[B4 1Z] Czy taka pompa podejdzie?
[B4 1Z] Czy taka pompa podejdzie?
Witam padła mi pompa wtryskowa to znaczy po wymianie rozrządu leje sie z niej przy kole. Widocznie nowy pasek i napinacz dały jej rade. Mam do kupienia pompe o numerach 0460414998 i drugi jej numer to 7700870130 i chciałbym sie dowiedziec czy taka pompa podejdzie do audi
- szymon_xd2
- Forum Audi 80
- Posty: 247
- Rejestracja: 13 sty 2013, 11:07
- Lokalizacja: Suwałki
- szymon_xd2
- Forum Audi 80
- Posty: 247
- Rejestracja: 13 sty 2013, 11:07
- Lokalizacja: Suwałki
- szymon_xd2
- Forum Audi 80
- Posty: 247
- Rejestracja: 13 sty 2013, 11:07
- Lokalizacja: Suwałki
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Nie musi być luz większy niż normalnie tam jest ,jak jest zbyt duży ,to pasek zaczyna chodzić po samym brzegu koła ...puki więc z niego nie schodzi ,jest dopuszczalny ...wystarczy że uszczelniacz zrobi się "plastikowy " co bardzo często się dzieje po tylu latach ...wtedy wystarczy tylko wymienić sam uszczelniacz ...choć z drugiej strony reszta uszczelnień moze się rozciec w kazdej chwili ,wiec najlepiej wymienić od razu wszystkie.Tej pompie nie szkodzi przebieg ,tylko wynalazki ropopodobne lane do zbiornikabociek22 pisze:Tylko ja niewiem czy opłaca sie inwestować w tą pompe bo troche kilometrów to ona juz ma i pewnie jakiś luz tam musi być ze ten uszczelniacz zepsuło
-
- Forum Audi 80
- Posty: 3
- Rejestracja: 31 maja 2015, 10:12
Witam. Mam taka sprawe w mojej 80-tce. Zatem podczas jazdy zaczal mi ze tak powiem grac znaczy twardo chodzic. Sprawdzilem rozrzad wyszedl OK. probowalem kat wtrysku ustawiac i chodzil normalnie lecz za chwile dalej twardo chodzil. Zmienilem pompe na ta z afn bo wtryski tez mam z afn z tym ze nastawnik mam jeszcze potencjometryczny. I po tej zmiane auto nie odpala. Probowalem na plaka to zapali odrazu i po zgaszeniu tez zapali lecz po chwili stania jest znow ten sam problem. Kumpel probowal sprawdzic dawke i kat wtrysku lecz laczy sie z kompem ale nie moze odczytan parametrow.Wyskakuj blad ze sterownik uszkodzony i jakis blad od temperatury powietrza w dolocie.
Kolego po pierwsze znaki interpunkcyjne bo ciężko się to czyta. Problem z odpaleniem po zamianie pompy związany jest pewnie z niską dawką paliwa... Spróbuj delikatnie przesunąć nastawnik w stronę grodzi. Co do głośnej pracy to coś mi tu kołem rozrządu na wale zalatuje... łap przykładowego linka: https://audi80.pl/19tdi-1z-nieszczes ... t78937.htm
-
- Forum Audi 80
- Posty: 3
- Rejestracja: 31 maja 2015, 10:12