A wleciało niedawno kompletne z kołem zamachowym wyważonym i zabielonym od mrozooobrabus124 pisze: Krzysiu.. ile za te sprzeglo ? ty takie masz ?
https://www.facebook.com/BizonGarage?fref=ts
A wleciało niedawno kompletne z kołem zamachowym wyważonym i zabielonym od mrozooobrabus124 pisze: Krzysiu.. ile za te sprzeglo ? ty takie masz ?
To zależy jak się te koszty liczy Turbiny awx i arl są naprawdę drogie jak na swoje możliwości, więc to jest trochę dołujące. Przyznam szczerze że Gt1549s też nie są super tanie, ale ceny są przystępne. Ja na swoją Gt1549s trafiłem przez przypadek i była ona do "regeneracji" więc kosztowała mnie całe 65zł już z przesyłką :mrgreen: "Regeneracja" wyniosła mnie następne 60zł - więc nie ma co przeżywać Ale ogólnie te egzemplarze chodzą po 240-350zł w "dobrym" stanie.KLICHO pisze:ALe nie oszukujmy się wsadzenie do 1z takiej gt1549s to koszt w dobrym stanie turbawki od AWX a śmiem twierdzić że jest od niej mocniejsza, i nie oszukujmy się trwalsza od AWX
ad cen do ktorych udezyles, to co jest np dostepne na allegro to wg mnie jakis kosmos, ludzie tak zeruja z nie wiedzy innych ze szok, prosty przyklad, na fb dostalem ogloszenie od kumpla ze jest gdzies tam turbo BRD za ---- 1400zl ---- pfft, za taka kase mozna miec gtb2260vkRL (na lozyskach kulkowych)brabus124 pisze:To zależy jak się te koszty liczy Turbiny awx i arl są naprawdę drogie jak na swoje możliwości, więc to jest trochę dołujące. Przyznam szczerze że Gt1549s też nie są super tanie, ale ceny są przystępne. Ja na swoją Gt1549s trafiłem przez przypadek i była ona do "regeneracji" więc kosztowała mnie całe 65zł już z przesyłką :mrgreen: "Regeneracja" wyniosła mnie następne 60zł - więc nie ma co przeżywać Ale ogólnie te egzemplarze chodzą po 240-350zł w "dobrym" stanie.KLICHO pisze:ALe nie oszukujmy się wsadzenie do 1z takiej gt1549s to koszt w dobrym stanie turbawki od AWX a śmiem twierdzić że jest od niej mocniejsza, i nie oszukujmy się trwalsza od AWX
Co do trwałości, to jeden kij czy to 1549s czy 1749va(awx) czy 1749vb(ARL).