Witam problem wygląda tak, że gdy jade samochodem 95/h zaczyna dziwnie drgać
i kończy się gdy przekrocze 105. Więc występuje to tylko w tym zakresie.
Spotkał się już ktoś z czymś takim?
[B4 1.9 1Z] Trzęsie samochodem przy 95-105km/h
- darekmalickiwp
- Forum Audi 80
- Posty: 181
- Rejestracja: 26 kwie 2014, 20:00
- Imię: Darek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Wilkołaz woj. lubelskie
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Mi to wyglada na nastawnik 8-) Odepnij wtyczkę impulsatora w skrzyni ,żeby nie działał prędkosciomierz i o ile nie bedzie szarpał ,to sprawa oczywista <ok> nastawnik do czyszczeniabrolak pisze: problem wygląda tak, że gdy jade samochodem 95/h zaczyna dziwnie drgać
i kończy się gdy przekrocze 105. Więc występuje to tylko w tym zakresie.
- hudy
- Forum Audi 80
- Posty: 4865
- Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
- Imię: Robert
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Alwernia
- Kontakt:
Kilka lat temu kumplowi w passacie b3 posypały się przeguby wewnętrzne. Pierwszym objawem było szarpanie całą budą między 80 a 100km/h . Też szukał usterki i nie mógł znaleźć. Dopiero jak się pojawił kolejny objaw czyli szarpanie kierownicą powyżej 60km/h pomyślał o przegubach. Oczywiście nie musi być tak u ciebie ale warto je sprawdzić.
- szymon_xd2
- Forum Audi 80
- Posty: 247
- Rejestracja: 13 sty 2013, 11:07
- Lokalizacja: Suwałki
- szymon_xd2
- Forum Audi 80
- Posty: 247
- Rejestracja: 13 sty 2013, 11:07
- Lokalizacja: Suwałki
przy 90 km/h na 5 biegu mamy ok 1800 obrotów . a zazwyczaj w tych granicach wycieraja się ścieżki w nastawniku potencjometrycznym. Skutkiem tego jest :
- szarpanie
- falowanie obrotów
- gaśniecie auta ( tu w roznych granicach - mi po zmianie dawki potrafił gasnąc przy obrotach powyzej 2.5 tyś )
-zle samopoczucie kierowcy bo wie , że coś jest nie tak ale nie wie co
- I inne tego typu anomalie
Autor postu niec bardziej zwroci uwage , ze to dzieje sie w pewnym przedziale obrotów silnika a nie w pewnej prędkości poruszającego się auta
Jak mu nudno to niech zrobi test :przy 90 km/h i podczas tego szarpania czy czego tam kolwiek niech wyrzuci na luz zobaczymy czy dalej szarpie czy od razu ustało
A tak ogolnie kolega nie napisał jeszcze jaki ma ten nastawnik wiec narazie ja sugeruje ze to dzieje sie na potencjometrze
a jak na indukcji to pewnie wyczyszczenie go wystarczy i po problemie
Książkę napisałem hihi może nie jest taka nudna :mrgreen:
- szarpanie
- falowanie obrotów
- gaśniecie auta ( tu w roznych granicach - mi po zmianie dawki potrafił gasnąc przy obrotach powyzej 2.5 tyś )
-zle samopoczucie kierowcy bo wie , że coś jest nie tak ale nie wie co
- I inne tego typu anomalie
Autor postu niec bardziej zwroci uwage , ze to dzieje sie w pewnym przedziale obrotów silnika a nie w pewnej prędkości poruszającego się auta
Jak mu nudno to niech zrobi test :przy 90 km/h i podczas tego szarpania czy czego tam kolwiek niech wyrzuci na luz zobaczymy czy dalej szarpie czy od razu ustało
A tak ogolnie kolega nie napisał jeszcze jaki ma ten nastawnik wiec narazie ja sugeruje ze to dzieje sie na potencjometrze
a jak na indukcji to pewnie wyczyszczenie go wystarczy i po problemie
Książkę napisałem hihi może nie jest taka nudna :mrgreen: