Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 ABT] Wymiana tulei sanek i wahaczy

Wszelkiego rodzaju opisu napraw, instrukcje napraw itp.
Awatar użytkownika
andrzejsz23
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 700
Rejestracja: 31 sie 2011, 23:28
Imię: Andrzej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Ryn/Mazury (NGI)
Kontakt:

Post autor: andrzejsz23 » 02 kwie 2015, 21:34

To czemu w katalogu widnieją dwa rodzaje? Widziałem na własne oczy. Były metalowo-gumowe i same gumowe.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 02 kwie 2015, 21:36

Zadaj sobie pytanie w jakim katalogu a zrozumiesz. Nie wszystko z katalogów innych firm się zgadza.

Awatar użytkownika
andrzejsz23
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 700
Rejestracja: 31 sie 2011, 23:28
Imię: Andrzej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Ryn/Mazury (NGI)
Kontakt:

Post autor: andrzejsz23 » 02 kwie 2015, 21:38

Może i masz rację. Bynajmniej ja już wiem co w moim aucie siedzi i na przyszłość nie będę miał już z tym problemu ;-)

emanuel33

Post autor: emanuel33 » 02 kwie 2015, 21:47

Może dlatego że są inne w B3 i w B4. Różnica np średnicy śruby. Osobiście będę zamawiał poliuretany.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 02 kwie 2015, 21:52

Hmm tak rzuciłem okiem i jednak miałeś racje ta tulejka widnieje i powinieneś ja mieć, z metalowa osłonka szły tylko w tych rocznikach do 1z z automatem. Obrazek

Awatar użytkownika
andrzejsz23
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 700
Rejestracja: 31 sie 2011, 23:28
Imię: Andrzej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Ryn/Mazury (NGI)
Kontakt:

Post autor: andrzejsz23 » 02 kwie 2015, 21:53

Ale tu nie chodziło o rozmiar otworu tylko inny rodzaj tulei

emanuel33

Post autor: emanuel33 » 02 kwie 2015, 21:54

No i w B3 i w B4 są inne. Ja też o tym.

Awatar użytkownika
andrzejsz23
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 700
Rejestracja: 31 sie 2011, 23:28
Imię: Andrzej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Ryn/Mazury (NGI)
Kontakt:

Post autor: andrzejsz23 » 02 kwie 2015, 21:57

Jarewa, to czyli wychodzi że u mnie siedzą tuleje od wersji z automatyczną skrzynią biegów. A ja mam manuala.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 02 kwie 2015, 21:58

Na to wychodzi

Awatar użytkownika
andrzejsz23
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 700
Rejestracja: 31 sie 2011, 23:28
Imię: Andrzej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Ryn/Mazury (NGI)
Kontakt:

Post autor: andrzejsz23 » 02 kwie 2015, 22:00

To może moje sanki są z innego auta.

emanuel33

Post autor: emanuel33 » 02 kwie 2015, 22:00

Ciekawie. O tym nawet ja nie wiedziałem. Do do automatu trzeba zmieniać sanki ?

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 02 kwie 2015, 22:21

A czemu zmieniać?? otwory pasują do oby dwóch tulei. Sprawdziłem trochę i podejrzewam ze chodzi o ciężar skrzyni bo przy tych tulejkach za zaraz łapy skrzyni. Z metalowa osłona są bardziej wytrzymałe ale za to mniej komfortowe.

Awatar użytkownika
sargi35
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 86
Rejestracja: 10 cze 2008, 03:22
Lokalizacja: Bolesławiec

Post autor: sargi35 » 09 kwie 2015, 12:08

_razor_ pisze:Panowie mam problem. Otóż nie mogę przykręcić jednej śruby w sankach. Chyba przekręcił się gwint bo kręcę śrubą i nie wkręca się ani nie mogę jej wykręcić. Podczas kręcenia słychać jakby coś tam klepało w środku. Prosze o pomoc.
Wyrwała ci się ze zgrzewów wewnątrz prowadnicy nakrętka, musisz ją jakoś złapać lub zblokować

Awatar użytkownika
Karol_90
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 178
Rejestracja: 27 mar 2010, 19:59
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: Karol_90 » 26 kwie 2015, 19:44

Witam, czy ktoś wie jaki jest gwint w śrubach sanek w Audi 80 B4 ABT z roku 1992? W Etce jest napisane tylko że M10x75 ale nic o gwincie a podejrzewam że jest drobnozwojowy. Chcę kupić nowe a nie wiem jakie są potrzebne.

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 26 kwie 2015, 19:59

Nie kombinuj tylko kup w ASO. Taka śruba będzie kosztowała kilka zł więcej niż zamiennik ale masz pewność że będzie dobra no i twardość odpowiednia. Koszt w aso to pewnie gdzieś kolo 15zl.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Naprawy”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl