Kupiłem ostatnio zawór n75 sprawny z audi z 92r. [PIERBURG-nazwa] i podmieniłem u siebie,bo na moim starym odcinało mi przy 120km. A przy tym idzie mi więcej ale potem też jakby odcinało słabo ciągnie,musiałem puścić gaz i z powrotem do oporu. ale 150 szedł.
Co radzicie dalej ???
Znajomy mechanik podłączał kiedyś pod kompa ale mówił że jest niedoładowanie, i jakiś błąd z tym związany się pojawiał. Resetowali kompa ale to nic nie pomogło.
Potem powiedział że turbina do wymiany bo słabo ładuje ciśn. Trzymajcie mnie,proszę !!!
Chciał mnie chyba ciul narobić na koszty. Ładnie się franca zbiera więc to nie wina turba moim zdaniem

Nie mam jak zrobić logów bo nie mam laptopa i programu, a u mnie takiego szpeca nie ma w mieście co by wiedział jak się logi dynamiczne robi.
Więc koledzy pomóżcie,na co by jeszcze dokładniej zwrócić uwagę
