[B4 1.9 1Z 90KM] Czy błąd o numerze 00575 dotyczy zaworu N75
- Kolczat
- Forum Audi 80
- Posty: 7532
- Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
- Imię: Marcin
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG+lpg
- Lokalizacja: Lędziny
- Kontakt:
no przeglądałem ten wężyk od IC do ECU, ale pod aku jest cały, a dalej jest cięzko za nim patrzeć, pozatym jak znalazłem ten pęknięty to wziąłem się za inna robotę, bo uznałem że zobacze co napiszecie w sprawie tego wężyka, no nic spróbuje może go wyciągnąc i zobaczę jeszcze raz
EDIT:
ahh, troche wsyd pisać, bo skupiłem się na tym wężyku i nie oglądałem rur z doładowania z spodu samochodu, mimo że od paru dni auto wisi nad kanałem, mam winowajce?
http://zapodaj.net/6be0bc5577d84.jpg.html
http://zapodaj.net/8d02a48b05a91.jpg.html
pewnie tak, temu mi od dwóch sezonów szurszczało powietrze przy przyspieszaniu i teraz, kupywać nówkę czy używka?
EDIT:
ahh, troche wsyd pisać, bo skupiłem się na tym wężyku i nie oglądałem rur z doładowania z spodu samochodu, mimo że od paru dni auto wisi nad kanałem, mam winowajce?
http://zapodaj.net/6be0bc5577d84.jpg.html
http://zapodaj.net/8d02a48b05a91.jpg.html
pewnie tak, temu mi od dwóch sezonów szurszczało powietrze przy przyspieszaniu i teraz, kupywać nówkę czy używka?
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
- Kolczat
- Forum Audi 80
- Posty: 7532
- Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
- Imię: Marcin
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG+lpg
- Lokalizacja: Lędziny
- Kontakt:
kupione założone i przyspiesza aż miło w stosunku do wcześniejszej sytuacji, takze serdecznie dziekuje za okazana pomoc, jednak przy około 3,500 obrotów/min trafia się lag, gdy po pompuję gazem idzie dalej pare set obrotów i znowu to samo, najlepiej to odczuwać przy 140km/h na 5tym biegu, nagle stabilizacja predkosci pompowanie i dalej do 150-160km/h i znow to samo... co radzicie? ponownie zrobic logi 003 i 011 czy jakies inne?
dodam ze do 3tys obrotow ta sytuacja nie ma miejsca
dodam ze do 3tys obrotow ta sytuacja nie ma miejsca
A sprawdzałeś turbo w jakim stanie?? luzy, olej?Kolczat pisze:kupione założone i przyspiesza aż miło w stosunku do wcześniejszej sytuacji, takze serdecznie dziekuje za okazana pomoc, jednak przy około 3,500 obrotów/min trafia się lag, gdy po pompuję gazem idzie dalej pare set obrotów i znowu to samo, najlepiej to odczuwać przy 140km/h na 5tym biegu, nagle stabilizacja predkosci pompowanie i dalej do 150-160km/h i znow to samo... co radzicie? ponownie zrobic logi 003 i 011 czy jakies inne?
dodam ze do 3tys obrotow ta sytuacja nie ma miejsca
- Kolczat
- Forum Audi 80
- Posty: 7532
- Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
- Imię: Marcin
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG+lpg
- Lokalizacja: Lędziny
- Kontakt:
nie nie rozbierałem turba, nie wiem nawet na czym polega sprawdzanie sprawnosci turba, wiem ze trzeba sprawdzic luzy i podluzny jest akceptowalny, natomiast poprzeczny nie, dobrze rozumiem? czy zeby to sprawdzic to musze sciagac turbo z auta, czy wystarczy sciagnac jedna z rur doprowadzajacych powietrze, tak aby zobaczyc lopatki, ale to jest w stanie sprawdzic chyba tylko po zimnej stronie turbiny... inna sprawa jest to ze brat w afnie tez ma problemy z turbo i jak u niego zlapie laga to dopiero wylaczenie i wlaczenie silnika pomaga, samo pompowanie nie daje zadnego efektu, wybija mu blad przeladowania, stad moje spostrzezenie ze trzeba by moze zrobic logi, ale czy dalej te same grupy sprawdzac?
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Jedna rzecz mogłeś ocenić jak sciagłes ten dolny przewód turbo IC, czy nie był uwalony strasznie olejem?? druga rzecz to masz taki wygięty gruby przewód filtr powietrza turbo ściągnij go i twoim oczom ukarze się wirnik strony zimnej, poruszaj nim przód tył i na boki będziesz wiedział jakie luzy ma turbo jak ci się uda zobacz czy wirnik nie poszarpany nie wyszczerbiony gdzieś.Kolczat pisze:nie nie rozbierałem turba, nie wiem nawet na czym polega sprawdzanie sprawnosci turba, wiem ze trzeba sprawdzic luzy i podluzny jest akceptowalny, natomiast poprzeczny nie, dobrze rozumiem? czy zeby to sprawdzic to musze sciagac turbo z auta, czy wystarczy sciagnac jedna z rur doprowadzajacych powietrze, tak aby zobaczyc lopatki, ale to jest w stanie sprawdzic chyba tylko po zimnej stronie turbiny... inna sprawa jest to ze brat w afnie tez ma problemy z turbo i jak u niego zlapie laga to dopiero wylaczenie i wlaczenie silnika pomaga, samo pompowanie nie daje zadnego efektu, wybija mu blad przeladowania, stad moje spostrzezenie ze trzeba by moze zrobic logi, ale czy dalej te same grupy sprawdzac?
Co do AFN nie koniecznie muszą być zapieczone kierownice, masz kolego trzy możliwości:
1. zapiekające się kierownice w zmiennej geometrii
2. stająca gruszka od sterowania kierownicami
3. jeśli po sprawdzeniu żadne z powyższych to pozostaje ulubiony temat wężyków:)
A i jeszcze problemy może stwarzać zabity już kat, jeśli jest jeszcze na swoim miejscu:)
- Kolczat
- Forum Audi 80
- Posty: 7532
- Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
- Imię: Marcin
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG+lpg
- Lokalizacja: Lędziny
- Kontakt:
przewód który wymieniałem był brudny od zakuronego oleju, nie wiem czy mocno czy nie, ale byla to cienka warstwa, wirnik właśnie tak chciałem sprawdzić, jak to zrobie to dam znać, od razu z logami żeby mieć obraz dokłądny co się może dziać
[ Dodano: 2015-04-12, 13:39 ]
sznowni panowie mam kolejne logi do analizy
http://vaglog.pl/log_212753.html
dodam ze turbina ma leciutkie luzy poprzeczne, ale wzdluznych zadnych
[ Dodano: 2015-04-12, 13:39 ]
sznowni panowie mam kolejne logi do analizy
http://vaglog.pl/log_212753.html
dodam ze turbina ma leciutkie luzy poprzeczne, ale wzdluznych zadnych
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Już kolega bozmek, zanalizował <ok>Kolczat pisze:sznowni panowie mam kolejne logi do analizy
Najbanalniejsza z banalnych usterek w tym aucie i prosta do usunięcia,bo w 99% przypadków winny jest "wyklepany " po przeszło 20 latach "klepania " n75...od razu mówię że próby naprawienia go przez rozbieranie ,przedmuchanie ,przemywanie itd .to strata czasu 8-)bozmek pisze:Przeładowanie masz
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Taka pierdoła a tyle zachodu hahaha.... najważniejsze ze się turla:) teraz możesz przystapic do modyfikacji:)Kolczat pisze:MUNIOR, ewidentnie jestes "spec diesel", ponabijalem wam Panowie punkty za pomoc, wczoraj przepiąłem N75 z audi a4 i cabrio idzie w koncu jak burza, także dzisiaj spróbuje zamówić w moim motoryzacyjnym nowy zawór, jeszcze raz WIELKIE dziękuję!