[B4 1Z] Nastawnik HDK
Hmmmm jak by to ująć mam HDK 248 fakt i różnice jakie odczułem to lepsza reakcja na pedał gazu i może ciut lepiej idzie przy wyższych obrotach + pali więcej średnio 0,5l jak miałem pompę zdrową. RMS miał 0.720.
Teraz nie mogę powiedzieć ile aktualnie u mnie pali mój bo pompa mi się dość konkretnie rozczelniła w sumie na własne życzenie. Bo dałem ciśnienie 13bar w niej a uszczelki były ori i miały prawo puścić. Lecz jak było ok to palił około 6,7 w mieście przy jeździe 2,5 tys obrotów.
Dawka paliwa 3.0mg. W sobotę przekładam na pompę z AFN żebrowana i też dam HDK 248 i mogę wtedy coś więcej powiedzieć .
Teraz nie mogę powiedzieć ile aktualnie u mnie pali mój bo pompa mi się dość konkretnie rozczelniła w sumie na własne życzenie. Bo dałem ciśnienie 13bar w niej a uszczelki były ori i miały prawo puścić. Lecz jak było ok to palił około 6,7 w mieście przy jeździe 2,5 tys obrotów.
Dawka paliwa 3.0mg. W sobotę przekładam na pompę z AFN żebrowana i też dam HDK 248 i mogę wtedy coś więcej powiedzieć .
Ok teraz jestem po testach. Niestety logów nie miałem więc nie mam jak wam udowodnić. Ori pompa AFN + ori nastawnik HDK 196
Dawka 3.0, naturalnie się ładniej zbierał. Bez dymu. No jak na normalnym ori nastawniku do pomp szedł tak jak miał iść po prostu
Ori pompa AFN + HDK 248, dawka 3.0 bo na takiej przykapcał zmieniłem na 3,6 już nie było widocznego dymu. Reakcja na gaz momentalna, dużo żwawiej się się wkręcał w obroty, odczucie też nieco lepiej szedł w granicy 3.5 tys do 4000. Minus HDK 248 to spalanie nieco większe bo wychodziło mi około 0,5-0,7L
Dawka 3.0, naturalnie się ładniej zbierał. Bez dymu. No jak na normalnym ori nastawniku do pomp szedł tak jak miał iść po prostu
Ori pompa AFN + HDK 248, dawka 3.0 bo na takiej przykapcał zmieniłem na 3,6 już nie było widocznego dymu. Reakcja na gaz momentalna, dużo żwawiej się się wkręcał w obroty, odczucie też nieco lepiej szedł w granicy 3.5 tys do 4000. Minus HDK 248 to spalanie nieco większe bo wychodziło mi około 0,5-0,7L
spalanie się mierzy do pełna tankując i np na dawce tej twojej 3.0 i 3.6 tak robiłeś i wiesz ,że tyle więcej pali ? a dupa bo na bank tak nie robiłeś.KLICHO pisze:Ok teraz jestem po testach. Niestety logów nie miałem więc nie mam jak wam udowodnić. Ori pompa AFN + ori nastawnik HDK 196
Dawka 3.0, naturalnie się ładniej zbierał. Bez dymu. No jak na normalnym ori nastawniku do pomp szedł tak jak miał iść po prostu
Ori pompa AFN + HDK 248, dawka 3.0 bo na takiej przykapcał zmieniłem na 3,6 już nie było widocznego dymu. Reakcja na gaz momentalna, dużo żwawiej się się wkręcał w obroty, odczucie też nieco lepiej szedł w granicy 3.5 tys do 4000. Minus HDK 248 to spalanie nieco większe bo wychodziło mi około 0,5-0,7L
nastawnik z reni to też hu^a daje a jak juz coś daje to marny efekt ,HDK z 1z można przerobić jak i każdy inny ale w te partie obrotów nikt tak nie jezdzi ,chyba zebys mape specjalnie też dłubnął żeby szybciej łapało od niskiego napiecia rsw
Ostatnio zmieniony 28 lip 2015, 13:47 przez VW_parts, łącznie zmieniany 1 raz.
ma być 0.740v przy kącie wtrysku statycznym najlepiej 55 im wyzsze tym niższa dawka i od pewnych obrotów inaczej wyrabia dynamiczny kąt wtrysku ale to norma . chcesz żeby mało palił ustaw rsw 0.700 i kąt wtrysku na 50 ,dawka na 5.0 ale będzie muł i musisz deliatnie jeździć wtedy spalanie spadnie . ja jeźdze obecnie na nastawniku z jakiegoś jeppa bo trafił mi się taki nowy ,wtyczke swoją wlutowałem i szczerze żadnych róznic od ori z 1z czy ahu czy afn nie widze po za tym że w 2.800obr delikatnie lepiej przyśpiesza ale to tez może być przypadek .można by wypiłować coś w nastawniku i bedzie wieksze napiecie rsw ale do zwyklego auta na serii bez sensu cos takiego robić ,jedynie po modach jak u mnie i pewnie to pan KLICHO, tak miał dłubnięte i przepłacił komuś za ten niby gruby mod.
nie bilem akurat w desen tego ze chce zeby malo palil, lubie jak detale sa ustawione tak jak powinny byc ustawione,
powiem tyle ze atakuje turbo gtb17, juz praktycznie jest blizej niz dalej
tak czy siak jak dla mnie nastawnik hdk248 to mit.
PS. temat pilowania znam ale tez jakos mnie nie przekonuje.
powiem tyle ze atakuje turbo gtb17, juz praktycznie jest blizej niz dalej
tak czy siak jak dla mnie nastawnik hdk248 to mit.
PS. temat pilowania znam ale tez jakos mnie nie przekonuje.
ja tez i nad swoim kiedyś siedziałem cały dzień z mikromierzem żeby wszystko ustawić na perfekt od pompy wtryskowej ( nastawnik ,palec rsw ) po ustawienie jej dobrze na silniku ._Dave pisze:lubie jak detale sa ustawione tak jak powinny byc ustawione,
efekt taki ,że żadnego szarpania nie ma jak to ma wielu userów 1z itp . do tego jest moc i niskie spalanie ,a dymu mniej niż seria
- Francis1982
- Forum Audi 80
- Posty: 1728
- Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Niektóre rzeczy powinny zostać jakie są <ok>_Dave pisze:PS. temat pilowania znam ale tez jakos mnie nie przekonuje.
Mądrzejsi od nas projektowali nastawnik HDK oraz całą VP37 i należy się im szacunek. Cała pompa jest genialna i nie ma co tego ukrywać.
Potem nadejszły pompowtryski... A wraz z nimi przekleństwa co do TDI...
Sorki za OT.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko