Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep samochodowy

Audi 80 Chocolate Pearl by Dafit

Zamknięte ale dostępne tematy, własnych zdjęć samochodów do obejrzenia.
Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5506
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 27 cze 2015, 15:03

Dafit pisze: A to gwizdanie jest normalne??
Słychać czasem jak turbo wstaje, ale to nie zawsze u każdego występuje,
najlepiej byłoby wpiąć się manometrem i sprawdzić doładowanie.

Awatar użytkownika
Dafit
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 185
Rejestracja: 23 cze 2015, 16:42
Lokalizacja: LZ/LU

Post autor: Dafit » 27 cze 2015, 16:07

Sesja się skończy, to trzeba będzie działać, mam nadzieję, że to nic poważnego.

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5506
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 27 cze 2015, 20:41

Ugadaj się z Muniorem na diagnozę auta, podłączy pod vaga sprawdzi podstawowe parametry i pomoże CI ogarnąć zetora,
bo często mozna spotkać jak to Mariusz mówi ""Mechaników - wymieniaczy""
Ty płacisz a on wymysla co to może być.
Albo przypadek, gdy auto nie "jedzie" jak trzeba , to panie turbo do wymiany na poczatek :mrgreen: :mrgreen:

Awatar użytkownika
Dafit
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 185
Rejestracja: 23 cze 2015, 16:42
Lokalizacja: LZ/LU

Post autor: Dafit » 29 cze 2015, 10:52

Weź mnie nie strasz :D

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5506
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 29 cze 2015, 13:25

Nie strasze, ale tak jest. Do Lubartowa za daleko nie masz, więc jak coś chcesz działać przy aucie to na początek pod vaga zapiąć. Mariusz nie jedego zetora wyleczył i zawsze dojdzie do tego co jest przyczyną usterki.

Jesli nie wierzysz to poczytaj lekture :mrgreen:
https://audi80.pl/topics41/sprzedawc ... t60199.htm

Awatar użytkownika
Dafit
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 185
Rejestracja: 23 cze 2015, 16:42
Lokalizacja: LZ/LU

Post autor: Dafit » 29 cze 2015, 17:04

Dzięki ;) A skąd wiadomo, czy mam osprzęt boscha, czy ten drugi?

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11735
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 29 cze 2015, 17:08

Dafit, po raczniku auta ;-) Pierburgi były chyba od lutego lub marca 1994. No chyba że ktoś już zrobił przekładką.

Awatar użytkownika
Dafit
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 185
Rejestracja: 23 cze 2015, 16:42
Lokalizacja: LZ/LU

Post autor: Dafit » 29 cze 2015, 17:12

Bosch jest tak bardzo awaryjny? :/

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11735
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 29 cze 2015, 17:14

Dafit pisze:Bosch jest tak bardzo awaryjny? :/
no trochę jest w dodatku nie zapominaj ile ma już lat więc tak naprawdę swoje już i tak wysłużył.
A tu największym problemem jest chyba sam nastawnik.
Ostatnio zmieniony 29 cze 2015, 17:15 przez Pieterb, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5506
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 29 cze 2015, 17:17

PieterB pisze:Pierburgi były chyba od lutego lub marca 1994. No chyba że ktoś już zrobił przekładką.
Dokładnie od 1 marca 1994 już był Pierburg :mrgreen:

[ Dodano: 2015-06-29, 17:17 ]
21 lat, więc ma prawo odmówić posłuszeństwa.
Robisz wtedy przekładke na pierburga i cieszysz się dalej bezawaryjną jazdą i masz bonus w postaci pełnej diagnostyki Vag.

Awatar użytkownika
Dafit
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 185
Rejestracja: 23 cze 2015, 16:42
Lokalizacja: LZ/LU

Post autor: Dafit » 30 cze 2015, 00:10

A jaki może być orientacyjny koszt takiej przekładki? Ojciec siedem lat temu miał passerati b5 1.9tdi 110 kucy. To inny motor?

[ Dodano: 2015-06-30, 00:10 ]
Nowe kierunki i klej tapicerski:
Obrazek

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5506
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 30 cze 2015, 07:25

110 konny to ta sama konstrukcja, tylko turbo ze zmienną geometrią, dwumasa juz tam jest, wydajniejsze wtryski i pompa, oraz inne ecu i program.

Awatar użytkownika
Dafit
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 185
Rejestracja: 23 cze 2015, 16:42
Lokalizacja: LZ/LU

Post autor: Dafit » 30 cze 2015, 08:20

No mi się wydaje, ze dwumasy nie było (1998r.) . Dwumasa, to była chyba w fl, z pompowtryskiwaczami? Ogólnie auto chodzi juz dobrze, tylko nie działa mi wskaźnik paliwa i świruje wskaźnik temperatury.

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 30 cze 2015, 11:09

Każdy AFN miał dwumasę a wersja 90KM chyba od rocznika modelowego 98 miała dwumasę. Część wersji 90KM też miało VNT.

Awatar użytkownika
Dafit
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 185
Rejestracja: 23 cze 2015, 16:42
Lokalizacja: LZ/LU

Post autor: Dafit » 30 cze 2015, 13:38

Tego nie wiedziałem.

Zablokowany

Wróć do „Archiwum starych zdjęć.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl