Dzięki Krzysiek 84



Nie ujęte na zdjęciu a do sprawdzenia bądź wymiany przewód od IC do mapsensora w ecuBlakuś pisze:Tylko te są ważne od n75 ? To sprawdze je dokładniej a nawet kupię nowe, od przelewu wtrysków może wystarczą ?
Wężyk z cisnieniem dla ECU ,rozłazii się zwykle pod AKU ,i rozłazi się ten cienki z tworzywa,a nie gumowy ...po prostu od wysokiej temp.z kolektora wydechowego ,który jest w poblizu ,plastik kruszeje i robi się z niego sitko ...wystarczy wsadzić rękę pod aku i można go sobie "wymacać " i obadać ...można też w niego dmuchnać ,jak jest dziurawy będzie od razu słychać...czasem rozłazi się też węzyk w samym ECU ,ale to tylko jak w dolocie jest dużo oleju...niestety nie jest on z gumy olejoodpornej i pod wpływem oleju ,guma flaczeje i się rozłazi .W obu przypadkach efekt taki sam ,ECU nie widząc doładowania ,odcina wpadajac w stan awaryjny ,mimo że doładowanie fizycznie jest w dolocie i auto zbiera się dobrze do momentu "odcinki ".To samo dzieje się gdy wężyki są całe ,a szwankuje n75 i przeładowuje...ale w logach wszystko ładnie widać i nie trzeba zgadywaćBlakuś pisze:Uhhh to trochę prowadzenia go jest, mam nadzieje że nie jest wina tego wężyka
Ta proporcja to 100ml na 20 litrów i co ważne nie byle jaki olej <ok>Krzysiek 84 pisze:zalej go ON z domieszką oleju do dwu-suwa z 50 ml na 20L ON
Masz gdzieś 350km także nie przesadzaj. Zrób sobie wyceczkę na 2-3 dni to przy okazji coś zwiedzisz.Blakuś pisze: Lubartów to w piz.... drogi dla mnie nim.
Masz gdzieś 350km także nie przesadzaj. Zrób sobie wyceczkę na 2-3 dni to przy okazji coś zwiedzisz.
Bez problemu to zrobisz nie wyjmując chłodnicy ani wentylatorów. Znajomy dwa miesiace temu wymieniał koło zębate rozrządu a by je wyjąc musisz zdjąć koło pasowe i nic nie wyjmował.Blakuś pisze:Da się spokojnie wymienić bez problemu koło pasowe wału od dołu ?? Chodzi mi o chłodnice i wentyle, trzeba wyjmować ??
Napisz mi na PW o co ci dokładnie chodzi tzn jakie masz pytania to ci opisze krok po kroku bo w tamtym roku regenerowałem właśnie ten napisacz u siebie.Blakuś pisze:A jak poprawnie zregenerować łapę napinacza alternatora ??? Kupiłem zestaw naprawczy i jak znajdę czas to pasuje mi wymienić, jest jakaś trudność ???