Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1.9TDI 1Z] Diagnostyka VAG.

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Re: [C5 1.9 AVF] - duże spalanie

Post autor: Krzysiek 84 » 18 cze 2015, 00:16

Dawidof pisze: Moje pytanie - jakie logi zrobić żebyście mogli coś powiedzieć o tej gablocie?
Najważniejsze czyli 3 i 11

Awatar użytkownika
diesel-inside
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 30 maja 2015, 21:03
Lokalizacja: ZS
Kontakt:

Post autor: diesel-inside » 18 cze 2015, 00:20

3 i 11 - dynamiczne - zaraz po ustaleniu czy na biegu jalowym wszystko jest OK

Dawidof
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 222
Rejestracja: 25 gru 2009, 14:39
Lokalizacja: Mysłowice

Post autor: Dawidof » 20 cze 2015, 22:31

Oto zrobione logi:


http://vaglog.pl/log_221764.html - 001,004

http://vaglog.pl/log_221760.html - 013,018,023

http://vaglog.pl/log_221765.html - 003,011

http://vaglog.pl/log_221762.html - 003

http://vaglog.pl/log_221763.html - 011

[ Dodano: 2015-06-20, 22:31 ]
Dobra, dzięki za pomoc, można usunąć.

Awatar użytkownika
szymon_xd2
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 247
Rejestracja: 13 sty 2013, 11:07
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: szymon_xd2 » 21 cze 2015, 15:05

Problem rozwiązany ?

Awatar użytkownika
Arti_77
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 101
Rejestracja: 18 mar 2007, 13:46
Lokalizacja: Kraków

[B4 1.9 1Z] Analiza Logów

Post autor: Arti_77 » 27 cze 2015, 13:36

Proszę o analizę logów, silnik 1Z, przepływka Bosch, Nastawnik Indukcyjny, zmieniony Komp.
Jest dodatkowo problem z którymś czujnikiem prędkości obrotowej silnika bo są różnice między licznikiem a vag.

LOG-01-000-xxx-xxxDynamiczny
LOG-01-003-008-010Dynamiczny
LOG-01-007-xxx-xxxCiepły
LOG-01-007-xxx-xxxZimny
LOG-01-011-xxx-xxxDynamiczny
LOG-01-011-xxx-xxxStatyczny
LOG-01-013-xxx-xxx

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 27 cze 2015, 21:15

Arti_77 pisze:Jest dodatkowo problem z którymś czujnikiem prędkości obrotowej silnika bo są różnice między licznikiem a vag.
Nie ma żadnego problemu ,bo tak ma być z tym sterownikiem ,który w orginale współpracuje z deko innym czujnikiem i silnikiem ;-) ,ale nie ma to żadnego negatywnego wpływu na osiagi w 80 tce .Raczej nikt prucz mnie ,prawidłowo nie zinterpretuje wszystkich logów ,bo sterownik jest mocno i wielokrotnie modzony i niektóre parametry specyfikacji ,moga wyglądać dziwnie ...dziwnie też wygląda korekcja na pierwszym wtrysku w 013 ,ale nie bierzemy jej pod uwagę ,bo jest wirtualna ;-) Ja nie widzę w logach żadnego problemu ,tak jak twoje ,wyglądają praktycznie u kazdego po takiej przekładce ...jezeli występuje jakiś problem ,to być moze "mechaniczny" ,bo w logach go nie widać...tym bardziej jak zaczęło sie coś dziać ,po jakimś dłuższym czasie ,bo nie przypominam sobie żebym wypuścił od siebie kogokolwiek ,u kogo coś bylo nie halo 8-) Ja wymieniam tylko nastawnik , komputer i mapsensor i te rzeczy raczej nie padają ,bo gdyby padły ,od razu by było widać i czuć ;-) .... cała reszta pozostaje ori ,wiec rożnie może się dziać i różne rzeczy mogą niedomagać <ok> Paliwo ,pompa ,opiłki w nastawniku ,powietrze w paliwie zaciągane przez ori filtr na wyższych obrotach ...takze możliwości jest wiele

Awatar użytkownika
Arti_77
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 101
Rejestracja: 18 mar 2007, 13:46
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Arti_77 » 28 cze 2015, 09:32

Dzięki za wyczerpującą odpowiedz, czyli mam się nie przejmować różnicą w obrotach silnika?
Przy jakich obrotach powinno być odcięcie zapłonu?

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 28 cze 2015, 10:54

Arti_77 pisze: Przy jakich obrotach powinno być odcięcie zapłonu?
Lepiej tego nie sprawdzaj :mrgreen:
Ale chyba po przekroczeniu 5 tyś obr.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 28 cze 2015, 12:07

Arti_77 pisze:Przy jakich obrotach powinno być odcięcie zapłonu?
Nie ma czegoś takiego jak "odcięcie zaplonu " w tym silniku :roll: ,co najwyżej koniec obrotów ,które według fabryki powinny się skończyć przy ok.4,2 tys jadąc na 5 tym biegu (zwykle na biegu jalowym podchodzą pod 5 tys ) ...ale jak piesze Krzysiek 84,
Krzysiek 84 pisze:Lepiej tego nie sprawdzaj :mrgreen:
bo wprowadzanie nieobciążonego silnika na max obroty,to znecanie się i katowanie ,bez najmniejszego sensu

Awatar użytkownika
Arti_77
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 101
Rejestracja: 18 mar 2007, 13:46
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Arti_77 » 28 cze 2015, 12:58

U mnie przy sprawdzaniu mocy robiłem logi 5 i 6 do programu KPower i na III biegu zakończyło się w Vag-u na 4200obr a na liczniku jak pamiętam ponad 5000obr

LOG-05-06

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 10 lip 2015, 23:34

Nie szukaj dziury w całym to normalne spalanie tego silnika...

Awatar użytkownika
krzyn33
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 152
Rejestracja: 04 gru 2011, 11:21
Imię: Adam
Model: Audi A3
Nadwozie: Avant
Silnik:
Lokalizacja: Rzeszów

[b4 1z] analiza logów

Post autor: krzyn33 » 17 lip 2015, 21:41

Proszę kolegów o analizę logów.
Audi po przekładce u MUNIORA, KOSTRZowy soft, wtryski AFN. Ostatnio pojawiło się więcej czarnego dymu. Kąt wtrysku wiem że na późny, podczas robienia logów spadł na 0 (niestety wrócił problem dolnego koła rozrządu). Korekcje w grupie 013 jak dla mnie dziwne, czy to powolny koniec wtrysków ?

statyczne 000 001 003
Obrazek
statyczne 004 007 013
Obrazek
dynamiczne 000
Obrazek
dynamiczne 003
Obrazek
dynamiczne 008
Obrazek
dynamiczne 010
Obrazek
dynamiczne 011
Obrazek

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 17 lip 2015, 21:53

krzyn33 pisze:Ostatnio pojawiło się więcej czarnego dymu.
Jak ma nie dymić jak doładowania brakuje i to nie mało bo ok.0,4 bara :roll: doładowanie jest na poziomie ori ,a przecież masz tuningowy soft ,więc paliwa leje się wiecej ,to i doładowanie musi być większe żeby nie dymił
krzyn33 pisze: Korekcje w grupie 013 jak dla mnie dziwne, czy to powolny koniec wtrysków ?
Cudne nie są ,strasznie tragiczne też ...ale ja bym powoli myślał nad ich regeneracją ,lub wymianą na jakiś sprawdzone ...z dolnym kołem też zrób porządek,bo połaczenie zwiekszonej mocy i problemów z tym kołem ,zwykle dobrze się nie kończy :-/

Awatar użytkownika
krzyn33
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 152
Rejestracja: 04 gru 2011, 11:21
Imię: Adam
Model: Audi A3
Nadwozie: Avant
Silnik:
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: krzyn33 » 17 lip 2015, 22:00

Apropo doładowania to wyczyściłem wczoraj IC, przewody gumowe od niego całe, bez dziur. Przewody ciśnieniowe również sprawdzone i są ok. Przewód idący z ICka do kompa trochę sparciały, ale szczelny. Wychodzi na to, że samo turbo jest nieszczelne ?

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 17 lip 2015, 22:37

krzyn33 pisze:Wychodzi na to, że samo turbo jest nieszczelne ?
Zrób logi z odpietą gruszką

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl