[Audi B4 TDI AVANT 95r] Szare 1z + Gt1849v ++
KLICHO, Nie wyprzedzajmy faktów wszystko w swoim czasie. To tajemnica kto się zajmie programem. Na razie próbuje ogarnąć osprzet, żeby wszystko bylo "mniej prowizoryczne" np. dolot mam na chwilę obecną zrobiony z byle czego. Pomimo słabego budżetu, kupiłem parę elementów silikonowych. I może w końcu będę miał wpiety czujnik temp. w dolocie.
[ Dodano: 2015-06-18, 18:42 ]
Tak najprawdopodobniej będzie wyglądać dolot z IC do kolektora
[ Dodano: 2015-06-20, 21:52 ]
Wałek 28E - występował w pierwszych 1Z i SDI.
[ Dodano: 2015-06-20, 21:57 ]
Zaczęła się przeróbka dolotu.
[ Dodano: 2015-06-20, 22:07 ]
Trochę bałagan pod maską, ale tak wygląda spasowanie rury dolotu od Mercedesa w210 2.9TD
[ Dodano: 2015-06-18, 18:42 ]
Tak najprawdopodobniej będzie wyglądać dolot z IC do kolektora
[ Dodano: 2015-06-20, 21:52 ]
Wałek 28E - występował w pierwszych 1Z i SDI.
[ Dodano: 2015-06-20, 21:57 ]
Zaczęła się przeróbka dolotu.
[ Dodano: 2015-06-20, 22:07 ]
Trochę bałagan pod maską, ale tak wygląda spasowanie rury dolotu od Mercedesa w210 2.9TD
Przyjmuję krytykę Rura od odmy cały czas prowizorycznie podłączona, tak jak do tej pory był połączony dolot, ale już jest w miarę wyjściowo Tak naprawdę nie wiem czy zmiana flanszy coś wniesie, bo mało jest już miejsca. Niestety tu koliduje trochę za długi kolektor ASZ, lepszy byłby takiego samego typu ale z krótszym wyjściem, a wiem że takie są._Dave pisze:mnie osobiscie nie za bardzo widzi sie ta "nie znana mi" rura przez pompe paliwowa w kierunku korka i dalej na kolektor ssacy :p (wolna odma chyba)
i oczywiscie flansza w dalszych etapach do przerobienia
krytyczny brak pokrywy
Pokrywę się założy
[ Dodano: 2015-06-21, 22:12 ]
Połączenie plastikowej rury z IC
[ Dodano: 2015-06-21, 22:25 ]
Połączenie turbo- kolanko 67'- 20cm kwasa - kolanko 67' - IC
Filip, tez sobie sprawiłem wałek od SDI, nóweczkę <ok> Aktualnie chyba wszystko wymieniłem już w silniku na nowe i wygląda jak nowy, nie długo czas będzie na wiatraczek i Twoje modzenie :mrgreen: .... Podoba mi się to rozwiązanie z rurą od merola aczkolwiek myślę że lepiej by to się ułożyło z kolektorem ssącym o krótszym wyjściu może coś pokombinuj ze skróceniem króćca...
Popej, Wałek SDI sprawuje się świetnie poprawiła sie elastyczność i mniej dymi Jeśli chodzi o spasowanie rura od merca i kolektor to zgadzam się, krótszy kolektor byłby dużo lepszy. Ja mam akurat od ASZ i jest on za długi, ale wiem że w innych są krótsze wyjścia. Krociec i tak mam maksymalnie skrócony.. Na razie tak smigam bo mam większe zmartwienia na głowie.
A propo spychania paska to też uważam że to może być luz na panewce wałka pośredniego od strony koła... U mnie było około 0.5 mm luzu........ Tak wytarło panewkę że z jednej strony była dwa razy cieńsza niż z drugiej!! Już sobie wyobrażam co się działo z ciśnieniem oleju na szczęście tą da się wymienić bez wyciągania silnika, gorzej z tą od strony pompy <ok> właśnie temu wymieniłem obie :mrgreen: A jak bobas? U mnie bedzie chłopczyk :mrgreen: :mrgreen:
Popej, Jeśli chodzi o spychanie paska, muszę zaopatrzyć się w kompletny rozrzad i pompę i będę sprawdzał po kolei co w trawie piszczy.
Bobas ma się dobrze, za dobry tydzień będzie miał 3miesiące, bardzo dobrze robi masę 2830gram - a teraz ok. 6kg w miarę grzeczny i zabawny
[ Dodano: 2015-07-12, 23:40 ]
Audi na wakacjach :mrgreen: Promem przez Wisłę, (Lepiej na promie niż na lawecie :lol: )
[ Dodano: 2015-07-12, 23:43 ]
Zrobiłem podświetlane kierunki Żaróweczki to tylko 1,2W - Włączane przyciskiem na kokpicie
[ Dodano: 2015-07-26, 15:22 ]
Wymieniona linka recznego ( mega ciężko chodziła i na te koło nie było hamowania, po zdjęciu jej lała się z niej woda )
Teraz ręczny jest bardzo mocny i przegląd techniczny mam zaliczony pozytywnie
Bobas ma się dobrze, za dobry tydzień będzie miał 3miesiące, bardzo dobrze robi masę 2830gram - a teraz ok. 6kg w miarę grzeczny i zabawny
[ Dodano: 2015-07-12, 23:40 ]
Audi na wakacjach :mrgreen: Promem przez Wisłę, (Lepiej na promie niż na lawecie :lol: )
[ Dodano: 2015-07-12, 23:43 ]
Zrobiłem podświetlane kierunki Żaróweczki to tylko 1,2W - Włączane przyciskiem na kokpicie
[ Dodano: 2015-07-26, 15:22 ]
Wymieniona linka recznego ( mega ciężko chodziła i na te koło nie było hamowania, po zdjęciu jej lała się z niej woda )
Teraz ręczny jest bardzo mocny i przegląd techniczny mam zaliczony pozytywnie
Parę miesięcy temu zregenerowałem sobie prawy zacisk hamulcowy bo się przycinał jak mocniej zaciągałem ręczny i tutaj pytanie bo kiedy ruszałem linką to wydawała się chodzić dość lekko, natomiast kiedy zaciągam ręczny idzie to strasznie opornie (2-3 ząbek bez wysiłku a później zaczynają się schody) myślisz, że to może być tak samo linka jak u Ciebie?
Ps. bardzo ładna i zadbana, a przede wszystkim mocna audiczka. Od dłuższego czasu obserwuję Twój temat aczkolwiek nie przyszło mi do głowy żeby coś napisać :oops:. Tak trzymaj! <ok>
Ps. bardzo ładna i zadbana, a przede wszystkim mocna audiczka. Od dłuższego czasu obserwuję Twój temat aczkolwiek nie przyszło mi do głowy żeby coś napisać :oops:. Tak trzymaj! <ok>
d4wid95, Jak najbardziej może być to kwestia linki. Ja już od dawna miałem problem z prawą stroną, myślałem że to kwestia zacisku. Ale przy zmianie zaciskow na te z V8 miałem je w rękach i bardzo dobrze odbijaly - bo one mają na zewnątrz jeszcze sprężyne odciagową. A jak je założyłem to i tak był problem, zimą nie odpuszczał hamulec a poza tym bardzo słabo hamował. Więc obstawilem że to linka jest winna.. i tak było. Teraz jest super, ręczny jest mocny i odbija jak należy
Ostatnio zmieniłem olej w silniku na Liqui Moly 10w40 z MoS2 + wymiana oleju w skrzyni biegów Wpadł też nowy filtra paliwa - To z rzeczy serwisowych :mrgreen:
Zamontowałem ponownie sondę termometru w dolocie, żeby dla ciekawości sprawdzać jakie temp. panują i jak działa FMIC
Jako że są upały to zrobiłem na szybkiego natrysk wody na IC, zbiornik z pompką- opel omega b, spryskiwacze mgłowe uniwersalne x2 ( badziew, nie polecam) włącznik mam przerobiony z włącznika blokady dyfra od Quattro
Teraz testy jak spada temp. przy natrysku wody :mrgreen:
Zamontowałem ponownie sondę termometru w dolocie, żeby dla ciekawości sprawdzać jakie temp. panują i jak działa FMIC
Jako że są upały to zrobiłem na szybkiego natrysk wody na IC, zbiornik z pompką- opel omega b, spryskiwacze mgłowe uniwersalne x2 ( badziew, nie polecam) włącznik mam przerobiony z włącznika blokady dyfra od Quattro
Teraz testy jak spada temp. przy natrysku wody :mrgreen: