Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep
Sklep Bestdrive

[AAD] Instalacja digifanta

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
bohema667
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 75
Rejestracja: 20 gru 2011, 05:29
Lokalizacja: Murowana Goślina

[AAD] Instalacja digifanta

Post autor: bohema667 » 05 cze 2015, 12:57

Witam, chciałbym założyć digifanta z golfa 2E do mojego audi 80 B3 z silnikiem AAD z wtryskiem KE-Motronic. Komputer z golfa to 45 pinowy Siemens. Oznaczyłem już wszystkie 45 przewody które idą od ECU. Potrzebuję pomocy, w jaki sposób podłączyć 4 piny od lambdy, 4 piny od przepływki, jak ogarnąć tablicę przyrządów i cewkę zapłonową.

Z Golfa posiadam przepływkę, wtryski, krokowiec, przepustnicę, kolektor ssący z jakimś czujnikiem, ECU, kompletną wiązkę.

Z Audi chciałbym wykorzystać pozostałe oczujnikowanie, lambdę, układ zapłonowy.

Jak to wszystko ożenić?

luckash
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 67
Rejestracja: 24 wrz 2012, 18:36
Lokalizacja: Bartniczka

Post autor: luckash » 05 cze 2015, 18:05

Ale to masz kompletną wiązkę z tego 2e? Czy masz sterownik z wtyczką i kable sam chcesz zrobić bo kostki ktoś poucinał?
Tu masz schematy jakieś znalazłem
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... c3e1b.html
http://obrazki.elektroda.pl/9242203700_1372683901.jpg
http://obrazki.elektroda.pl/9239368300_1372664483.jpg

bohema667
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 75
Rejestracja: 20 gru 2011, 05:29
Lokalizacja: Murowana Goślina

Post autor: bohema667 » 05 cze 2015, 18:17

Mam kompletną wiązkę. Duża część idzie do okrągłej wtyczki (chyba do bezpieczników). Myślę, że obejde to, i zlutuje przewody bezpośrednio.

Największe wyzwanie to prawidłowe połączenie tych przewodów, bo np lambda i przepływka mają po 4. A w oznaczeniu kompa nie było rozróżnione, że zasilanie, copot, sygnał, tylko wszystkie pozycje opisane były przepływomierz z gorącym drutem. Ale przecież tam jest klapowy.

Tak samo w rozpisce pinów widnieje pozycja wtryskiwacz rozruchowy. Tyle, że 2E 45 pinowy go nie ma :/

Będę bardzo wdzięczny, za rozpiskę KE-Motronica :)

luckash
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 67
Rejestracja: 24 wrz 2012, 18:36
Lokalizacja: Bartniczka

Post autor: luckash » 05 cze 2015, 19:33

Tu jest coś
http://vwts.ru/injector/ke-motronic/ke-motronic.jpg

Tu kiedyś evolution robił zmianę ke-motronic na digi 1 bez wymiany wiązki, może Ci się coś przyda opisał część pinów.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122473

bohema667
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 75
Rejestracja: 20 gru 2011, 05:29
Lokalizacja: Murowana Goślina

Post autor: bohema667 » 05 cze 2015, 20:50

Wielkie dzięki. Widzę, że w Motronicu obroty idą ze sterownika. W digifancie tego nie widzę, a fajnie byłoby mieć obrotek.

Ogólnie staram się wzorować na tym http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=140&t=518618

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4796
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 12 cze 2015, 21:27

Tu jest schemat jak podłączyć w audi 80. topics9/80-b3-jn-podlaczenie-digi-i-t88046.html#926532
Co do obrotomierza to chyba te silniki miały podłączony pod sterownie cewki.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
opony samochodowe części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl