Witam! Zacznę od tego, że nie znalazłem tematu na tym forum, w którym mógłbym uzyskać odpowiedź na pytanie, które mam.
Niedawno wymienione zostały:
-gumy na wahaczach
-gumy na trawersie
-amortyzatory+sprężyny (weitec)
-poduszki amortyzatorów (oczywiście razem z nakrętkami skręconymi na czerwony klej do gwintów)
-sworznie wahaczy
Pół roku temu wymienione zostały:
-końcówki drążków
-łączniki stabilizatora
Samochód ma ustawioną geometrie na tzw. "kij"
Po ostatniej wizycie u mechanika i wymianie w.w rzeczy od razu zaobserwowałem, że podczas ruszania, gwałtownego przyśpieszenia, oraz szybszych ruchów kierownicą w lewo słychać pojedynczy stukot (głuchy oddźwięk, puknięcie) z prawej strony, lub ze środka (bardziej jednak obstawiam prawą stronę biorąc pod uwagę fakt, że ten stukot może się po prostu roznosić)
Chciałbym dowiedzieć się od Was jaka może być przyczyna? Czy coś może być źle dokręcone, czy może po usztywnieniu tego zawieszenia nowymi elementami (a było kosmicznie wyrobione) nagle jakaś część dała o sobie znać
Pozdrawiam serdecznie
[B4 1.9 1Z] Stukanie podczas ruszania, skręcania.
- MarianStefan
- Forum Audi 80
- Posty: 48
- Rejestracja: 07 kwie 2014, 21:15
- Lokalizacja: Poznań
- hudy
- Forum Audi 80
- Posty: 4865
- Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
- Imię: Robert
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Alwernia
- Kontakt:
U mnie podobnie stukało przy ruszaniu i hamowaniu. Rzadziej przy gwałtownym skręcie ale nieraz się zdarzało. Pojedynczy stukot często tak mocny że czuć było na podłodze. Okazało się że śruby na wahaczach były nie dokręcone. Dwie śruby wystarczyło dociągnąć o 1 obrót i cisza. te śruby muszą być zakręcone na max.