Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1.9 1Z] Kontrolka \ Check \ i brak mocy

ODPOWIEDZ
siwulec435
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 26 gru 2014, 23:13
Lokalizacja: Rzeszów

[B4 1.9 1Z] Kontrolka \ Check \ i brak mocy

Post autor: siwulec435 » 11 cze 2015, 14:28

Witam.
Szukam odpowiedzi na takie zachowanie samochodu jak :
Jazda 3 biegiem (50km/h) auto samo odejmuje gazu i przygasa, jeśli przez dłuższa chwilę trzymam pedał gazu w tej samej pozycji auto poprostu zwalnia i pojawia sie kontrolka " Check engine " Wystarczy wrzucić bieg jałowy, ostro przygazować i kontrolka gaśnie przy czym po 4-10km zachowanie samochodu powtarza się ... probowałem podłaczyc samochód do komputera ale ten nie wykazał żadych błędów... a z tego co mi wiadomo powinny sie zapisac jakies błędy " po trybie awaryjnym "

P.S Jaak dam mu po obrotach bardzo szybko przyspiesza, dzieje sie tylko tak przy spokojnej jeździe. Zaciski na wężykach paliwa powymieniałem na pompie paliwa i filtr paliwa.

Pomocy :(

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 11 cze 2015, 17:06

Czyżby
Obrazek Obrazek

Skoro juz był podpiety pod kompa to dawka i paliwa sprawdzona była i kąt wtrysku od razu :?:
Opaski dociśnięte i powietrza juz nie ma :?:

Zaciskać mozna do bólu , a powietrze i tak może być, Najlepsze rozwiązanie to pozbyć sie ori filtra zastepując go tym od golfa II lub forda

Jak mówisz, że check engine zapala sie to masz boscha napewno i błąd powinno pokazać N146 czyli nastawnik. Obrazek Obrazek

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 11 cze 2015, 20:39

Krzysiek 84 pisze:Czyżby
Na 99.9 % wina potencjometru w nastawniku

[ Dodano: 2015-06-11, 20:39 ]
siwulec435 pisze:Zaciski na wężykach paliwa powymieniałem na pompie paliwa i filtr paliwa.
przy problemach z powietzem w paliwie ,nigdy nie wywali "check engine " Przy takiej fiksacji na 100% jest zapisany błąd w sterowniku,wiec wystarczy odczytać błedy i tak jak pisze Krzysiek ,ja jest n146 to sprawa oczywista

LoTaR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 17
Rejestracja: 06 gru 2014, 19:03
Lokalizacja: Toruń

Post autor: LoTaR » 11 cze 2015, 20:50

Witam.Panowie mam pytanie co do filtra bez podgrzewacza bo ostatnio taki założyłem i faktycznie ogromna poprawa nie szarpie nie muli ogólnie super tylko zastanawia mnie gdy przyjdzie zima i co za tym idzie duże mrozy czy nie bedzie zle dla pompy wtryskowej,że będzie pobierac lodowate paliwo nie ogrzane przez ten podgrzewacz z baku wprost do pompy?Pytam ponieważ znajomy uparcie twierdzi że to bardzo zle dla pompy a ja sądze że to nic nie zmiania a w sumie nawet lepiej bo chlodniejsze paliwo laci na wtryski co o tym myślicie?

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 11 cze 2015, 21:16

LoTaR pisze:Panowie mam pytanie co do filtra bez podgrzewacza bo ostatnio taki założyłem i faktycznie ogromna poprawa nie szarpie nie muli ogólnie super tylko zastanawia mnie gdy przyjdzie zima i co za tym idzie duże mrozy czy nie bedzie zle dla pompy
Ten ori podgrzewacz ,niczego nie jest w stanie podgrzać ,puki się silnik i pompa same nie nagrzeją ...także pozytek z niego jest żaden ...faktem jest że w zimie przydało by się mieć podgrzane paliwo ...wystarczy zatem załozyć sobie filtr z podgrzewaczem elektryczym ,który działa od chwili właczenia zapłonu ,np .od jakiegoś opla dti czy renówki ....pełno tego na aledrogo ,za 30-40zł

LoTaR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 17
Rejestracja: 06 gru 2014, 19:03
Lokalizacja: Toruń

Post autor: LoTaR » 11 cze 2015, 21:51

Też wydawała mi się smieszna zasada działania tego pseudopodgrzewacza a ten oring gumowy to tak mi napsuł nerwów,że głowa mała :mrgreen: .Teraz jest bardzo dobrze,ale masz racje,że najlepszym wyjściem będzie założyć elektryczny podgrzewacz tym bardziej nie jest to tak duży koszt,ale zobacze jak bedzie tej zimy na pp838/1 jeśli bedą problemy to sie przemieni ;-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl