Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 2.3 NG] brak prądu w komputerze

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
ODPOWIEDZ
Zyzial
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 05 maja 2015, 12:49
Lokalizacja: Szczytno

[B3 2.3 NG] brak prądu w komputerze

Post autor: Zyzial » 05 maja 2015, 13:22

Witam wszystkich jestem tu nowy. 😊
Mój problem dotyczy audi 90 2.3 NG
po zakupie audi zawiesił mi się zawór wymieniłem głowice ale między czasie grzebal w samochodzie papa! !!
Po złożeniu głowicy auto chodzi jak by było w trybie awaryjnym ciężko odpala i kuleje na wolnych obrotach. Po wypieciu wszystkich kostek (przepustnicy silniczek krokowy regulatora ciśnienia wtrysku ) "wszystkich" auto chodzi tak samo. Spaliny są strasznie duszace i w oczy aż szczypie. Dziś odebrałem go od elektryka i powiedział ze "plus nie dochodzi do komputera"
Są nowe założone świece kopułaka palec i przewody.
Proszę o pomoc Pozdrawiam 😊
Ostatnio zmieniony 06 maja 2015, 10:13 przez Zyzial, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 05 maja 2015, 16:06

Zyzial, zastosuj tag w temacie _uwaga
Zyzial pisze:ale między czasie grzebal w samochodzie papa! !!
a tak zapytam to bezpieczniki spardziliście :?: bo jak papa grzebał to może zwarcie zrobił i wiadomo

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 05 maja 2015, 17:09

Zyzial pisze:Dziś odebrałem go od elektryka i powiedział ze "plus nie dochodzi do komputera"
I co nic z tym nie zrobił? Co z niego za elektryk że postawił taką diagnozę i nawet nie naprawił takiej prostej usterki.

Jak po wypięciu wtyczki z regulatora ciśnienie paliwa chodzi tak samo i go zalewa to pewnie problem jest mechaniczny (źle wyregulowany przepływomierz albo zgięta tarcza przepływomierza) bo przy zimnym silniku silnik po wypięciu tej wtyczki powinien zgasnąć bo zniknie ssanie.

Zyzial
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 05 maja 2015, 12:49
Lokalizacja: Szczytno

Post autor: Zyzial » 05 maja 2015, 17:36

Szczerze to nie sprawdzalismy bezpieczników 😩
Elektryk chciał za tą usługę 400zł stwierdziłem ze to za drogo trochę😨
Do puki silnik trochę się nie nagrzeje to zgaśnie po chwili. 😣
Po za nierówna pracą silnika na wolnych obrotach i strasznym smrodem z rury wydechowej na biegu jałowym jest ok. Auto ma kopa nie dławi się na wyższych obrotach i nie kopci

[ Dodano: 2015-05-05, 17:38 ]
Czy odpowiada za to któryś z przekaźników ?

[ Dodano: 2015-05-05, 17:39 ]
Czy odpowiada za to któryś z przekaźników? ?

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 05 maja 2015, 18:05

Jak chcesz to mogę ci wypisać na których złączach komputera zapłonu i komputera wtrysku powinien być plus to sobie posprawdzasz a jak nie będzie to sobie podciągniesz.
Zasilanie komputera i wszystkigo pod maską to któryś z bezpieczników przypiętych przy krawędzi skrzynki bezpieczników.

Zobacz czy masz plus po zapłonie na czarno-niebieskich na wtyczce silniczka krokowego, włącznika przepustnicy i filtra węglowego. Jak dobrze pamiętam to ten plus idzie przez ten sam bezpiecznik (numer 28 bodajże) co zasilanie sterownika wtrysku.

A cena za naprawę tego naprawdę astronomiczna.

Zyzial
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 05 maja 2015, 12:49
Lokalizacja: Szczytno

Post autor: Zyzial » 05 maja 2015, 18:28

Albert bardzo bym cie prosił o wypisanie mi tego, to w czwartek na wolnym pozprawdzam sobie 😊
Z góry dziękuję 🍺🍺🍺🍺

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 05 maja 2015, 18:30


Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 05 maja 2015, 20:39

To tak na sterowniku wtrysku (to większe pudełko) plus po zapłonie jest na pinie 14 kabel czarno-niebieski.
Zobacz czy masz dobrze poprzykręcane masy do kolektora ssącego bo na pinach 18, 34, 35, 24 powinieneś mieć masę.
Na komputerze zapłonu raczej masz zasilanie jeśli odpala i jest iskra.

Zyzial
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 05 maja 2015, 12:49
Lokalizacja: Szczytno

Post autor: Zyzial » 09 cze 2015, 13:03

Dzięki wielkie🍺
Jak wszystko pozprawdzam, to napiszę co i jak.😊

[ Dodano: 2015-05-27, 15:38 ]
Cześć wszystkim ponownie 😊
Posiedziałem troszkę przy Audi i mam parę pytań...
-na którym pinie przy kostce w komputerze powinno być napięcie ? I ile? Bo u mnie nie ma w ogóle na żadnym pinie
-czy mogę podłączyć bezpośrednio z akumulatora napięcie żeby sprawdzić czy wszystko działa.

Po wypieciu akumulatora samochód chodzi tak samo...😢

[ Dodano: 2015-06-09, 13:03 ]
Czy ktoś jest w stanie mi pomóc z moim problemem? Audi stoi cały czas w garażu :cry:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl