przeczytalem juz chyba wszystkie tematy zwiazane z moim problemem, lecz nadal problemu w 100% nie rozwiazalem.
Pacjet to Audi b4 1Z na Boschu z 92 roku.Przebieg jakies 400tys.
Podczas przyspieszania na 4 i 5 biegu w przedziale obrotow 1700-2300tys zaczyna drzec cala karosieria,kierownica i deska.Powyzej tych obrotow jest wszystko OK.Dzieje sie tak tylko przy pedale wcisnietym od polowy do deski.Po odpuszczeniu gazu problem znika.Gdy przyspieszam "delikatnie" jest wszystko w miare ok(bardzo delikatnie drzy,praktycznie nie odczuwam tego).
Obroty jalowe nie faluja,auto bardzo ladnie odpala gdy jest zimne i cieple.Kat wtrysku 49-53.Dawka paliwa 26-30.
Sprawdzalem cisnienie ladowania i wynosi 0,8 Bara
Wymianilem juz,sprawdzilem:
-nastawnik potencjometryczny po regeneracji.
-przeguby wewnetrzne
-Wtrysk sterujacy ma rezystancje 100 Ohm,test mloteczkowy rowniez robilem.Wydaje sie OK.
-ECU nie pokazuje zadnych bledow.
-Poduszki ori w super stanie poza jedna pod skrzynia(nowka Febi)
-sprzeglo nowe Sascha
Zastanawia mnie jeszcze wezyk idacy z kolektpra ssacego pod podszybie.Wisi swobodnie pod nadkolem i nie jest nigdzie wpiety.Gdzie powinien byc wpiety?MAP sensor?
Jakies sugestie,rady?Co jeszcze sprawdzic?
