Jak coś się wyduma to ogarniemy <ok>
@ Gani no i trza kiedyś piwko w końcu zrobić
Sachs Advantage gazowy z czerwoną naklejką miałem w e46 i był beton
Ojciec ma w Toledo i jest miekko cicho i komfortowo.. i nie jest to rożnica w springach bo e46 +Eibach+ Advantage= beton
Seryjna sprężyna + Advantage =beton na prostym i wanna w zakrętach....
a Eibach + Sachs Niebieski= to co lubimy czyli miekko i komfortowo =sztywno w zakrętach
a jak w A80 to nie wiem może koledzy ze 2 słowa od siebie
80 B4 1Z 1.9tdi czyli motóóóóóóór by Gani
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
- Ganimadeus
- Forum Audi 80
- Posty: 726
- Rejestracja: 17 lut 2012, 11:17
- Lokalizacja: Lublin
- Ganimadeus
- Forum Audi 80
- Posty: 726
- Rejestracja: 17 lut 2012, 11:17
- Lokalizacja: Lublin
Ok :] czekam z niecierpliwością
[ Dodano: 2015-10-05, 11:39 ]
Taki tam drugi dupowóz: AUDI S6 C4 2.2T AAN Manual 6biegowy z jasnym środkiem w skórze.
[ Dodano: 2015-10-05, 11:39 ]
Taki tam drugi dupowóz: AUDI S6 C4 2.2T AAN Manual 6biegowy z jasnym środkiem w skórze.
Ostatnio zmieniony 05 paź 2015, 12:35 przez Ganimadeus, łącznie zmieniany 1 raz.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
- Ganimadeus
- Forum Audi 80
- Posty: 726
- Rejestracja: 17 lut 2012, 11:17
- Lokalizacja: Lublin
No i to jest dobre pytanie ale cholernie trudne Z dwóch powodów: na wiosnę zrobiłem całe zawieszenie w zetorze łącznie z tulejami sanek - za wyjątkiem tulei tylnej belki - tylko tego nie wymieniłem - reszta w zawieszeniu przód i tył zrobiona. Hamulce przód ATE komplet zrobione. Jedynie co jest do zrobienia to wymiana chłodnicy klimatyzacji i jej nabicie, no i jeszcze jakby chcieć to do kompletu wymienić hamulce na tyle. Idąc dalej w dzień matki miałem drobną kolizję nie z mojej winy w PP co że tak powiem wyszło na + bo koszt kasy wsadzonej w zawieszenie się zwrócił. No ale wiadomo... coś kosztem czegoś.Krzysiek 84 pisze:A co z zetorem :?:
Nie wiedziałem ile potrwają poszukiwania Esy bo już wtedy to planowałem, a chciałem mieć sprawny praktycznie w każdym detalu samochód stąd decyzja o zrobieniu zetora na tip top mechanicznie
Na chwilę obecną esą jeżdżę sporadycznie bo robi niezły wir w baku ze względu na samą benzynkę. A dwa powoli doprowadzam ją sobie do ładu i składu.
Szkoda, sprzedawać zetora bo jest naprawdę doinwestowany, dwa nie wezmę pewnie za niego na tyle dobrych pieniędzy żeby nie było żal go puścić i zrobić komuś prezent. Znowu żeby jeździć eską na co dzień trzeba zamontować LPG - w swojej karierze jeździła już na blosie bo są pozostałości pod maską, butla ważna jeszcze 2lata i tyle zapewne jeździła na gazie - aczkolwiek od 8 lat po zmianie właściciela na gazie nie jeździła został odłączony i częściowo zdemontowany.
Inna opcja, że zostawiam oba też jest możliwa ale w nieznacznym stopniu bo szkoda żeby esa stała więcej w garażu. Przez zimę zostają na pewno oba hehe muszę obadać z czym się je quattro.