[1.9 1z] Notlauf na autostradzie
Witam wszystkich!!! Podłącze się do tematu
Kupiłem ostatnio zawór n75 sprawny z audi z 92r. [PIERBURG-nazwa] i podmieniłem u siebie,bo na moim starym odcinało mi przy 120km. A przy tym idzie mi więcej ale potem też jakby odcinało słabo ciągnie,musiałem puścić gaz i z powrotem do oporu. ale 150 szedł.
Co radzicie dalej ???
Znajomy mechanik podłączał kiedyś pod kompa ale mówił że jest niedoładowanie, i jakiś błąd z tym związany się pojawiał. Resetowali kompa ale to nic nie pomogło.
Potem powiedział że turbina do wymiany bo słabo ładuje ciśn. Trzymajcie mnie,proszę !!!
Chciał mnie chyba ciul narobić na koszty. Ładnie się franca zbiera więc to nie wina turba moim zdaniem
Nie mam jak zrobić logów bo nie mam laptopa i programu, a u mnie takiego szpeca nie ma w mieście co by wiedział jak się logi dynamiczne robi.
Więc koledzy pomóżcie,na co by jeszcze dokładniej zwrócić uwagę
Kupiłem ostatnio zawór n75 sprawny z audi z 92r. [PIERBURG-nazwa] i podmieniłem u siebie,bo na moim starym odcinało mi przy 120km. A przy tym idzie mi więcej ale potem też jakby odcinało słabo ciągnie,musiałem puścić gaz i z powrotem do oporu. ale 150 szedł.
Co radzicie dalej ???
Znajomy mechanik podłączał kiedyś pod kompa ale mówił że jest niedoładowanie, i jakiś błąd z tym związany się pojawiał. Resetowali kompa ale to nic nie pomogło.
Potem powiedział że turbina do wymiany bo słabo ładuje ciśn. Trzymajcie mnie,proszę !!!
Chciał mnie chyba ciul narobić na koszty. Ładnie się franca zbiera więc to nie wina turba moim zdaniem
Nie mam jak zrobić logów bo nie mam laptopa i programu, a u mnie takiego szpeca nie ma w mieście co by wiedział jak się logi dynamiczne robi.
Więc koledzy pomóżcie,na co by jeszcze dokładniej zwrócić uwagę
Wszystko co trzeba zrobić nie mając możliwości zrobienia logów masz opisane w tym temacie - tylko go trzeba przeczytać.
Swoją drogą popytaj na forum czy nie ma kogoś z Twoich okolic - może ktoś będzie miał vaga i pomoże.Krzysiek 84 pisze:Jak ktos nie ma możliwosci zrobienia logów to N75 trzeba załatwić na podmianke lub bajpas zrobić, przejrzeć dolot, wężyki sterowania turbiny i ten z Ecu do Ic, A to już troche czasu zajmuje
No właśnie nie wiem czy jest ktoś z moich okolic nie chcę jechać nie wiadomo ile
Tak to jest jak się nie ma własnego kanału albo podnośnika, żeby coś pogrzebać w aucie, masakra.
Ten wężyk od ECU do IC to muszę wybadać od dołu, z resztą wszystkie wężyki.
Dzisiaj patrzyłem jak wymieniałem n75 to te wężyki co wychodzą są ok. Gdzieniegdzie obudowa wężyka poparciała ale widać że zdrowe
I cóż tu cholera zrobić ? Dawno już tak jeżdżę, ale mnie to zaczyna denerwować. Boje się że turbo może szklak trafić.
Z resztą jak ściągnąłem wąż to zobaczyłem trochę oleju, ale luzu nie ma, ani w osi ani pion i poziom.
Tak to jest jak się nie ma własnego kanału albo podnośnika, żeby coś pogrzebać w aucie, masakra.
Ten wężyk od ECU do IC to muszę wybadać od dołu, z resztą wszystkie wężyki.
Dzisiaj patrzyłem jak wymieniałem n75 to te wężyki co wychodzą są ok. Gdzieniegdzie obudowa wężyka poparciała ale widać że zdrowe
I cóż tu cholera zrobić ? Dawno już tak jeżdżę, ale mnie to zaczyna denerwować. Boje się że turbo może szklak trafić.
Z resztą jak ściągnąłem wąż to zobaczyłem trochę oleju, ale luzu nie ma, ani w osi ani pion i poziom.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Starszych nie bylo :?: :roll: n75 mozna kupic uzywany ,ale na pewno nie z auta, gdzie pracowal przy zbijaniu cisnienia :roll:Blakuś pisze:Kupiłem ostatnio zawór n75 sprawny z audi z 92r.
Tylko i wylacznie logi dynamiczne ..najlepiej 003 ,008,011...bez logow mozna sobie zgadywac i szukac przyczyny w nieskończonoscBlakuś pisze:I cóż tu cholera zrobić ?
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Krzysiek 84 zawór mam sprawny bo wyciągany ze sprawdzonego auta
Może być jeszcze coś takiego że przez bąbelki powietrza w przewodach od filtra do pompy tak odcinać ???
Kiedyś zauważyłem [filtr paliwa ma 8miesięcy] jak sobie chodził na wolnych obr. i coś robiłem pod maską i co jakiś czas kilka bąbelków przeleciało i przerwa i potem za jakąś chwile też. I zauważyłem że na przewodzie przy filtrze jest naderwany czarny przewód i czy by przez to łapało lewe powietrze ???
Mam na stanie u siebie filtr PP 838 i będę go chciał założyć i czy nie będzie jakiś potem problemów w zimie z odpalaniem lub wracającym paliwem ciepłym ?
Może być jeszcze coś takiego że przez bąbelki powietrza w przewodach od filtra do pompy tak odcinać ???
Kiedyś zauważyłem [filtr paliwa ma 8miesięcy] jak sobie chodził na wolnych obr. i coś robiłem pod maską i co jakiś czas kilka bąbelków przeleciało i przerwa i potem za jakąś chwile też. I zauważyłem że na przewodzie przy filtrze jest naderwany czarny przewód i czy by przez to łapało lewe powietrze ???
Mam na stanie u siebie filtr PP 838 i będę go chciał założyć i czy nie będzie jakiś potem problemów w zimie z odpalaniem lub wracającym paliwem ciepłym ?
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Nia ma problemów żadnych z montażem, musisz tylko przedłużyć przewód powrotny z pompy do zbiornika
Tu pacjent z PP 838/1
Tu pacjent z PP 838/1
Ostatnio zmieniony 31 maja 2015, 21:28 przez Krzysiek 84, łącznie zmieniany 1 raz.
Krzysiek 84 dzięki za fotkę. Napewno się przyda, musze sobie jakieś redukcje kupić żeby połączyć cieńsze przewody z grubszymi. Ale to problemu nie będzie
Mówisz że przez te niekiedy pojawiające się bąbeleczki powietrza też może odcinać ???
Po wymianie zaworu n75 jest poprawa ale przynajmniej nie odcina jak wcześniej, ale coś jeszcze nie tak jak powinno być.
Mówisz że przez te niekiedy pojawiające się bąbeleczki powietrza też może odcinać ???
Po wymianie zaworu n75 jest poprawa ale przynajmniej nie odcina jak wcześniej, ale coś jeszcze nie tak jak powinno być.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Przez powietrze w paliwie,ale w dużych ilościach ,a nie jakieś bąbelki co jakiś czas ,silnik może nie wyrabiać przy duzych szybkosciach i moze go zamulać "przytrzymywać " ...ale na pewno nie złapie z tego powodu typowego stanu awaryjnego ,czyli nagłej odcinki i błedu zapisanego w pamieci sterownika ...typowa odcinka ma miejsce w 90%przypadków z przeładowania ,w pozostałych 10% gdy sterownik ECU "nie widzi " w ogóle doładowania ,co się czasem zdarza ,mimo że fizycznie doładowanie w dolocie jest.Otwórz maskę ,dodaj gazu do 3 tys obr i zobacz czy w przewodzie zasilajacym z filtra do pompy ,nie idzie powietrze pół na pól z paliwem ...jak tylko co jakiś czas leci pęchęzyk ,to nie ma się czym przejmować ...jak leci pół na pół ,to beda się działy cudaBlakuś pisze:Mówisz że przez te niekiedy pojawiające się bąbeleczki powietrza też może odcinać ???
Ostatnio zmieniony 31 maja 2015, 22:37 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 1 raz.
No to nic filtr zostaje ten sam co był, jednak nie będę zmieniał.
Jak przez niewiele bąblów lub prawie mało co, ma normalnie chodzić to jednak nie będzie to.
Na które węże podciśnienia zwrócić uwagę (jeśli przez nie mogą się takie cuda dziać), poproszę o fotki. Zaznaczam że nie mam jak się od dołu dostać.
Jak przez niewiele bąblów lub prawie mało co, ma normalnie chodzić to jednak nie będzie to.
Na które węże podciśnienia zwrócić uwagę (jeśli przez nie mogą się takie cuda dziać), poproszę o fotki. Zaznaczam że nie mam jak się od dołu dostać.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko