Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Audi B4 TDI AVANT 95r] Szare 1z + Gt1849v ++

Prezentacja w/w od 1991 do 1996.
KLICHO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 120
Rejestracja: 03 maja 2014, 17:05

Post autor: KLICHO » 18 cze 2015, 06:18

Filip :D Ja to czekam co się będzie działo po włożeniu jeszcze wałka SDI który leży i leży u Ciebie + zestrojenie tego wszystkiego :D Program będzie wylizany bo wiem kto prawdopodobnie będzie robił :D

Awatar użytkownika
brabus124
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 926
Rejestracja: 25 lip 2011, 11:15
Lokalizacja: Bielsk P

Post autor: brabus124 » 20 cze 2015, 22:07

KLICHO, Nie wyprzedzajmy faktów ;-) wszystko w swoim czasie. To tajemnica kto się zajmie programem. Na razie próbuje ogarnąć osprzet, żeby wszystko bylo "mniej prowizoryczne" np. dolot mam na chwilę obecną zrobiony z byle czego. Pomimo słabego budżetu, kupiłem parę elementów silikonowych. I może w końcu będę miał wpiety czujnik temp. w dolocie. ;-)

[ Dodano: 2015-06-18, 18:42 ]
Obrazek

Tak najprawdopodobniej będzie wyglądać dolot z IC do kolektora ;-)

[ Dodano: 2015-06-20, 21:52 ]
Obrazek

Wałek 28E - występował w pierwszych 1Z i SDI. ;)

[ Dodano: 2015-06-20, 21:57 ]
Obrazek Obrazek Obrazek

Zaczęła się przeróbka dolotu. ;-)

[ Dodano: 2015-06-20, 22:07 ]
Obrazek

Trochę bałagan pod maską, ale tak wygląda spasowanie rury dolotu od Mercedesa w210 2.9TD ;-)

Awatar użytkownika
_Dave
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 502
Rejestracja: 13 lut 2011, 21:36
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: _Dave » 21 cze 2015, 03:44

mnie osobiscie nie za bardzo widzi sie ta "nie znana mi" rura przez pompe paliwowa w kierunku korka i dalej na kolektor ssacy :p (wolna odma chyba)

i oczywiscie flansza w dalszych etapach do przerobienia :)

krytyczny brak pokrywy

Awatar użytkownika
brabus124
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 926
Rejestracja: 25 lip 2011, 11:15
Lokalizacja: Bielsk P

Post autor: brabus124 » 21 cze 2015, 22:25

_Dave pisze:mnie osobiscie nie za bardzo widzi sie ta "nie znana mi" rura przez pompe paliwowa w kierunku korka i dalej na kolektor ssacy :p (wolna odma chyba)

i oczywiscie flansza w dalszych etapach do przerobienia :)

krytyczny brak pokrywy
Przyjmuję krytykę :-P Rura od odmy cały czas prowizorycznie podłączona, tak jak do tej pory był połączony dolot, ale już jest w miarę wyjściowo ;-) Tak naprawdę nie wiem czy zmiana flanszy coś wniesie, bo mało jest już miejsca. Niestety tu koliduje trochę za długi kolektor ASZ, lepszy byłby takiego samego typu ale z krótszym wyjściem, a wiem że takie są.

Pokrywę się założy ;)

[ Dodano: 2015-06-21, 22:12 ]
Obrazek

Połączenie plastikowej rury z IC

[ Dodano: 2015-06-21, 22:25 ]
Obrazek

Połączenie turbo- kolanko 67'- 20cm kwasa - kolanko 67' - IC

KLICHO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 120
Rejestracja: 03 maja 2014, 17:05

Post autor: KLICHO » 24 cze 2015, 23:48

Wsadziłeś już wałsona :D ?

Awatar użytkownika
brabus124
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 926
Rejestracja: 25 lip 2011, 11:15
Lokalizacja: Bielsk P

Post autor: brabus124 » 25 cze 2015, 06:20

Tak. Wczoraj walczyłem. Wałek siedzi, muszę się zbierać do wymiany rozrządu i wykrycia gdzie zpycha mi pasek, bo jest trochę zjedzony i na napinaczu nie jedzie po środku.
Na walku jeszcze nie było prób :-P na razie tylko słyszę że ciszej chodzi silnik. ;-)

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 25 cze 2015, 07:17

Brabus, sprawdź czy walek posredni nie ma luzu pod pompa wtryskowa

Popej
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 344
Rejestracja: 27 wrz 2011, 23:42
Lokalizacja: WL
Kontakt:

Post autor: Popej » 27 cze 2015, 23:05

Filip, tez sobie sprawiłem wałek od SDI, nóweczkę <ok> Aktualnie chyba wszystko wymieniłem już w silniku na nowe i wygląda jak nowy, nie długo czas będzie na wiatraczek i Twoje modzenie :mrgreen: .... Podoba mi się to rozwiązanie z rurą od merola aczkolwiek myślę że lepiej by to się ułożyło z kolektorem ssącym o krótszym wyjściu ;-) może coś pokombinuj ze skróceniem króćca...

Awatar użytkownika
brabus124
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 926
Rejestracja: 25 lip 2011, 11:15
Lokalizacja: Bielsk P

Post autor: brabus124 » 29 cze 2015, 10:34

Popej, Wałek SDI sprawuje się świetnie :-) poprawiła sie elastyczność i mniej dymi ;-) Jeśli chodzi o spasowanie rura od merca i kolektor to zgadzam się, krótszy kolektor byłby dużo lepszy. Ja mam akurat od ASZ i jest on za długi, ale wiem że w innych są krótsze wyjścia. Krociec i tak mam maksymalnie skrócony.. Na razie tak smigam bo mam większe zmartwienia na głowie. :-P

Popej
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 344
Rejestracja: 27 wrz 2011, 23:42
Lokalizacja: WL
Kontakt:

Post autor: Popej » 29 cze 2015, 11:01

A propo spychania paska to też uważam że to może być luz na panewce wałka pośredniego od strony koła... U mnie było około 0.5 mm luzu........ Tak wytarło panewkę że z jednej strony była dwa razy cieńsza niż z drugiej!! Już sobie wyobrażam co się działo z ciśnieniem oleju :-/ na szczęście tą da się wymienić bez wyciągania silnika, gorzej z tą od strony pompy <ok> właśnie temu wymieniłem obie :mrgreen: A jak bobas? U mnie bedzie chłopczyk :mrgreen: :mrgreen:

Awatar użytkownika
brabus124
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 926
Rejestracja: 25 lip 2011, 11:15
Lokalizacja: Bielsk P

Post autor: brabus124 » 26 lip 2015, 15:22

Popej, Jeśli chodzi o spychanie paska, muszę zaopatrzyć się w kompletny rozrzad i pompę i będę sprawdzał po kolei co w trawie piszczy.

Bobas ma się dobrze, za dobry tydzień będzie miał 3miesiące, bardzo dobrze robi masę 2830gram - a teraz ok. 6kg :-D w miarę grzeczny i zabawny ;-)

[ Dodano: 2015-07-12, 23:40 ]
Obrazek

Audi na wakacjach :mrgreen: Promem przez Wisłę, (Lepiej na promie niż na lawecie :lol: )

[ Dodano: 2015-07-12, 23:43 ]
Obrazek

Zrobiłem podświetlane kierunki ;-) Żaróweczki to tylko 1,2W - Włączane przyciskiem na kokpicie ;-)

[ Dodano: 2015-07-26, 15:22 ]
Wymieniona linka recznego ( mega ciężko chodziła i na te koło nie było hamowania, po zdjęciu jej lała się z niej woda :-P )
Teraz ręczny jest bardzo mocny :-) i przegląd techniczny mam zaliczony pozytywnie :-D

Awatar użytkownika
d4wid95
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 115
Rejestracja: 03 kwie 2014, 21:23
Lokalizacja: Białystok

Post autor: d4wid95 » 26 lip 2015, 22:14

Parę miesięcy temu zregenerowałem sobie prawy zacisk hamulcowy bo się przycinał jak mocniej zaciągałem ręczny i tutaj pytanie bo kiedy ruszałem linką to wydawała się chodzić dość lekko, natomiast kiedy zaciągam ręczny idzie to strasznie opornie (2-3 ząbek bez wysiłku a później zaczynają się schody) myślisz, że to może być tak samo linka jak u Ciebie?

Ps. bardzo ładna i zadbana, a przede wszystkim mocna audiczka. Od dłuższego czasu obserwuję Twój temat aczkolwiek nie przyszło mi do głowy żeby coś napisać :oops:. Tak trzymaj! <ok>

Awatar użytkownika
brabus124
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 926
Rejestracja: 25 lip 2011, 11:15
Lokalizacja: Bielsk P

Post autor: brabus124 » 26 lip 2015, 23:16

d4wid95, Jak najbardziej może być to kwestia linki. Ja już od dawna miałem problem z prawą stroną, myślałem że to kwestia zacisku. Ale przy zmianie zaciskow na te z V8 miałem je w rękach i bardzo dobrze odbijaly - bo one mają na zewnątrz jeszcze sprężyne odciagową. A jak je założyłem to i tak był problem, zimą nie odpuszczał hamulec a poza tym bardzo słabo hamował. Więc obstawilem że to linka jest winna.. i tak było. Teraz jest super, ręczny jest mocny i odbija jak należy ;-)

Awatar użytkownika
d4wid95
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 115
Rejestracja: 03 kwie 2014, 21:23
Lokalizacja: Białystok

Post autor: d4wid95 » 27 lip 2015, 19:47

U mnie też właśnie jak mocniej zaciągnę ręczny to linka nie do końca odbija poprzez co jest wyczuwalny spory luz na dźwigni ręcznego. A oba zaciski sprawdzałem i chodzą idealnie, zero przycięć. Chyba więc tak jak mówisz - warto postawić jako winowajcę linkę <ok>.

Awatar użytkownika
brabus124
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 926
Rejestracja: 25 lip 2011, 11:15
Lokalizacja: Bielsk P

Post autor: brabus124 » 06 sie 2015, 23:18

Ostatnio zmieniłem olej w silniku na Liqui Moly 10w40 z MoS2 ;-) + wymiana oleju w skrzyni biegów :-) Wpadł też nowy filtra paliwa - To z rzeczy serwisowych :mrgreen:

Zamontowałem ponownie sondę termometru w dolocie, żeby dla ciekawości sprawdzać jakie temp. panują i jak działa FMIC ;-)
Jako że są upały to zrobiłem na szybkiego natrysk wody na IC, zbiornik z pompką- opel omega b, spryskiwacze mgłowe uniwersalne x2 ( badziew, nie polecam) włącznik mam przerobiony z włącznika blokady dyfra od Quattro :-P
Teraz testy jak spada temp. przy natrysku wody :mrgreen:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B4.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl