[1.9 1z] Notlauf na autostradzie
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Nie ujęte na zdjęciu a do sprawdzenia bądź wymiany przewód od IC do mapsensora w ecuBlakuś pisze:Tylko te są ważne od n75 ? To sprawdze je dokładniej a nawet kupię nowe, od przelewu wtrysków może wystarczą ?
Te od przelewów wtryskiwaczy moga być, tylko bierz GATES koszt z 8,5 za metr i innych nie bierz, kolega miał Fagumit w oplocie i podczas zakładania na przelewy wtrysków rozłazł sie i dalej ubywało paliwo.
W pierburgu ze 4 metry powinny starczyć na wymiane razem z IC do ecu, ale zawsze mozna wziąć więcej i dać lekko z zapasem , zawsze to końcówki mozna potem ściąć jak juz będą rozciągnięte.
No to będę jeszcze myślał nad tymi wężykami nowymi do osprzętu n75.
A tak się zapytam którędy idzie ten wężyk od IC do ECU bo go nie mogę pod maską znaleźć, miałbyś jakieś fotki??? Pod podstawą aku mam taki wąż i on cały zaolejony jest i być może jest to ten IC ---> ECU
Najlepiej chyba z dołu go będzie lepiej wymienić, bo z góry raczej nie ma szans.
A tak się zapytam którędy idzie ten wężyk od IC do ECU bo go nie mogę pod maską znaleźć, miałbyś jakieś fotki??? Pod podstawą aku mam taki wąż i on cały zaolejony jest i być może jest to ten IC ---> ECU
Najlepiej chyba z dołu go będzie lepiej wymienić, bo z góry raczej nie ma szans.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Wężyk z cisnieniem dla ECU ,rozłazii się zwykle pod AKU ,i rozłazi się ten cienki z tworzywa,a nie gumowy ...po prostu od wysokiej temp.z kolektora wydechowego ,który jest w poblizu ,plastik kruszeje i robi się z niego sitko ...wystarczy wsadzić rękę pod aku i można go sobie "wymacać " i obadać ...można też w niego dmuchnać ,jak jest dziurawy będzie od razu słychać...czasem rozłazi się też węzyk w samym ECU ,ale to tylko jak w dolocie jest dużo oleju...niestety nie jest on z gumy olejoodpornej i pod wpływem oleju ,guma flaczeje i się rozłazi .W obu przypadkach efekt taki sam ,ECU nie widząc doładowania ,odcina wpadajac w stan awaryjny ,mimo że doładowanie fizycznie jest w dolocie i auto zbiera się dobrze do momentu "odcinki ".To samo dzieje się gdy wężyki są całe ,a szwankuje n75 i przeładowuje...ale w logach wszystko ładnie widać i nie trzeba zgadywaćBlakuś pisze:Uhhh to trochę prowadzenia go jest, mam nadzieje że nie jest wina tego wężyka
Thx za opisanie MUNIOR . Ale kurde fix koło mnie nie ma takiego szpeca blisko co by umiał logi zrobić, przy okazji sprawdzić kąt wtrysku i dawkę paliwa i od razu ustawić bo ciężej pali jak jest zimny trzeba dłużej kręcić rozrusznikiem.
Szkoda że nie ma blisko do ok.30km ode mnie takiego ogarniętego człowieka (od takich TDI-ków) co by tylko włożył ręce i bach...działa jak należy... jak ty MUNIOR, szacun !!!
Szkoda że nie ma blisko do ok.30km ode mnie takiego ogarniętego człowieka (od takich TDI-ków) co by tylko włożył ręce i bach...działa jak należy... jak ty MUNIOR, szacun !!!
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Powiem ci Krzysiek że trochę się boje dać mu witaminki bo trochę już napewno auto ma przejechane i cosik może się dziać później. Jak na 1Z to czuć mniej niż seria, ale szybciej przyspiesza od malucha heheh xD
Pompa do ustawienia, skrzynia do wymiany i nowe sprzęgło trza by dać....a funduszy brak. Jeździ się bo się jeździ, ostrożnie
Już prędzej bym się do kolegi Trepka wybrał na ustawienie całej pompy (dawki i kąta) oraz na logi, bo bliżej. Lubartów to w piz.... drogi dla mnie nim.
Tylko CZAS CZAS CZAS oraz KASA KASA KASA xD
Pompa do ustawienia, skrzynia do wymiany i nowe sprzęgło trza by dać....a funduszy brak. Jeździ się bo się jeździ, ostrożnie
Już prędzej bym się do kolegi Trepka wybrał na ustawienie całej pompy (dawki i kąta) oraz na logi, bo bliżej. Lubartów to w piz.... drogi dla mnie nim.
Tylko CZAS CZAS CZAS oraz KASA KASA KASA xD
- hudy
- Forum Audi 80
- Posty: 4865
- Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
- Imię: Robert
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Alwernia
- Kontakt:
Ta proporcja to 100ml na 20 litrów i co ważne nie byle jaki olej <ok>Krzysiek 84 pisze:zalej go ON z domieszką oleju do dwu-suwa z 50 ml na 20L ON
[ Dodano: 2015-06-02, 16:21 ]
Masz gdzieś 350km także nie przesadzaj. Zrób sobie wyceczkę na 2-3 dni to przy okazji coś zwiedzisz.Blakuś pisze: Lubartów to w piz.... drogi dla mnie nim.
Masz gdzieś 350km także nie przesadzaj. Zrób sobie wyceczkę na 2-3 dni to przy okazji coś zwiedzisz.
Miałem styczność z dłuższymi jazdami za granicę ale pewnymi autami, ale tym nie jestem pewien jadąc tak daleko
Mam takie pytanka małe (nie chce zakładać tematu) :
Da się spokojnie wymienić bez problemu koło pasowe wału od dołu ?? Chodzi mi o chłodnice i wentyle, trzeba wyjmować ??
A jak poprawnie zregenerować łapę napinacza alternatora ??? Kupiłem zestaw naprawczy i jak znajdę czas to pasuje mi wymienić, jest jakaś trudność ???
Wziąłem taki,przynajmniej ori: Zestaw naprawczy napinacza alternatora
- hudy
- Forum Audi 80
- Posty: 4865
- Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
- Imię: Robert
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Alwernia
- Kontakt:
Bez problemu to zrobisz nie wyjmując chłodnicy ani wentylatorów. Znajomy dwa miesiace temu wymieniał koło zębate rozrządu a by je wyjąc musisz zdjąć koło pasowe i nic nie wyjmował.Blakuś pisze:Da się spokojnie wymienić bez problemu koło pasowe wału od dołu ?? Chodzi mi o chłodnice i wentyle, trzeba wyjmować ??
Napisz mi na PW o co ci dokładnie chodzi tzn jakie masz pytania to ci opisze krok po kroku bo w tamtym roku regenerowałem właśnie ten napisacz u siebie.Blakuś pisze:A jak poprawnie zregenerować łapę napinacza alternatora ??? Kupiłem zestaw naprawczy i jak znajdę czas to pasuje mi wymienić, jest jakaś trudność ???
Tu masz temat w którym opisałem trochę jak ja wymieniałem: https://audi80.pl/topics87/b4-19-1z- ... 591,15.htm