[B4 2.0 ABT] Obieg wody bez nagrzewnicy.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 18
- Rejestracja: 01 paź 2014, 20:42
[B4 2.0 ABT] Obieg wody bez nagrzewnicy.
Witam w ostatnim czasie ukruszyla mi sie jedna wtyczka przy nagrzewnicy i musialem zrobic obieg bez nagrzewnicy, to na poczatku polaczylem ze soba ten przewod co wchodzi do nagrzewnicy i ten co wychodzi, pojechalem na probe i jechajac na lpg i wrzucajac luz samochod zgasl a potem na gazie nie chcial odpalic i plyn uciekl, potem wpadlem na inny pomysl, poprostu zatkalem wezyk co wchodzil i co wychodzil do nagrzewnicy i teraz samochod normalnie chodzi ale dzisiaj przykladowo dojerzdzajac 10 km samochod nie zlapal mi temp. mial 50 stopni a jak wracalem juz normalnie 90 i moje pytanie sie rodzi jak to poprawnie powinno byc polaczone ?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 18
- Rejestracja: 01 paź 2014, 20:42
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
pewnie do tejpory już sam się odopwietrzyłmarcin320_13 pisze: a układ jak odpowietrzyć czy odpowietrzy się sam po jakimś czasie ?
ja bym je połączył jak miałeś wcześniejmarcin320_13 pisze:to mam zmienić teraz tak jak zrobiłem za pierwszym razem tzn złaczyć te dwa przewody od nagrzewnicy czy może zostać tak jak teraz jest ?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 18
- Rejestracja: 01 paź 2014, 20:42
rozgrzej auto do 90 st i odkrec korek jak bedzie bulgotac tylko tak zebu ci calego plynu nie wygnalo tylko tak troche az bedzie trzeszczalo w zbiorniczku powietrze i tak pare razy i sie odpowietrzy sprawdzony i skuteczny sposob a jak nie to kup taki zaworek odpowietrzajcy za ok 12zl i dodaj do ukladu obok nagrzewnicy i tez bedzie dobrze
-
- Forum Audi 80
- Posty: 112
- Rejestracja: 09 sie 2011, 21:10
układ chłodzenia jest ciśnieniowy... przynajmniej w ABT. Łączenie przewodów na krótko załatwia sprawę i bedzie działać ale trzeba odpowietrzyć dobrze układ. Inaczej powietrze zbiera sie w najwyższym punkcie... czyli w wężach do nagrzewnicy... i jak go bedzie zbyt dużo może blokować dopływ płynu na parownik co może spowodować zamarznięcie parownika i zalanie sie silnika przez lpg. Jesli chodzi o różnice temperatur silnika, to też zależy od ciśnienia w układzie... będzie inne gdy będzie w nim powietrze i układ nie będzie pracował prawidłowo
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
Układ jest wymuszony, nie ma takiego czegoś jak zapowietrzenie to efekt krótkotrwały, a odpowietrza się tylko w celu szybszego działania.Maniek1993 pisze:ączenie przewodów na krótko załatwia sprawę i bedzie działać ale trzeba odpowietrzyć dobrze układ. Inaczej powietrze zbiera sie w najwyższym punkcie.