Najważniejsze czyli 3 i 11Dawidof pisze: Moje pytanie - jakie logi zrobić żebyście mogli coś powiedzieć o tej gablocie?
[1.9TDI 1Z] Diagnostyka VAG.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Re: [C5 1.9 AVF] - duże spalanie
- diesel-inside
- Forum Audi 80
- Posty: 9
- Rejestracja: 30 maja 2015, 21:03
- Lokalizacja: ZS
- Kontakt:
Oto zrobione logi:
http://vaglog.pl/log_221764.html - 001,004
http://vaglog.pl/log_221760.html - 013,018,023
http://vaglog.pl/log_221765.html - 003,011
http://vaglog.pl/log_221762.html - 003
http://vaglog.pl/log_221763.html - 011
[ Dodano: 2015-06-20, 22:31 ]
Dobra, dzięki za pomoc, można usunąć.
http://vaglog.pl/log_221764.html - 001,004
http://vaglog.pl/log_221760.html - 013,018,023
http://vaglog.pl/log_221765.html - 003,011
http://vaglog.pl/log_221762.html - 003
http://vaglog.pl/log_221763.html - 011
[ Dodano: 2015-06-20, 22:31 ]
Dobra, dzięki za pomoc, można usunąć.
- szymon_xd2
- Forum Audi 80
- Posty: 247
- Rejestracja: 13 sty 2013, 11:07
- Lokalizacja: Suwałki
[B4 1.9 1Z] Analiza Logów
Proszę o analizę logów, silnik 1Z, przepływka Bosch, Nastawnik Indukcyjny, zmieniony Komp.
Jest dodatkowo problem z którymś czujnikiem prędkości obrotowej silnika bo są różnice między licznikiem a vag.
LOG-01-000-xxx-xxxDynamiczny
LOG-01-003-008-010Dynamiczny
LOG-01-007-xxx-xxxCiepły
LOG-01-007-xxx-xxxZimny
LOG-01-011-xxx-xxxDynamiczny
LOG-01-011-xxx-xxxStatyczny
LOG-01-013-xxx-xxx
Jest dodatkowo problem z którymś czujnikiem prędkości obrotowej silnika bo są różnice między licznikiem a vag.
LOG-01-000-xxx-xxxDynamiczny
LOG-01-003-008-010Dynamiczny
LOG-01-007-xxx-xxxCiepły
LOG-01-007-xxx-xxxZimny
LOG-01-011-xxx-xxxDynamiczny
LOG-01-011-xxx-xxxStatyczny
LOG-01-013-xxx-xxx
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Nie ma żadnego problemu ,bo tak ma być z tym sterownikiem ,który w orginale współpracuje z deko innym czujnikiem i silnikiem ,ale nie ma to żadnego negatywnego wpływu na osiagi w 80 tce .Raczej nikt prucz mnie ,prawidłowo nie zinterpretuje wszystkich logów ,bo sterownik jest mocno i wielokrotnie modzony i niektóre parametry specyfikacji ,moga wyglądać dziwnie ...dziwnie też wygląda korekcja na pierwszym wtrysku w 013 ,ale nie bierzemy jej pod uwagę ,bo jest wirtualna Ja nie widzę w logach żadnego problemu ,tak jak twoje ,wyglądają praktycznie u kazdego po takiej przekładce ...jezeli występuje jakiś problem ,to być moze "mechaniczny" ,bo w logach go nie widać...tym bardziej jak zaczęło sie coś dziać ,po jakimś dłuższym czasie ,bo nie przypominam sobie żebym wypuścił od siebie kogokolwiek ,u kogo coś bylo nie halo 8-) Ja wymieniam tylko nastawnik , komputer i mapsensor i te rzeczy raczej nie padają ,bo gdyby padły ,od razu by było widać i czuć .... cała reszta pozostaje ori ,wiec rożnie może się dziać i różne rzeczy mogą niedomagać <ok> Paliwo ,pompa ,opiłki w nastawniku ,powietrze w paliwie zaciągane przez ori filtr na wyższych obrotach ...takze możliwości jest wieleArti_77 pisze:Jest dodatkowo problem z którymś czujnikiem prędkości obrotowej silnika bo są różnice między licznikiem a vag.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Nie ma czegoś takiego jak "odcięcie zaplonu " w tym silniku :roll: ,co najwyżej koniec obrotów ,które według fabryki powinny się skończyć przy ok.4,2 tys jadąc na 5 tym biegu (zwykle na biegu jalowym podchodzą pod 5 tys ) ...ale jak piesze Krzysiek 84,Arti_77 pisze:Przy jakich obrotach powinno być odcięcie zapłonu?
bo wprowadzanie nieobciążonego silnika na max obroty,to znecanie się i katowanie ,bez najmniejszego sensuKrzysiek 84 pisze:Lepiej tego nie sprawdzaj :mrgreen:
- krzyn33
- Forum Audi 80
- Posty: 152
- Rejestracja: 04 gru 2011, 11:21
- Imię: Adam
- Model: Audi A3
- Nadwozie: Avant
- Silnik:
- Lokalizacja: Rzeszów
[b4 1z] analiza logów
Proszę kolegów o analizę logów.
Audi po przekładce u MUNIORA, KOSTRZowy soft, wtryski AFN. Ostatnio pojawiło się więcej czarnego dymu. Kąt wtrysku wiem że na późny, podczas robienia logów spadł na 0 (niestety wrócił problem dolnego koła rozrządu). Korekcje w grupie 013 jak dla mnie dziwne, czy to powolny koniec wtrysków ?
statyczne 000 001 003
statyczne 004 007 013
dynamiczne 000
dynamiczne 003
dynamiczne 008
dynamiczne 010
dynamiczne 011
Audi po przekładce u MUNIORA, KOSTRZowy soft, wtryski AFN. Ostatnio pojawiło się więcej czarnego dymu. Kąt wtrysku wiem że na późny, podczas robienia logów spadł na 0 (niestety wrócił problem dolnego koła rozrządu). Korekcje w grupie 013 jak dla mnie dziwne, czy to powolny koniec wtrysków ?
statyczne 000 001 003
statyczne 004 007 013
dynamiczne 000
dynamiczne 003
dynamiczne 008
dynamiczne 010
dynamiczne 011
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Jak ma nie dymić jak doładowania brakuje i to nie mało bo ok.0,4 bara :roll: doładowanie jest na poziomie ori ,a przecież masz tuningowy soft ,więc paliwa leje się wiecej ,to i doładowanie musi być większe żeby nie dymiłkrzyn33 pisze:Ostatnio pojawiło się więcej czarnego dymu.
Cudne nie są ,strasznie tragiczne też ...ale ja bym powoli myślał nad ich regeneracją ,lub wymianą na jakiś sprawdzone ...z dolnym kołem też zrób porządek,bo połaczenie zwiekszonej mocy i problemów z tym kołem ,zwykle dobrze się nie kończykrzyn33 pisze: Korekcje w grupie 013 jak dla mnie dziwne, czy to powolny koniec wtrysków ?