

ad turba, jak moge wybrzydzac, nie podoba mi sie zasilanie do turbo, takie zalamania w szczegolnosci w gumie daja jakis tam opor, jak wiesz zaszczepilem obudowe filtra pow z wersji bosch + przeplywka pierburg, zminimalizowalem tą trąbke
Dobrze prawisz_Dave pisze:ad turba, jak moge wybrzydzac, nie podoba mi sie zasilanie do turbo, takie zalamania w szczegolnosci w gumie daja jakis tam opor, jak wiesz zaszczepilem obudowe filtra pow z wersji bosch + przeplywka pierburg, zminimalizowalem tą trąbke
filip to rozsadny kierowcaKLICHO pisze:Ale sprzęgło dostaje po dupie konkretnie 340Nm przy prawie 1800
tutaj mala grafika:brabus124 pisze:Dla osób które pytają jakie dokładnie turbo zamontowalem - bo rzeczywiście trochę było tych turbin w citroenach i można się lekko pogubić.
Turbo to gt1549s - na tabliczce znamionowej przeważnie pisze Gt15. i tam też na tabliczce znamionowej na dole w lewym rogu jest nr.
i ma być - 454171 lub 454176
występowały one w citroenie xantia II(98-01) xara, peugeot 306 i 406.