[Audi B4 TDI AVANT 95r] Szare 1z + Gt1849v ++
dobry pomysl z ta uszczelka z krygielitu, dolot powietrza sie zawsze tam nagrzewa ja bym odkupil takie 2 uszczelki
ad turba, jak moge wybrzydzac, nie podoba mi sie zasilanie do turbo, takie zalamania w szczegolnosci w gumie daja jakis tam opor, jak wiesz zaszczepilem obudowe filtra pow z wersji bosch + przeplywka pierburg, zminimalizowalem tą trąbke
ad turba, jak moge wybrzydzac, nie podoba mi sie zasilanie do turbo, takie zalamania w szczegolnosci w gumie daja jakis tam opor, jak wiesz zaszczepilem obudowe filtra pow z wersji bosch + przeplywka pierburg, zminimalizowalem tą trąbke
Dobrze prawisz Też mi się to nie podoba, ale może za jakiś czas coś z tym ogarnę. Muszę pomyśleć i jeszcze coś wykombinuję_Dave pisze:ad turba, jak moge wybrzydzac, nie podoba mi sie zasilanie do turbo, takie zalamania w szczegolnosci w gumie daja jakis tam opor, jak wiesz zaszczepilem obudowe filtra pow z wersji bosch + przeplywka pierburg, zminimalizowalem tą trąbke
[ Dodano: 2015-04-03, 23:12 ]
Zrobiłem dziś logi grupy 005 i 006 i wrzuciłem w Kpower
Tu zrobione na 3biegu, trochę przeładowuje i w peaku jest 1,5-155Bar :mrgreen:
[ Dodano: 2015-04-03, 23:15 ]
Tu zrobione na 4biegu
Ciśnienie - 988hPa
Temp. 2-3'C
Waga auta ze mną i kolegą 1560kG
Sprzeglo jeszcze dobrze skleja Możliwości jakieś tam są. trzeba napisać program pod te turbo, trochę podbić ciśnienie i powinno być dobrze
[ Dodano: 2015-04-19, 22:59 ]
[ Dodano: 2015-04-19, 23:04 ]
Najlepsze jest to że gt1549s z Xantii 2 przykręca się na kolektor do t15 bez żadnych flansz wystarczy odpowiednio zrobić 3 otwory w muszli podobnie jest z wyjściem na portki. Żadnych flansz, przerabiamy odpowiednio otwory i przykręcamy ori. portki pod t15. Poza tym gruszka z mocowaniem od t15(z audi 80) pasuje prawie idealnie wystarczy zrobić otwory w mocowaniu gruszki tak żeby można było przykręcić do zimnej muszli i po robocie.
[ Dodano: 2015-04-19, 23:12 ]
[ Dodano: 2015-04-19, 22:59 ]
[ Dodano: 2015-04-19, 23:04 ]
Najlepsze jest to że gt1549s z Xantii 2 przykręca się na kolektor do t15 bez żadnych flansz wystarczy odpowiednio zrobić 3 otwory w muszli podobnie jest z wyjściem na portki. Żadnych flansz, przerabiamy odpowiednio otwory i przykręcamy ori. portki pod t15. Poza tym gruszka z mocowaniem od t15(z audi 80) pasuje prawie idealnie wystarczy zrobić otwory w mocowaniu gruszki tak żeby można było przykręcić do zimnej muszli i po robocie.
[ Dodano: 2015-04-19, 23:12 ]
Troche szybko moment obrotowy spada, ale na zetora z minimalnymi zmianami jest naprawde w porzadku <ok>
Troche gore poprawic i bedzie naprawde fajna zabawka do codziennej eksploatacji.
Postraj sie moment podtrzymac do wyzszych obrotow i bedzie naprawde fajnie, ps na ktorym biegu robiles logi do k-powera i na jakiej skrzyni biegow? Pewnie ori baa albo cpc ale i tak jest w porzadku
Troche gore poprawic i bedzie naprawde fajna zabawka do codziennej eksploatacji.
Postraj sie moment podtrzymac do wyzszych obrotow i bedzie naprawde fajnie, ps na ktorym biegu robiles logi do k-powera i na jakiej skrzyni biegow? Pewnie ori baa albo cpc ale i tak jest w porzadku
Nm szybko spada bo program jest "jeszcze" pod T2 - max ciśnienie 1.3bar
Przy wykresach jest opisane na jakich biegach, na 3 i 4tym. Na 5 nie ogarnę szybko bo trzeba by prostą znaleźć i się nabujać do 190km/h. Skrzynia CVC
[ Dodano: 2015-04-23, 06:37 ]
Wczoraj zabrałem się za regulację sztangi, chciałem trochę poluzowac/wydłużyć i okazuje się że to koniec gwintu na sztandze więc podlozylem podkladki pod mocowanie gruszki i już sztanga mniej napina WG
Próbuje wyregulować, bo przy max bucie trochę faluje ciśnienie. Jak nie da się dobrze tego wyregulować sztanga to w programie trzeba będzie to ogarnąć żeby trzymało równe ciśnienie.
Dla osób które pytają jakie dokładnie turbo zamontowalem - bo rzeczywiście trochę było tych turbin w citroenach i można się lekko pogubić.
Turbo to gt1549s - na tabliczce znamionowej przeważnie pisze Gt15. i tam też na tabliczce znamionowej na dole w lewym rogu jest nr.
i ma być - 454171 lub 454176
występowały one w citroenie xantia II(98-01) xara, peugeot 306 i 406.
Przy wykresach jest opisane na jakich biegach, na 3 i 4tym. Na 5 nie ogarnę szybko bo trzeba by prostą znaleźć i się nabujać do 190km/h. Skrzynia CVC
[ Dodano: 2015-04-23, 06:37 ]
Wczoraj zabrałem się za regulację sztangi, chciałem trochę poluzowac/wydłużyć i okazuje się że to koniec gwintu na sztandze więc podlozylem podkladki pod mocowanie gruszki i już sztanga mniej napina WG
Próbuje wyregulować, bo przy max bucie trochę faluje ciśnienie. Jak nie da się dobrze tego wyregulować sztanga to w programie trzeba będzie to ogarnąć żeby trzymało równe ciśnienie.
Dla osób które pytają jakie dokładnie turbo zamontowalem - bo rzeczywiście trochę było tych turbin w citroenach i można się lekko pogubić.
Turbo to gt1549s - na tabliczce znamionowej przeważnie pisze Gt15. i tam też na tabliczce znamionowej na dole w lewym rogu jest nr.
i ma być - 454171 lub 454176
występowały one w citroenie xantia II(98-01) xara, peugeot 306 i 406.
filip to rozsadny kierowcaKLICHO pisze:Ale sprzęgło dostaje po dupie konkretnie 340Nm przy prawie 1800
tutaj mala grafika:brabus124 pisze:Dla osób które pytają jakie dokładnie turbo zamontowalem - bo rzeczywiście trochę było tych turbin w citroenach i można się lekko pogubić.
Turbo to gt1549s - na tabliczce znamionowej przeważnie pisze Gt15. i tam też na tabliczce znamionowej na dole w lewym rogu jest nr.
i ma być - 454171 lub 454176
występowały one w citroenie xantia II(98-01) xara, peugeot 306 i 406.
chcialem wrzucic cala liste aut / silnikow itp gdzie wystepowala ta turbina ale lista jest ZA dluga...
ogladales "jak wyglada doladowanie u Ciebie" na chwile obecna? wykres ktory zrobilem, kiedy logi?
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko