Witam.
Szukam odpowiedzi na takie zachowanie samochodu jak :
Jazda 3 biegiem (50km/h) auto samo odejmuje gazu i przygasa, jeśli przez dłuższa chwilę trzymam pedał gazu w tej samej pozycji auto poprostu zwalnia i pojawia sie kontrolka " Check engine " Wystarczy wrzucić bieg jałowy, ostro przygazować i kontrolka gaśnie przy czym po 4-10km zachowanie samochodu powtarza się ... probowałem podłaczyc samochód do komputera ale ten nie wykazał żadych błędów... a z tego co mi wiadomo powinny sie zapisac jakies błędy " po trybie awaryjnym "
P.S Jaak dam mu po obrotach bardzo szybko przyspiesza, dzieje sie tylko tak przy spokojnej jeździe. Zaciski na wężykach paliwa powymieniałem na pompie paliwa i filtr paliwa.
Pomocy
[B4 1.9 1Z] Kontrolka \ Check \ i brak mocy
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4
- Rejestracja: 26 gru 2014, 23:13
- Lokalizacja: Rzeszów
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Czyżby
Skoro juz był podpiety pod kompa to dawka i paliwa sprawdzona była i kąt wtrysku od razu :?:
Opaski dociśnięte i powietrza juz nie ma :?:
Zaciskać mozna do bólu , a powietrze i tak może być, Najlepsze rozwiązanie to pozbyć sie ori filtra zastepując go tym od golfa II lub forda
Jak mówisz, że check engine zapala sie to masz boscha napewno i błąd powinno pokazać N146 czyli nastawnik.
Skoro juz był podpiety pod kompa to dawka i paliwa sprawdzona była i kąt wtrysku od razu :?:
Opaski dociśnięte i powietrza juz nie ma :?:
Zaciskać mozna do bólu , a powietrze i tak może być, Najlepsze rozwiązanie to pozbyć sie ori filtra zastepując go tym od golfa II lub forda
Jak mówisz, że check engine zapala sie to masz boscha napewno i błąd powinno pokazać N146 czyli nastawnik.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Na 99.9 % wina potencjometru w nastawnikuKrzysiek 84 pisze:Czyżby
[ Dodano: 2015-06-11, 20:39 ]
przy problemach z powietzem w paliwie ,nigdy nie wywali "check engine " Przy takiej fiksacji na 100% jest zapisany błąd w sterowniku,wiec wystarczy odczytać błedy i tak jak pisze Krzysiek ,ja jest n146 to sprawa oczywistasiwulec435 pisze:Zaciski na wężykach paliwa powymieniałem na pompie paliwa i filtr paliwa.
Witam.Panowie mam pytanie co do filtra bez podgrzewacza bo ostatnio taki założyłem i faktycznie ogromna poprawa nie szarpie nie muli ogólnie super tylko zastanawia mnie gdy przyjdzie zima i co za tym idzie duże mrozy czy nie bedzie zle dla pompy wtryskowej,że będzie pobierac lodowate paliwo nie ogrzane przez ten podgrzewacz z baku wprost do pompy?Pytam ponieważ znajomy uparcie twierdzi że to bardzo zle dla pompy a ja sądze że to nic nie zmiania a w sumie nawet lepiej bo chlodniejsze paliwo laci na wtryski co o tym myślicie?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Ten ori podgrzewacz ,niczego nie jest w stanie podgrzać ,puki się silnik i pompa same nie nagrzeją ...także pozytek z niego jest żaden ...faktem jest że w zimie przydało by się mieć podgrzane paliwo ...wystarczy zatem załozyć sobie filtr z podgrzewaczem elektryczym ,który działa od chwili właczenia zapłonu ,np .od jakiegoś opla dti czy renówki ....pełno tego na aledrogo ,za 30-40złLoTaR pisze:Panowie mam pytanie co do filtra bez podgrzewacza bo ostatnio taki założyłem i faktycznie ogromna poprawa nie szarpie nie muli ogólnie super tylko zastanawia mnie gdy przyjdzie zima i co za tym idzie duże mrozy czy nie bedzie zle dla pompy
Też wydawała mi się smieszna zasada działania tego pseudopodgrzewacza a ten oring gumowy to tak mi napsuł nerwów,że głowa mała :mrgreen: .Teraz jest bardzo dobrze,ale masz racje,że najlepszym wyjściem będzie założyć elektryczny podgrzewacz tym bardziej nie jest to tak duży koszt,ale zobacze jak bedzie tej zimy na pp838/1 jeśli bedą problemy to sie przemieni