Witam, chciałbym założyć digifanta z golfa 2E do mojego audi 80 B3 z silnikiem AAD z wtryskiem KE-Motronic. Komputer z golfa to 45 pinowy Siemens. Oznaczyłem już wszystkie 45 przewody które idą od ECU. Potrzebuję pomocy, w jaki sposób podłączyć 4 piny od lambdy, 4 piny od przepływki, jak ogarnąć tablicę przyrządów i cewkę zapłonową.
Z Golfa posiadam przepływkę, wtryski, krokowiec, przepustnicę, kolektor ssący z jakimś czujnikiem, ECU, kompletną wiązkę.
Z Audi chciałbym wykorzystać pozostałe oczujnikowanie, lambdę, układ zapłonowy.
Jak to wszystko ożenić?
[AAD] Instalacja digifanta
Ale to masz kompletną wiązkę z tego 2e? Czy masz sterownik z wtyczką i kable sam chcesz zrobić bo kostki ktoś poucinał?
Tu masz schematy jakieś znalazłem
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... c3e1b.html
http://obrazki.elektroda.pl/9242203700_1372683901.jpg
http://obrazki.elektroda.pl/9239368300_1372664483.jpg
Tu masz schematy jakieś znalazłem
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... c3e1b.html
http://obrazki.elektroda.pl/9242203700_1372683901.jpg
http://obrazki.elektroda.pl/9239368300_1372664483.jpg
Mam kompletną wiązkę. Duża część idzie do okrągłej wtyczki (chyba do bezpieczników). Myślę, że obejde to, i zlutuje przewody bezpośrednio.
Największe wyzwanie to prawidłowe połączenie tych przewodów, bo np lambda i przepływka mają po 4. A w oznaczeniu kompa nie było rozróżnione, że zasilanie, copot, sygnał, tylko wszystkie pozycje opisane były przepływomierz z gorącym drutem. Ale przecież tam jest klapowy.
Tak samo w rozpisce pinów widnieje pozycja wtryskiwacz rozruchowy. Tyle, że 2E 45 pinowy go nie ma
Będę bardzo wdzięczny, za rozpiskę KE-Motronica
Największe wyzwanie to prawidłowe połączenie tych przewodów, bo np lambda i przepływka mają po 4. A w oznaczeniu kompa nie było rozróżnione, że zasilanie, copot, sygnał, tylko wszystkie pozycje opisane były przepływomierz z gorącym drutem. Ale przecież tam jest klapowy.
Tak samo w rozpisce pinów widnieje pozycja wtryskiwacz rozruchowy. Tyle, że 2E 45 pinowy go nie ma
Będę bardzo wdzięczny, za rozpiskę KE-Motronica
Tu jest coś
http://vwts.ru/injector/ke-motronic/ke-motronic.jpg
Tu kiedyś evolution robił zmianę ke-motronic na digi 1 bez wymiany wiązki, może Ci się coś przyda opisał część pinów.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122473
http://vwts.ru/injector/ke-motronic/ke-motronic.jpg
Tu kiedyś evolution robił zmianę ke-motronic na digi 1 bez wymiany wiązki, może Ci się coś przyda opisał część pinów.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122473
Wielkie dzięki. Widzę, że w Motronicu obroty idą ze sterownika. W digifancie tego nie widzę, a fajnie byłoby mieć obrotek.
Ogólnie staram się wzorować na tym http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=140&t=518618
Ogólnie staram się wzorować na tym http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=140&t=518618
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4735
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Tu jest schemat jak podłączyć w audi 80. topics9/80-b3-jn-podlaczenie-digi-i-t88046.html#926532
Co do obrotomierza to chyba te silniki miały podłączony pod sterownie cewki.
Co do obrotomierza to chyba te silniki miały podłączony pod sterownie cewki.