szybkie pytanko
mam napiecie na kostce do serwo (czy tam krokowca)kazdy to inaczej nazywa;)
napiecie jest ale ..wogole nie steruje silniczkiem
silniczeks prawdzilem podlaczajac normalnie do 12v dziala ale na kostce chyba jest zbyt male natezenie bo podlaczajac do niej zarowki napiecie znika a zarowka nie swieci
czy do tego sterowania jest jakis przekaznik ??lub cos innego co moglo by poodowac takie objawy ?
tak czy inaczej silnik zapala i chodzi co prawda strasznie nierowno niezaleznie serwo jest podpiety czy tez nie
jakies pomysly?
:oops:
jeszcze male pytanko
wisza mi 2 niepodlaczone(uciete) kable wychodza z tej samej wiazki co kable na czujnik teperatury i chyba jakis czujnik cisnienia oleju ( kable maja kolor brazowy /brązowo zielony)
[B4 2.0 ACE] 2.0 ACE Sterowanie -Zasilanie (krokowca -serwo)
tak czy siak czy podpiety czy odpiety bez roznicy
sprawdzalem go na 7,5 v zasilaczu wlasnie dla bezpieczenstwa i tylko na chwile zeby cykna ;0
zreszto z boku widac oś tego zaworku ktora powinna chociaz delikatne sie obracac gdy jest zamontowany w samochodzie i podpiety
nie nie wiem co to wypelnienie impulsu bo nie wiedzialem ze sie to tak madrze nazywa
sprawdzalem go na 7,5 v zasilaczu wlasnie dla bezpieczenstwa i tylko na chwile zeby cykna ;0
zreszto z boku widac oś tego zaworku ktora powinna chociaz delikatne sie obracac gdy jest zamontowany w samochodzie i podpiety
nie nie wiem co to wypelnienie impulsu bo nie wiedzialem ze sie to tak madrze nazywa
problrmy z tymi obrotami mam od wieków a dzis jak podlaczylem vaga wykasowalem jak zwykle bledy...jakos tak pierwszy raz właczylem "testy" i tam jest tez do tego krokowca ,pare razy zrobilem,slychac bylo ze cyka:) no i ...cud nad wisła
przez rokzawsze mialem problemy z odpalaniem albo z obrotami.. a teraz chodzi jak z fabryki by wyjechał ,no cud az nie wierze
napewno cos zaraz pipezne
przez rokzawsze mialem problemy z odpalaniem albo z obrotami.. a teraz chodzi jak z fabryki by wyjechał ,no cud az nie wierze
napewno cos zaraz pipezne
a ta cala odma w ACE to biegnie gdzies spod kolektora dolotowego ...za silnikiem(pod kopułką) i jest wykonana z metalowej rurki?
odma czy nie odma ;p wymienilem tam uszczelke bo troszke mokre bylo przy okazji okazalo sie ze dalej na trojniku przewod zalamany ze az niedrozny i do tego pękniety tak czy siak silnik pracuje cudownie
p.s mozliwe ze przez niedrozna odme silnik bedzie bral olej?? bo cos tak gdzies wyczytalem
odma czy nie odma ;p wymienilem tam uszczelke bo troszke mokre bylo przy okazji okazalo sie ze dalej na trojniku przewod zalamany ze az niedrozny i do tego pękniety tak czy siak silnik pracuje cudownie
p.s mozliwe ze przez niedrozna odme silnik bedzie bral olej?? bo cos tak gdzies wyczytalem