Witam. Piszę w sprawie Audi kolegi. Przez ostatnie dni męczymy się z jego dieselkiem.
80 B4 93r. na Boschu.
Auto nie ma mocy, jeździ jak SDI.
Podpieliśmy N75 tak jak ma być bo miał ominięty zaworek poprzez bypass. Teraz już jest tak jak należy. Turbo ładuje 0,8bara.
Doszliśmy do tego że nie dochodzi prąd do kostki od przepływomierza (sam przepływomierz był zmieniany parę miesięcy temu).
Chciałbym spytać co to może być, że nie dochodzi tam prąd?
Wiązka do tego momentu co ją widać wygląda ok. Gdzie te kable są pociągnięte dalej? Co możemy jeszcze sprawdzić?
Pozdrawiam! :->
[B4. 1.9 TDI 1Z] Brak prądu w kostce przepływomierza
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Napięcia 12v we wtyczce tego przepływomierza ,raczej na pewno nie znajdziesz a to czy działa ,można sprawdzić odpalając vaga ,ruszając recznie klapką przepływomierza i sprawdzając czy rosną wartosci w odpowiedniej rubryce bloku 000.A to że jedzie jak SDI ,to raczej standard w tym modelu ,co nie znaczy ,że nie da się zrobić żeby jechał jak na 90koni przystało ,a nawet lepiej podstawa to doładowanie ,pojawiające się odpowiednio wczesnie ,odpowiednia dawka paliwa 3,6-4mg ,czyli w bloku 000 odpowiednio wartość 15-20. No i ustawiony jak nalezy statyczny kąt wtrysku,czyli wartość 45-50 w nastawach podstawowych ,czyli basic seting .Wtedy powinno jechać z grubsza jak na 90 konne auto przystało.Żeby jechało lepiej ,tylko zmiana map paliwa i doładowania ,czyli tuning ECU
Ostatnio zmieniony 01 kwie 2015, 15:56 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Na pierburgu nawet ori zawsze będzie się zbierało lepiej ,bo fabrycznie jest 210 Nm ,a na boschu 180 Nm ...według mnie to ta moc 90 koni ,podana przez fabrykę ,jest w przypadku 80 tek na starszym osprzęcie ,trochę naciągana ,bo nawet w 100% sprawne ,wyraznie odbiegają osiągami od takich samych aut na nowszym osprzęciePablo2402 pisze:właśnie kolega ma też 80 tylko na preiburgu
okej rozumiem, bo właśnie ta jego zapie... jak poje...
ale teraz poszperałem jeszcze i przypomniałem sobie że mruga mi kontorlka od święc zarowych. A byłem u znajomego na komputerze i mi podpiął i mówił że wtrysk sterujący będzie zepsuty i właśnie nie da się ustawić kątu wtrysku , i mam pytanie czy podejdzie ten wtrysk od preiburga?
ale teraz poszperałem jeszcze i przypomniałem sobie że mruga mi kontorlka od święc zarowych. A byłem u znajomego na komputerze i mi podpiął i mówił że wtrysk sterujący będzie zepsuty i właśnie nie da się ustawić kątu wtrysku , i mam pytanie czy podejdzie ten wtrysk od preiburga?
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Re: [B4. 1.9 TDI 1Z] Brak prądu w kostce przepływomierza
kuba2311 pisze: 80 B4 93r. na Boschu.
Jeśli masz z początku 93 r auto to mozliwe , że możesz mieć wtryski jednosprężynowe , o ile ktoś miał problem w przeszłości z wtryskiem sterującym i wymienił komplet wtryskow na dwu-sprężynowe.MUNIOR pisze:Podejdzie z kazdego podobnego tdi ,tylko wtyczka będzie na krótszym kablu Bez sprawnego sterującego w tym aucie ,nie ma jazdy 8-)Pablo2402 pisze:mam pytanie czy podejdzie ten wtrysk od preiburga?
W którą strone wychodzi kabelek z wtrysku sterującego u Ciebie :?:
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko