[b4 1.9tdi] brak wiązki od radia
[b4 1.9tdi] brak wiązki od radia
Witam,jak w temacie, mój nowy nabytek pozbawiony jest wspomnianej wiązki do radia,przeszukałem wszędzie i nima! (Poprzedni wł. zmieniał nagrzewnicę i może jakiś mądrala ją wycharatał! głośniki z kablami są)
Pytanie brzmi czy muszę kupić gdzieś ori. wiązkę czy można samemu ogarnąć temat i powpinać się ...ale nie wiem gdzie i jak?
pozdrawiam
Pytanie brzmi czy muszę kupić gdzieś ori. wiązkę czy można samemu ogarnąć temat i powpinać się ...ale nie wiem gdzie i jak?
pozdrawiam
A to jest notoryczne. Tym bardziej jak ktoś naoglądał się w internecie poradników podłączania zamka centralnego czy wzmacniacza albo u znajomego w warsztacie robił. U siebie w instalacji pod półką kierowcy miałem kilka bezpieczników od merca, oryginalną wyprutą kostkę radia, a nawet magiczne pająki z przewodów polutowane od trójkąta przez kwadraty po wielokąty.
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
Żeby zachować oryginalność bezpiecznika stały plus podpinasz pod wejście F30AL. Plus po zapłonie można ominąć inny plusem tak zwany "plus po włożeniu kluczyka" wtedy wpinamy się w kostkę stacyjki 86S (czerwony) co da nam to ze radio działa dopóki kluczyk w stacyjce tylko jeden ty problem zęby zadziałało pierw trzeba włożyć kluczyk przekręcić a po tem już działa dopóki nie wyciągniemy kluczyka.
I jeszcze taka rada w przypadku takiego radia gdzie ma dwa plusy (czyli większość) obracamy te dwa plusy żeby stały plus po bezpieczniku był jako plus po zapłonie w radiu a stały plus w radio był właśnie plusem ze stacyjki. Wtedy jest bezpieczniej bo plus po zapłonie zasila końcówkę mocy w radiu jest głównym prądem i obciążenie spore i może nie wytrzymać styk 86S.
I jeszcze taka rada w przypadku takiego radia gdzie ma dwa plusy (czyli większość) obracamy te dwa plusy żeby stały plus po bezpieczniku był jako plus po zapłonie w radiu a stały plus w radio był właśnie plusem ze stacyjki. Wtedy jest bezpieczniej bo plus po zapłonie zasila końcówkę mocy w radiu jest głównym prądem i obciążenie spore i może nie wytrzymać styk 86S.
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
Nie będzie, bynajmniej nie spotkałem się jeszcze z tym ale być morze jest to możliwe. Wtedy na podtrzymanie bierze z głównego zasilania.
Ale przed tym najlepiej jeszcze sprawdzić bo co producent to inaczej wszystkie nowe i firmowe maja główne zasilanie z podtrzymywania, ale chińskie czy firma krzak lub firmowe starsze modele główne zasilanie to pin7 w iso, sprawdzić to czy pin 7 ma coś wspólnego z bezpiecznikiem radia jeżeli tak to to jest jak pisze wyżej. Jak nie to producent dał główne zasilanie z pinu 4. A zwykły miernik czy kontrolka i sprawdzimy.
Ale przed tym najlepiej jeszcze sprawdzić bo co producent to inaczej wszystkie nowe i firmowe maja główne zasilanie z podtrzymywania, ale chińskie czy firma krzak lub firmowe starsze modele główne zasilanie to pin7 w iso, sprawdzić to czy pin 7 ma coś wspólnego z bezpiecznikiem radia jeżeli tak to to jest jak pisze wyżej. Jak nie to producent dał główne zasilanie z pinu 4. A zwykły miernik czy kontrolka i sprawdzimy.