Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Audi 80 Chocolate Pearl by Dafit

Zamknięte ale dostępne tematy, własnych zdjęć samochodów do obejrzenia.
Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 27 cze 2015, 15:03

Dafit pisze: A to gwizdanie jest normalne??
Słychać czasem jak turbo wstaje, ale to nie zawsze u każdego występuje,
najlepiej byłoby wpiąć się manometrem i sprawdzić doładowanie.

Awatar użytkownika
Dafit
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 185
Rejestracja: 23 cze 2015, 16:42
Lokalizacja: LZ/LU

Post autor: Dafit » 27 cze 2015, 16:07

Sesja się skończy, to trzeba będzie działać, mam nadzieję, że to nic poważnego.

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 27 cze 2015, 20:41

Ugadaj się z Muniorem na diagnozę auta, podłączy pod vaga sprawdzi podstawowe parametry i pomoże CI ogarnąć zetora,
bo często mozna spotkać jak to Mariusz mówi ""Mechaników - wymieniaczy""
Ty płacisz a on wymysla co to może być.
Albo przypadek, gdy auto nie "jedzie" jak trzeba , to panie turbo do wymiany na poczatek :mrgreen: :mrgreen:

Awatar użytkownika
Dafit
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 185
Rejestracja: 23 cze 2015, 16:42
Lokalizacja: LZ/LU

Post autor: Dafit » 29 cze 2015, 10:52

Weź mnie nie strasz :D

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 29 cze 2015, 13:25

Nie strasze, ale tak jest. Do Lubartowa za daleko nie masz, więc jak coś chcesz działać przy aucie to na początek pod vaga zapiąć. Mariusz nie jedego zetora wyleczył i zawsze dojdzie do tego co jest przyczyną usterki.

Jesli nie wierzysz to poczytaj lekture :mrgreen:
https://audi80.pl/topics41/sprzedawc ... t60199.htm

Awatar użytkownika
Dafit
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 185
Rejestracja: 23 cze 2015, 16:42
Lokalizacja: LZ/LU

Post autor: Dafit » 29 cze 2015, 17:04

Dzięki ;) A skąd wiadomo, czy mam osprzęt boscha, czy ten drugi?

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 29 cze 2015, 17:08

Dafit, po raczniku auta ;-) Pierburgi były chyba od lutego lub marca 1994. No chyba że ktoś już zrobił przekładką.

Awatar użytkownika
Dafit
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 185
Rejestracja: 23 cze 2015, 16:42
Lokalizacja: LZ/LU

Post autor: Dafit » 29 cze 2015, 17:12

Bosch jest tak bardzo awaryjny? :/

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 29 cze 2015, 17:14

Dafit pisze:Bosch jest tak bardzo awaryjny? :/
no trochę jest w dodatku nie zapominaj ile ma już lat więc tak naprawdę swoje już i tak wysłużył.
A tu największym problemem jest chyba sam nastawnik.
Ostatnio zmieniony 29 cze 2015, 17:15 przez Pieterb, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 29 cze 2015, 17:17

PieterB pisze:Pierburgi były chyba od lutego lub marca 1994. No chyba że ktoś już zrobił przekładką.
Dokładnie od 1 marca 1994 już był Pierburg :mrgreen:

[ Dodano: 2015-06-29, 17:17 ]
21 lat, więc ma prawo odmówić posłuszeństwa.
Robisz wtedy przekładke na pierburga i cieszysz się dalej bezawaryjną jazdą i masz bonus w postaci pełnej diagnostyki Vag.

Awatar użytkownika
Dafit
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 185
Rejestracja: 23 cze 2015, 16:42
Lokalizacja: LZ/LU

Post autor: Dafit » 30 cze 2015, 00:10

A jaki może być orientacyjny koszt takiej przekładki? Ojciec siedem lat temu miał passerati b5 1.9tdi 110 kucy. To inny motor?

[ Dodano: 2015-06-30, 00:10 ]
Nowe kierunki i klej tapicerski:
Obrazek

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 30 cze 2015, 07:25

110 konny to ta sama konstrukcja, tylko turbo ze zmienną geometrią, dwumasa juz tam jest, wydajniejsze wtryski i pompa, oraz inne ecu i program.

Awatar użytkownika
Dafit
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 185
Rejestracja: 23 cze 2015, 16:42
Lokalizacja: LZ/LU

Post autor: Dafit » 30 cze 2015, 08:20

No mi się wydaje, ze dwumasy nie było (1998r.) . Dwumasa, to była chyba w fl, z pompowtryskiwaczami? Ogólnie auto chodzi juz dobrze, tylko nie działa mi wskaźnik paliwa i świruje wskaźnik temperatury.

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 30 cze 2015, 11:09

Każdy AFN miał dwumasę a wersja 90KM chyba od rocznika modelowego 98 miała dwumasę. Część wersji 90KM też miało VNT.

Awatar użytkownika
Dafit
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 185
Rejestracja: 23 cze 2015, 16:42
Lokalizacja: LZ/LU

Post autor: Dafit » 30 cze 2015, 13:38

Tego nie wiedziałem.

Zablokowany

Wróć do „Archiwum starych zdjęć.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl