Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1.9 1z] Notlauf na autostradzie

Blakuś
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 121
Rejestracja: 05 maja 2011, 15:55
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: Blakuś » 01 cze 2015, 17:16

Tylko te są ważne od n75 ? To sprawdze je dokładniej a nawet kupię nowe, od przelewu wtrysków może wystarczą ?

Dzięki Krzysiek 84 <piwo> <piwo> <piwo>

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 01 cze 2015, 19:44

Blakuś pisze:Tylko te są ważne od n75 ? To sprawdze je dokładniej a nawet kupię nowe, od przelewu wtrysków może wystarczą ?
Nie ujęte na zdjęciu a do sprawdzenia bądź wymiany przewód od IC do mapsensora w ecu

Te od przelewów wtryskiwaczy moga być, tylko bierz GATES koszt z 8,5 za metr i innych nie bierz, kolega miał Fagumit w oplocie i podczas zakładania na przelewy wtrysków rozłazł sie i dalej ubywało paliwo.
W pierburgu ze 4 metry powinny starczyć na wymiane razem z IC do ecu, ale zawsze mozna wziąć więcej i dać lekko z zapasem , zawsze to końcówki mozna potem ściąć jak juz będą rozciągnięte.

Blakuś
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 121
Rejestracja: 05 maja 2011, 15:55
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: Blakuś » 01 cze 2015, 21:20

No to będę jeszcze myślał nad tymi wężykami nowymi do osprzętu n75.

A tak się zapytam którędy idzie ten wężyk od IC do ECU bo go nie mogę pod maską znaleźć, miałbyś jakieś fotki??? Pod podstawą aku mam taki wąż i on cały zaolejony jest i być może jest to ten IC ---> ECU

Najlepiej chyba z dołu go będzie lepiej wymienić, bo z góry raczej nie ma szans.

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 01 cze 2015, 21:32

To będzie to.
Jak bedziesz zmieniać to zaczynając od IC prowadx tak jak w oryginale, za koszykiem z filtrem paliwa masz otwór zaslepiony gumową otoczką, tam możesz go przełożyc do środka, tylko bedziesz musiał zdemontować półke pod nogami kierowcy by go odnaleźć i doprowadzić potem do Ecu.

Blakuś
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 121
Rejestracja: 05 maja 2011, 15:55
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: Blakuś » 01 cze 2015, 21:44

Uhhh to trochę prowadzenia go jest, mam nadzieje że nie jest wina tego wężyka :D

Dzięki Krzysiek 84 i MUNIOR za wszystkie info, wiele mi wyjaśniliście

<piwo> <piwo> <piwo> <piwo>

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 01 cze 2015, 22:50

Blakuś pisze:Uhhh to trochę prowadzenia go jest, mam nadzieje że nie jest wina tego wężyka
Wężyk z cisnieniem dla ECU ,rozłazii się zwykle pod AKU ,i rozłazi się ten cienki z tworzywa,a nie gumowy ...po prostu od wysokiej temp.z kolektora wydechowego ,który jest w poblizu ,plastik kruszeje i robi się z niego sitko ...wystarczy wsadzić rękę pod aku i można go sobie "wymacać " i obadać ...można też w niego dmuchnać ,jak jest dziurawy będzie od razu słychać...czasem rozłazi się też węzyk w samym ECU ,ale to tylko jak w dolocie jest dużo oleju...niestety nie jest on z gumy olejoodpornej i pod wpływem oleju ,guma flaczeje i się rozłazi .W obu przypadkach efekt taki sam ,ECU nie widząc doładowania ,odcina wpadajac w stan awaryjny ,mimo że doładowanie fizycznie jest w dolocie i auto zbiera się dobrze do momentu "odcinki ".To samo dzieje się gdy wężyki są całe ,a szwankuje n75 i przeładowuje...ale w logach wszystko ładnie widać i nie trzeba zgadywać

Blakuś
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 121
Rejestracja: 05 maja 2011, 15:55
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: Blakuś » 02 cze 2015, 11:22

Thx za opisanie MUNIOR . Ale kurde fix koło mnie nie ma takiego szpeca blisko co by umiał logi zrobić, przy okazji sprawdzić kąt wtrysku i dawkę paliwa i od razu ustawić bo ciężej pali jak jest zimny trzeba dłużej kręcić rozrusznikiem.

Szkoda że nie ma blisko do ok.30km ode mnie takiego ogarniętego człowieka (od takich TDI-ków) co by tylko włożył ręce i bach...działa jak należy... jak ty MUNIOR, szacun !!!

<piwo> <piwo> <piwo>

Awatar użytkownika
bozmek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1107
Rejestracja: 31 sie 2010, 10:20
Lokalizacja: RBI

Post autor: bozmek » 02 cze 2015, 13:28


Blakuś
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 121
Rejestracja: 05 maja 2011, 15:55
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: Blakuś » 02 cze 2015, 14:20

No wiem Trepek blisko ale znowu nie mam czasu kiedy jechać do niego.

Bliżej już raczej do max.30km chyba nie ma nikogo.

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 02 cze 2015, 15:30

Nie patrz na to, tyle co diesel spali to zalej go ON z domieszką oleju do dwu-suwa z 50 ml na 20L ON , wstań wcześniej i kierunek Lubartów, a jeszcze na powrót witaminke weźmiesz to i lepiej będzie wracać <ok>

Blakuś
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 121
Rejestracja: 05 maja 2011, 15:55
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: Blakuś » 02 cze 2015, 16:12

Powiem ci Krzysiek że trochę się boje dać mu witaminki bo trochę już napewno auto ma przejechane i cosik może się dziać później. Jak na 1Z to czuć mniej niż seria, ale szybciej przyspiesza od malucha heheh xD

Pompa do ustawienia, skrzynia do wymiany i nowe sprzęgło trza by dać....a funduszy brak. Jeździ się bo się jeździ, ostrożnie :D

Już prędzej bym się do kolegi Trepka wybrał na ustawienie całej pompy (dawki i kąta) oraz na logi, bo bliżej. Lubartów to w piz.... drogi dla mnie nim.

Tylko CZAS CZAS CZAS oraz KASA KASA KASA xD

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 02 cze 2015, 16:21

Krzysiek 84 pisze:zalej go ON z domieszką oleju do dwu-suwa z 50 ml na 20L ON
Ta proporcja to 100ml na 20 litrów i co ważne nie byle jaki olej <ok>

[ Dodano: 2015-06-02, 16:21 ]
Blakuś pisze: Lubartów to w piz.... drogi dla mnie nim.
Masz gdzieś 350km także nie przesadzaj. Zrób sobie wyceczkę na 2-3 dni to przy okazji coś zwiedzisz.

Blakuś
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 121
Rejestracja: 05 maja 2011, 15:55
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: Blakuś » 02 cze 2015, 16:56

Masz gdzieś 350km także nie przesadzaj. Zrób sobie wyceczkę na 2-3 dni to przy okazji coś zwiedzisz.


Miałem styczność z dłuższymi jazdami za granicę ale pewnymi autami, ale tym nie jestem pewien jadąc tak daleko :D



Mam takie pytanka małe (nie chce zakładać tematu) :

Da się spokojnie wymienić bez problemu koło pasowe wału od dołu ?? Chodzi mi o chłodnice i wentyle, trzeba wyjmować ??

A jak poprawnie zregenerować łapę napinacza alternatora ??? Kupiłem zestaw naprawczy i jak znajdę czas to pasuje mi wymienić, jest jakaś trudność ???

Wziąłem taki,przynajmniej ori: Zestaw naprawczy napinacza alternatora

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 02 cze 2015, 17:39

Blakuś pisze:Da się spokojnie wymienić bez problemu koło pasowe wału od dołu ?? Chodzi mi o chłodnice i wentyle, trzeba wyjmować ??
Bez problemu to zrobisz nie wyjmując chłodnicy ani wentylatorów. Znajomy dwa miesiace temu wymieniał koło zębate rozrządu a by je wyjąc musisz zdjąć koło pasowe i nic nie wyjmował.
Blakuś pisze:A jak poprawnie zregenerować łapę napinacza alternatora ??? Kupiłem zestaw naprawczy i jak znajdę czas to pasuje mi wymienić, jest jakaś trudność ???
Napisz mi na PW o co ci dokładnie chodzi tzn jakie masz pytania to ci opisze krok po kroku bo w tamtym roku regenerowałem właśnie ten napisacz u siebie.

Tu masz temat w którym opisałem trochę jak ja wymieniałem: https://audi80.pl/topics87/b4-19-1z- ... 591,15.htm

Blakuś
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 121
Rejestracja: 05 maja 2011, 15:55
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: Blakuś » 02 cze 2015, 19:56

Poleciała PW do ciebie hudy

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl