[B3 2.3 7A] Nie trzyma obrotów, kopci.
[B3 2.3 7A] Nie trzyma obrotów, kopci.
Cześć! Problem polega nierównej pracy silnika, oraz kopceniu na czarno. Silnik dławi się i kopci na wolnych jednak wkręca się dobrze i bez przerw w mocy. Uszczelniłem dolot, ale na przepływce jak i w gumie łączącej przepływkę z przepustnicą zauważyłem lekkie zapocenie olejem, tak samo na czujniku połozenia przepustnicy. Wymienione są świece i cały aparat zapłonowy, zapłon ustawiany na lampie strobo, filtr paliwa, obydwa stukowce, filtr powietrza i wężyki podciśnieniowe wychodzące z tyłu kolektora ssącego. Silnik czasami dławi się również w czasie jednostajnej jazdy na jakimkolwiek biegu, więc to nie wina krokowca... Jakies pomysły ?
- Leo
- Forum Audi 80
- Posty: 3822
- Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
- Imię: Adam
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2,2 3B
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
tak. Zaczynając: przepływka, opornica wtryskiwaczy, same wtryskiwacze. Po kolei sprawdzać trza.
[ Dodano: 2015-04-16, 21:30 ]
ps. pora sprawdzić przedmuchy na cylindrach oraz odmę wypi....lić w catch tank.
[ Komentarz dodany przez: PieterB: 2015-04-17, 18:17 ]
Leo, nie używaj wulgaryzmów <nono>
[ Dodano: 2015-04-16, 21:30 ]
ps. pora sprawdzić przedmuchy na cylindrach oraz odmę wypi....lić w catch tank.
[ Komentarz dodany przez: PieterB: 2015-04-17, 18:17 ]
Leo, nie używaj wulgaryzmów <nono>
Ostatnio zmieniony 17 kwie 2015, 18:16 przez Leo, łącznie zmieniany 1 raz.
Czyli, że wtryski mogły zacząć za bardzo lać? Jak więc najdokładniej sprawdzić przepustnicę? A z tą odmą u mnie to tez coś namieszane jest, bo z rury idącej od gumy przepływki do bloku silnika (koło stukowców) wychodzi jakaś inna, wchodząca z kolei do tyłu ssącego, wygląda to tak (króciec na prawo od zielonych przewodów) :
.
Przy okazji jak zabrać się za zrobienie catch tanka ?
.
Przy okazji jak zabrać się za zrobienie catch tanka ?
- Leo
- Forum Audi 80
- Posty: 3822
- Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
- Imię: Adam
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2,2 3B
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
tak tam jest.
JAk nie wiesz którą wersję masz to powiedz masz barana czy zwykłe żeliwo? Komp na 2 czy 4 wtyczki?
[ Dodano: 2015-04-17, 10:35 ]
Dobra, spojrzałem do linku z Twoim autem, masz 88 rok czyli stare hitachi. Zrobić takie mody, jakie ja robiłem w swoim , linki znajdziesz z moimi tematami.
Odma jest prosta bo wszystko co wychodzi z głowicy, bloku robisz w jeden kanisterek , wylot na ziemię, zaślepiasz jedno wyjście z kolektora dolotowego, tam gdzie odma wchodziła, usuwasz POLECAM układ filtra aktywnego, i voila.
[ Dodano: 2015-04-17, 10:39 ]
ps. Nie zapomnij o pozostawieniu podłączenia korekcji ciśnienia do regulatora ciśnienia paliwa. No i on też może być zepsuty, wtedy leje Ci benzyną w dolot. Polecam sprawdzić, czy po wypięciu wężyka z niego leci paliwo.
JAk nie wiesz którą wersję masz to powiedz masz barana czy zwykłe żeliwo? Komp na 2 czy 4 wtyczki?
[ Dodano: 2015-04-17, 10:35 ]
Dobra, spojrzałem do linku z Twoim autem, masz 88 rok czyli stare hitachi. Zrobić takie mody, jakie ja robiłem w swoim , linki znajdziesz z moimi tematami.
Odma jest prosta bo wszystko co wychodzi z głowicy, bloku robisz w jeden kanisterek , wylot na ziemię, zaślepiasz jedno wyjście z kolektora dolotowego, tam gdzie odma wchodziła, usuwasz POLECAM układ filtra aktywnego, i voila.
[ Dodano: 2015-04-17, 10:39 ]
ps. Nie zapomnij o pozostawieniu podłączenia korekcji ciśnienia do regulatora ciśnienia paliwa. No i on też może być zepsuty, wtedy leje Ci benzyną w dolot. Polecam sprawdzić, czy po wypięciu wężyka z niego leci paliwo.
witam. podepne sie pod temat. u mnie sytuacja podobna tylko bez kopcenia. odpalam silnik na zimnym i nie chce sie wkrecac na obroty zaczyna strzelac w dolot gdy sie go przegazyje jako tako wszystko wraca do normy do 4 tys wchodzi normalnie podczas jazdy a powyzej 4 tys obr zaczyna go mulic. 1 wersja 7a na hitahi.
wtyczek diagnostycznych u siebie nie widzialem kody blyskowe sprawdza sie przez bezpiecznik pompy?
wtyczek diagnostycznych u siebie nie widzialem kody blyskowe sprawdza sie przez bezpiecznik pompy?