybko max napompuje, ale wyżej krecac przegrzewa powietrze i bardzo hamuje przepływ spalin. Do ng możesz dołożyc kompresor, ale pompowa max 0.3. no chyba że go odprężyszbo przy stopniu sprężania 10:1 to przy 0.4 Ci tłoki popłyną. i dobrze wystroisz Był gdzieś temat o ng właśnie doładowanym, co mu tłoki spłyneły

emanuel33

Post autor: emanuel33 » 09 wrz 2015, 22:33

Co do efi nie masz racji, ale co ja Ci będę tłumaczył. Mówisz o starym typie silnika, kiedyś a nie teraźniejszych gdzie te przestarzałe wtryski już nie działają.
A od czego chcesz zakładać Digi I ? Zwłaszcza do ng.

rumker28
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6
Rejestracja: 03 cze 2009, 20:33
Lokalizacja: lublin

Post autor: rumker28 » 04 lis 2015, 21:32

Cały czas piszemy o tym samym, przestarzałym typie silnika. sam zresztą go posiadasz Kolego, to nie wiem po co ta spina. Digi Inp z pg, bo jest jak dla mnie najbardziej podatny na strojenie. Przynajmniej ja tylko ten sterownik w miarę ogarniam. Dokłada się jeden wtrysk więcej. I na jeden cykl pracy przypada o jeden cylinder więcej, czyli trzeba odcinkę trochę przesunąc i trochę dawki w tabeli poprzestawiac co do ori. Bo sterownik mysli ze to dalej 4 cylindry i ze obroty sa o 1/4 wyzsze.. Na polskich stronach i tak nie idzie znalezc zadnych opisow. ale na anglojezycznych owszem. U nas albo sa ludzie co to robią za $, albo jak Ty proponują efi. tylko czym jest digi, jak nie elektronicznym wtrynkiem? W zestawie efi co proponujesz jest gotowiec pod silnik ng. Nie wiem co chcesz ociągnąc próbując mi wytłumaczyc ze moj mechaniczny wtrysk jest zużyty, jak niecały rok go regenerowałem w jednym z niewielu zakładów co to potrafi zrobic w lublinie. Albo tłumacząc że digi to nie efi... ta konwersacja do niczego nie prowadzi. Pozdrawiam

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
opony samochodowe części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl