Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Audi B4 TDI AVANT 95r] Szare 1z + Gt1849v ++

Prezentacja w/w od 1991 do 1996.
Awatar użytkownika
_Dave
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 502
Rejestracja: 13 lut 2011, 21:36
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: _Dave » 29 mar 2015, 08:22

dobry pomysl z ta uszczelka z krygielitu, dolot powietrza sie zawsze tam nagrzewa :) ja bym odkupil takie 2 uszczelki :P

ad turba, jak moge wybrzydzac, nie podoba mi sie zasilanie do turbo, takie zalamania w szczegolnosci w gumie daja jakis tam opor, jak wiesz zaszczepilem obudowe filtra pow z wersji bosch + przeplywka pierburg, zminimalizowalem tą trąbke

Awatar użytkownika
brabus124
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 926
Rejestracja: 25 lip 2011, 11:15
Lokalizacja: Bielsk P

Post autor: brabus124 » 30 mar 2015, 16:12

_Dave pisze:ad turba, jak moge wybrzydzac, nie podoba mi sie zasilanie do turbo, takie zalamania w szczegolnosci w gumie daja jakis tam opor, jak wiesz zaszczepilem obudowe filtra pow z wersji bosch + przeplywka pierburg, zminimalizowalem tą trąbke
Dobrze prawisz ;-) Też mi się to nie podoba, ale może za jakiś czas coś z tym ogarnę. Muszę pomyśleć i jeszcze coś wykombinuję :-D

[ Dodano: 2015-04-03, 23:12 ]
Zrobiłem dziś logi grupy 005 i 006 ;-) i wrzuciłem w Kpower

Tu zrobione na 3biegu, trochę przeładowuje i w peaku jest 1,5-155Bar :mrgreen:
Obrazek

[ Dodano: 2015-04-03, 23:15 ]
Tu zrobione na 4biegu
Obrazek

Ciśnienie - 988hPa
Temp. 2-3'C
Waga auta ze mną i kolegą 1560kG

Awatar użytkownika
_Dave
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 502
Rejestracja: 13 lut 2011, 21:36
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: _Dave » 06 kwie 2015, 12:56

podobnie jak u mnie mimo ze to pomiar na "sucho", ja wolal bym wykres momentu bardziej plasko ale i trak szacun za znalezienie tej turbiny bo cos czuje to jest tzw "zloty srodek"

intercooler masz, to "dmuchaj" wiecej ;)

szacun.

Awatar użytkownika
brabus124
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 926
Rejestracja: 25 lip 2011, 11:15
Lokalizacja: Bielsk P

Post autor: brabus124 » 06 kwie 2015, 21:45

_Dave, Żeby utrzymać płaski Nm to trzeba dać większe ciśnienie ;-) a ustawione jest tylko 1.3Bar, A max Nm jest tylko dlatego duży bo w peaku wywala dość duże ciśnienie :-P Ale program się ogarnie i będzie więcej boosta :-D

Awatar użytkownika
klife
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 545
Rejestracja: 12 wrz 2009, 14:54
Lokalizacja: Będzin

Post autor: klife » 06 kwie 2015, 22:33

No no daje to do myslenia i wyglada obiecujaco, sprzeglo daje rade?

Awatar użytkownika
brabus124
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 926
Rejestracja: 25 lip 2011, 11:15
Lokalizacja: Bielsk P

Post autor: brabus124 » 07 kwie 2015, 06:20

Sprzeglo jeszcze dobrze skleja ;-) Możliwości jakieś tam są. trzeba napisać program pod te turbo, trochę podbić ciśnienie i powinno być dobrze :-)

[ Dodano: 2015-04-19, 22:59 ]
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

[ Dodano: 2015-04-19, 23:04 ]
Najlepsze jest to że gt1549s z Xantii 2 przykręca się na kolektor do t15 bez żadnych flansz :-P wystarczy odpowiednio zrobić 3 otwory w muszli ;-) podobnie jest z wyjściem na portki. Żadnych flansz, przerabiamy odpowiednio otwory i przykręcamy ori. portki pod t15. ;-) Poza tym gruszka z mocowaniem od t15(z audi 80) pasuje prawie idealnie :-P wystarczy zrobić otwory w mocowaniu gruszki tak żeby można było przykręcić do zimnej muszli ;-) i po robocie.

[ Dodano: 2015-04-19, 23:12 ]
Obrazek Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
_Dave
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 502
Rejestracja: 13 lut 2011, 21:36
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: _Dave » 20 kwie 2015, 22:18

Obrazek
Obrazek

porównianie GT1548s z ori T15 i T2 - przełom wg mnie, dobra robota. pozniej cos napisze bo narazie mi brak słow :p

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 21 kwie 2015, 17:08

Troche szybko moment obrotowy spada, ale na zetora z minimalnymi zmianami jest naprawde w porzadku <ok>

Troche gore poprawic i bedzie naprawde fajna zabawka do codziennej eksploatacji.
Postraj sie moment podtrzymac do wyzszych obrotow i bedzie naprawde fajnie, ps na ktorym biegu robiles logi do k-powera i na jakiej skrzyni biegow? Pewnie ori baa albo cpc ale i tak jest w porzadku

Awatar użytkownika
brabus124
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 926
Rejestracja: 25 lip 2011, 11:15
Lokalizacja: Bielsk P

Post autor: brabus124 » 21 kwie 2015, 20:03

Nm szybko spada bo program jest "jeszcze" pod T2 - max ciśnienie 1.3bar
Przy wykresach jest opisane na jakich biegach, na 3 i 4tym. Na 5 nie ogarnę szybko bo trzeba by prostą znaleźć i się nabujać do 190km/h. Skrzynia CVC

[ Dodano: 2015-04-23, 06:37 ]
Wczoraj zabrałem się za regulację sztangi, chciałem trochę poluzowac/wydłużyć i okazuje się że to koniec gwintu na sztandze :-P więc podlozylem podkladki pod mocowanie gruszki i już sztanga mniej napina WG ;-)
Próbuje wyregulować, bo przy max bucie trochę faluje ciśnienie. Jak nie da się dobrze tego wyregulować sztanga to w programie trzeba będzie to ogarnąć żeby trzymało równe ciśnienie.

Dla osób które pytają jakie dokładnie turbo zamontowalem - bo rzeczywiście trochę było tych turbin w citroenach i można się lekko pogubić.
Turbo to gt1549s - na tabliczce znamionowej przeważnie pisze Gt15. i tam też na tabliczce znamionowej na dole w lewym rogu jest nr.
i ma być - 454171 lub 454176
występowały one w citroenie xantia II(98-01) xara, peugeot 306 i 406.

KLICHO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 120
Rejestracja: 03 maja 2014, 17:05

Post autor: KLICHO » 25 kwie 2015, 21:25

Ale sprzęgło dostaje po dupie konkretnie 340Nm przy prawie 1800 :D

Awatar użytkownika
_Dave
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 502
Rejestracja: 13 lut 2011, 21:36
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: _Dave » 26 kwie 2015, 01:05

KLICHO pisze:Ale sprzęgło dostaje po dupie konkretnie 340Nm przy prawie 1800 :D
filip to rozsadny kierowca ;)
brabus124 pisze:Dla osób które pytają jakie dokładnie turbo zamontowalem - bo rzeczywiście trochę było tych turbin w citroenach i można się lekko pogubić.
Turbo to gt1549s - na tabliczce znamionowej przeważnie pisze Gt15. i tam też na tabliczce znamionowej na dole w lewym rogu jest nr.
i ma być - 454171 lub 454176
występowały one w citroenie xantia II(98-01) xara, peugeot 306 i 406.
tutaj mala grafika:

Obrazek

chcialem wrzucic cala liste aut / silnikow itp gdzie wystepowala ta turbina ale lista jest ZA dluga...

ogladales "jak wyglada doladowanie u Ciebie" na chwile obecna? wykres ktory zrobilem, kiedy logi? :P

KLICHO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 120
Rejestracja: 03 maja 2014, 17:05

Post autor: KLICHO » 26 kwie 2015, 11:13

Jak najbardziej :) Tylko że czasami można się zapomnieć np przy wyprzedzaniu czy coś. Fajnie jak by te 340Nm było w okolicach 2000-2200 :D

[ Dodano: 2015-04-26, 11:13 ]
W sumie sam nie lepszy byłem jak miałem 314Nm od 1700 xD

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 26 kwie 2015, 19:29

KLICHO pisze:Ale sprzęgło dostaje po dupie konkretnie 340Nm przy prawie 1800 :D
To czas by pomyśleć nad sprzegłem do 500 Nm :mrgreen: :mrgreen:
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

KLICHO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 120
Rejestracja: 03 maja 2014, 17:05

Post autor: KLICHO » 26 kwie 2015, 20:26

A jaką moc i moment wytrzymuje ori ?

Awatar użytkownika
brabus124
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 926
Rejestracja: 25 lip 2011, 11:15
Lokalizacja: Bielsk P

Post autor: brabus124 » 26 kwie 2015, 20:31

U mnie sprzęgło jeszcze jakoś trzyma ;-) Dziś przy prędkości 160km/h na mokrym asfalcie takim gladkim miałem lekki uslizg :-p to się zdziwilem.
Krzysiu.. ile za te sprzeglo ? ty takie masz ? :-D

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B4.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl